تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰
با هدف تحقق برنامه‌های وزارت صمت صورت گرفت:

برگزاری سلسله نشست‌های مانع زدایی و پشتیبانی از زنجیره تامین گروه سایپا برای افزایش تولید

سلسله نشست‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا با هدف تحقق برنامه‌های وزارت صمت در جهت افزایش تولید برگزار شد.

برگزاری سلسله نشست‌های مانع زدایی و پشتیبانی از زنجیره تامین گروه سایپا برای افزایش تولید

رویداد۲۴ در این جلسات مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با اعضای هیات مدیره دو انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان کشور و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو دیدار کردند.

در این جلسات که در دو روز متوالی برگزار شد، مسائل، موانع و مشکلات زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا از سوی زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا مطرح و برای رفع آن‌ها همفکری و تصمیم‌گیری شد.

مدیرعامل گروه سایپا نیز با ارائه گزارشی از شرایط این گروه خودروسازی بر برنامه ریزی مشترک صنعت خودرو کشور اعم از خودروسازان و قطعه سازان برای تحقق اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد.

قطعه سازان کشور نیز اصلاح قرارداد‌های گذشته و کاهش مطالبات خود از صنعت خودرو را مهمترین پیش نیاز‌های افزایش تولید برشمردند.

گفتنی است، سلسله نشست‌های مانع زدائی و پشتیبانی از زنجیره تامین با هدف تحقق برنامه‌های وزارت صمت در جهت افزایش تولید در گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی و اجرا شده است. پس از برگزاری این دو نشست، مقرر شد ارتباط، هم افزائی و هم سوئی گروه خودروسازی سایپا با انجمن‌های قطعه سازی کشور هم راستا با برنامه ریزی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما
پیشخوان