تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

بورس تهران باز هم قرمز ماند

بازار سهام امروز دوشنبه ۱۴ مهرماه را نزولی آغاز کرد و به پایان رساند. شاخص کل با افت ۳۲ هزار و ۸۲۶ واحد وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شده و در نهایت در محدوده یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد متوقف شد.

دلیل ریزش بورس

رویداد۲۴  در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۲ هزار و ۸۲۶ واحد افت رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۹۳۶ واحد افت به رقم ۳۹۶ هزار و ۷۶۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۲۲ هزار معامله به ارزش ۷۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.


بیشتر بخوانید: تعادل به بازار سهام بازمی‌گردد؟


فرابورس نیز با ۱۸۶ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۶۴۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۶۰۰ هزار و ۶۲۰ معامله انجام داده‌اند که ۳۹ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین تاثیر مثبت را بر این بازار داشتند.

منبع: همشهری آنلاین

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان