تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رقص جالب میشل اوباما در تولد ۵۸سالگی‌اش + فیلم

در ویدیویی که بانوی سابق ایالات متحده در اینستاگرامش منتشر کرده او را می‌توان دید که مقابل کیک تولد بزرگی نشسته و به آهنگ Happy Birthday از استیوی واندر گوش می‌دهد.

رقص میشل اوباما

رویداد۲۴ میشل اوباما روز دوشنبه جشن تولد ۵۸ سالگی اش را گرفت.

به گزارش دیلی میل، در ویدیویی که بانوی سابق ایالات متحده در اینستاگرامش منتشر کرده او را می‌توان دید که مقابل کیک تولد بزرگی نشسته و به آهنگ Happy Birthday از استیوی واندر گوش می‌دهد.

میشل برای جشن تولدش لباسی ساده انتخاب کرده بود؛ تی شرتی مشکی و ساده زیر لباس بلندی طوسی و سفید. او در این مراسم خودمانی آرایش نداشت و پوستش به نظر هنوز جوانی را رخ می‌کشید.

در قسمت کپشن ویدیو، میشل از همه کسانی که به او پیام تبریک فرستاده بودند تشکر کرده و نوشته بود: «از همه تان به خاطر این همه عشق و ابراز محبت سپاسگزارم. پیام‌های شما عزیزان، چه به صورت اس ام اس، چه ایمیل و چه پست‌های شبکه‌های اجتماعی برایم یک دنیا ارزش داشت. از این که این همه دوست خوب دارم که مرا تشویق می‌کنند، قدردان و سپاسگزارم. مشتاق این هستم که ببینم در سال چه اتفاقات جدیدی پیش خواهد آمد.»

میشل درباره‌ی محل ضبط ویدیو چیزی نگفته بود، اما به نظر می‌رسید در اتاقی خصوصی در یک رستوران یا هتل ضبط شده باشد. بلافاصله بعد از پست کردن ویدیو، سیل پیام‌های تبریک روانه‌ی بخش نظرات شد و افراد گوناگون، از جمله لیندزی لوهان و اکتاویا اسپنسر به او تبریک گفتند.

پیش از این ویدیو، باراک اوباما ۶۰ ساله نیز تصویری از خودش به همراه میشل را در حالی که خورشید در پس زمینه در حال غروب بود، به اشتراک گذاشت. اوباما در قسمت کپشن نوشته بود: «تولدت مبارک، میشل. عشقم، شریکم، بهترین دوستم.» به نظر می‌رسید که عکس، به تازگی در هاوایی ـ جایی که این دو تعطیلات سال نوشان را آن جا گذراندند ـ گرفته شده باشد.

منبع:روزیاتو

برچسب ها: میشل اوباما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
1
1
برقص. نان حلالت. شما دوروغگو نیستید .ظاهر وباطن شما یکی است. دوروغگو آن هست که میگه برید اشکنه بخورید ولی شکم گنده اش میگه توش بوقلمون ومرغ است
نظرات شما
پیشخوان