تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۴

آخرین قیمت ارز، قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت سکه و طلا را در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۴ مشاهده کنید.
فیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
رویداد۲۴ صرافی‌های بانک‌ها امروز جمعه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم مانند روز قبل با قیمت ۱۱هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش نسبت به دیروز ۱۲هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲هزار و ۵۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳هزار و ۲۴۸ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۵ هزار و ۲۰۳ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
آخرین اخبار قیمت ارز، قیمت دلار، قیمت طلا و قیمت سکه


گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۱۶۸ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۲۸۴ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۳۳۶ تومان و یک ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش! ضمن آنکه قیمت‌های خرید بانک هم برای موجودی ارز کمتر از ۵ هزار دلار است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۷۱۲ تومان و ۴ ریال و دلار را با قیمت ۱۱ هزار و ۵۵۷ تومان و ۵ ریال می‌فروشند.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۴۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۰هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۹۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۴۱ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۶۵ دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۲۴۸ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۵ هزار و ۲۰۳ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز جمعه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان