تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۹
آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت نفت پاسارگاد و شرکت فجر جهاد؛

شرکت فجر جهاد به بازوی لجستیک شرکت نفت پاسارگاد تبدیل می‌شود

آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت‌های نفت پاسارگاد و فجر جهاد عصر امروز چهارشنبه برگزار شد.
رویداد۲۴ عصر روز چهارشنبه شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر جهاد با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شرکت نفت پاسارگاد وارد عرصه لجستیک صنعت نفت کشور شد.

براساس این تفاهم نامه، شرکت فجر جهاد به بازوی لجستیک شرکت نفت پاسارگاد تبدیل می‌شود.

رضا امیدوار تجریشی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فجر جهاد در آئین انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: این قرارداد در راستای افزایش، هم‌افزایی و بالا بردن ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مشترک بین شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حفظ و افزایش درآمد‌های درون‌بنگاهی منعقد می‌شود.

رضا امیدوار تجریشی ادامه داد: شرکت فجر جهادی با انعقاد این تفاهم نامه در جهت لجستیک مشتقات نفتی و پتروشیمی گام بر خواهد داشت. چرا که ظرفیت‌های موجود در این شرکت می‌تواند زمینه همکاری‌های آتی میان دو صنعت راهبردی و استراتژیک حمل و نقل و نفت را فراهم آورد. براساس مأموریت‌های تازه‌ای که به شرکت فجر جهاد تکلیف شده است، استفاده از این ظرفیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: بحث حمل و نقل در توسعه یافتگی کشور‌های اروپایی و امریکایی نقش مهمی ایفا کرده است و اگر دولت و بخش خصوصی در کشور ما در این حوزه سرمایه گذاری کنند، قابلیت تبدیل شدن به هاب منطقه را داریم. موقعیت خاص ترانزیتی کشور و توان ناوگان موجود ـ به لحاظ اسمی و عملیاتی ـ این امکان را برای ایران به شکلی جدی‌تر فراهم می‌آورد.

مدیرعامل نفت پاسارگاد نیز در این نشست بیان کرد: بررسی‌های شرکت نفت پاسارگاد نشان داد که یکی از گره‌های اصلی کار ما بحث حمل و نقل است و فرمول لازم برای حل آن به استفاده از شرکت‌های حمل و نقل مربوط می‌شود.

حسین نیکخواه اضافه کرد: با یاری شرکت فجر جهاد قصد داریم امنیت و دسترسی به کالای خود را بالا ببریم.

وی عنوان کرد: انعقاد این تفاهم نامه، شروع بزرگ برای همکاری میان دو شرکت است.

در ادامه نشست رییس هیات مدیره شرکت فجر جهاد نیز گفت: شرکت فجر جهاد تا پایان امسال ۵۰ دستگاه و تا پایان سال آینده ۱۵۰ دستگاه به ناوگان خود اضافه می‌کند.

هادی اکبرپور بیان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، در بحث انتقال فرآورده‌های قیری و انتقال به بنادر جنوب کشور به منظور صادرات، در کنار نفت پاسارگاد خواهد بود.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان