تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸

قشقایی: مدالم را مدیون برخواه هستم/ این افتخار متعلق به ایران است

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری جهان گفت: مدالم را مدیون برخواه هستم که با وجود رکورد‌های پایینم من را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

قشقایی: مدالم را مدیون برخواه هستم/ این افتخار متعلق به ایران است

رویداد۲۴  حافظ قشقایی درباره کسب مدال نقره وزنه‌برداری قهرمانی جهان بعد از ۴۲ سال برای ایران گفت: خداروشکر بعد از سال‌ها برای ایران در سبک وزن مدال گرفتم و مردم را خوشحال کردم.

وی ادامه داد: در یک ضرب با توجه به کاهش وزنی که داشتم نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم، اما در دوضرب که تخصص داشتم موفق به کسب مدال نقره جهان شدم و اگر وزنه آخر را هم می‌زدم می‌توانستم به مدال مجموع هم برسم.

دارنده مدال نقره وزنه برداری جهان تصریح کرد: خوشحالم این افتخار به نام ایران ثبت شد. از مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری تشکر می‌کنم که در این مدت حمایت‌های خوبی از تیم ملی داشتند.

قشقایی افزود: این مدال را مدیون برخواه هستم که با وجود اینکه رکورد‌های بالایی نداشتم به من اعتماد کرد و این استعدادیابی را انجام داد و من را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و رکورد‌های من را به رکورد‌های جهانی نزدیک کرد.

وی خاطر نشان کرد: مدالم را به پدرم تقدیم می‌کنم که سال‌ها نه تنها برای من بلکه در شهرستان رامهرمز به وزنه برداری خدمت کرد و زحمت کشید و تقدیم به کسانی که با شادی ما خوشحال شدند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان