تاریخ انتشار: ۰۲:۱۸ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۷۲۷ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

ریختن ماست بر سر دختران و جماعتی که «عادت به تفکر ندارد»!/ خودسر باشید، امنیت داشته باشید!

ماجرای ریختن ماست روی سر دختران در شاندیز مشهد نشان داد که خودسرها همچنان حاشیه امن دارند؛ چه اینکه اگر ماجرا برعکس بود، به طرفه‌العینی جریان مقابل بازداشت شده بود و تا الان اعتراف اجباری آنها هم پخش شده بود اما گاه تصمیماتی در این کشور گرفته می‌شود که نشان می‌دهد در بی‌خردی نهایتی وجود ندارد.

ریختن ماست روی سر دختران

رویداد۲۴ رایان حسینی: کسی تصور نمی‌کرد روزگاری در جمهوری اسلامی برسد که امر به معروف و نهی از منکر با «لبنیات» انجام شود و مردان دین از سرزمین پارس برخیزند و با «سطل ماست» به دنبال اجرای شریعت باشند! رکورد این کار به دست مردان غیور ولایت علم‌الهدی زده شد! ماجرا از این قرار بود که فردی به نام مصطفی عبدی از نیرو‌های ارزشی استان خراسان رضوی وقتی می‌بیند دو دختر در یک مغازه روسری بر سر ندارند، سطل ماستی از قفسه مغازه برمیدارد و روی سر سه زن خالی می‌کند! این اقدام آنقدر شنیع و غیرمنطقی بود که هیچکس آن را بر گردن نگرفت و جریان ارزشی هم در پی آن بود که از مسئولیت شانه خالی کند.

حمید رسایی در توییتی نوشت: «اولا هیچ دلیل و نشانه‌ای دالّ بر اینکه درگیری این‌ها به خاطر بی‌حجاب بوده، نیست. ثانیا هیچ دلیل و نشانه‌ای مبنی بر اینکه این فرد، آمر به معروف یا بسیجی باشد، نیست. ثالثا بر فرض که موضوع درگیری بی‌حجابی این افراد بوده باشد، قطعا آن فرد آمر به معروف نیست بلکه جاهل و نادانی است که باید به دلیل این رفتار زشت و غیراخلاقی و زشتش مواخذه و محاکمه شود.»

شبکه افق هم در برنامه‌ای که درباره مسائل اجتماعی بود به موضوع پرداخت و کارشناس مهمان از این گفت که آن فرد ربطی به «امر به معروف» نداشته و انتساب او به این مسئله، گناهی بدتر از بی‌حجابی است.

دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی هم در واکنش به این فاجعه اعلام کرد «حوزه عملی صرفا در قانون وظیفه حاکمیت است و آمرین به معروف نباید در حوزه عملی وارد شوند و این نحوه برخورد آمر به معروف قطعا مورد تایید نیست.»

از این دست سخنان توسط افراد مختلف بیان شده است. حتی خبرگزاری فارس فیلم‌های قدیمی را رو کرده تا نشان دهد سیاست رسمی چیز دیگری است. اما آیا واقعا سیاست رسمی چیز دیگری است؟ آیا جمهوری اسلامی از افرادی که این‌چنین آتش به اختیار با دیگر شهروندان برخورد می‌کنند، حمایت نمی‌کند؟ برای پاسخ به اینگونه سوالات بهتر است ابعاد ماجرا کاویده شود.

تیک زدن گزینه‌های بی‌خردی

۱) مسئولان مختلف در حاکمیت پس از ماجرای ریختن ماست روی سر دختران اینگونه القا کردند که این رفتار ربطی به سیاست رسمی حکومت ندارد، اما ناگفته پیداست که سیاست رسمی چیست! چه اینکه درست یک روز پس از انتشار فیلم حادثه شاندیز، خبر رسید که مغازه فردی که ماجرا در آن رخ داده پلمب شده است.

صاحب مغازه ماجرا را اینگونه روایت کرده است: «شب گذشته ساعت ۱۱ شب با حکم قضایی برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم‌های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم.»

همان روزی که این اتفاق رخ داد، رضا مهدوی روزنامه‌نگار در توییتی نوشت از الان سرانجام ماجرا را می‌توان حدس زد. از حدسیات او یکی این بود که با صاحب مغازه که با ناهی منکر درگیر شده، برخورد شود و مراسم تقدیر از آقای ماست‌افکن برگزار شود و فیلم عذرخواهی و پشیمانی دختران بی‌حجاب توسط روزنامه همشهری و ایران منتشر شود و ماست‌بندی هم پلمب شود.

تا اینجای کار فعلا گزینه پلمب ماست‌بندی انجام شده و دیر نیست که سایر گزینه‌ها هم تیک بخورد تا سیاستگذاران فرهنگی نشان دهند آنچه نهایت ندارد، بی‌خردی آنهاست.

نظر رسمی جمهوری اسلامی درباره برخورد با بی‌حجابی چیست؟

۲) در ایامی که موضوع حجاب بیش از هر زمان دیگر به محل چالش حکومت و شهروندان تبدیل شده، سخنان امامان جمعه و وزارت کشور و رسانه‌های رسمی حاکمیت نشان می‌دهد که قرار است کار به هر شکلی و با هر هزینه‌ای که شده، باید جمع شود. بگذارید سخنان را مرور کنیم:

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در مصاحبه‌ای که فایننشیال تایمز کرده، گفته قرار نیست امتیازات قابل توجهی به معترضان و سکولار‌ها داده شود و کسی از سال آینده هیچ بی‌حجابی در خیابان‌های ایران نخواهد دید!

یک روز پیش از ماجرای ماست‌ریزان، وزارت کشور بیانیه‌ای صادر کرده بود که خود را مخاطب مطالبات عموم «مردم وفادار ایران در موضوع حجاب» دانسته است. در این بیانیه وزارت کشور مشخصا اعلام کرده که برای خوشامد «وفاداران به حجاب» تصمیم می‌گیرد و عملا بخشی که به این مسئله اعتقاد ندارند را نادیده گرفته و گفته «بر خواسته برحق ایشان [وفاداران به حجاب]مبنی بر داشتن جامعه‌ای عفیف و باحیا صحه می‌گذارد و گوشی شنوا و زبانی پاسخگو و بازویی توانمند برای تأمین حقوق مردم به‌ویژه حق زیست عفیفانه به عنوان یکی از حقوق اساسی آحاد ملت است.»

امام جمعه شهرستان بندرلنگه پس از ماجرای ریختن ماست روی سر دختران، به جای آنکه اقدام نادرست فرد آمر به معروف را تخطئه کند، گفته «از این به بعد فروشندگان به بی‌حجابان چیزی نفروشند و ادارات خدمتی به این افراد ندهند.»

در رفسنجان، امام جمعه شهر گفته «چند تا آدم به‌عنوان گردشگر هرگونه خواستند با هر پوششی حاضر شوند قابل قبول نیست. اگر مسئولان این اماکن اقدام نکنند، ما اقدام می‌کنیم و آن مکان را پلمب می‌کنیم.» این جمله نیازی به تفسیر ندارند و نشان می‌دهد دست این جریان تا چه اندازه باز است که خودش تصمیم می‌گیرد کجا را کی پلمب کند! و نیازی به حضور قانون هم نیست.

در قم پیامکی به صورت انبوه توسط گروهی به نام «مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر قم» که هیچ وجاهت قانونی و جایگاه رسمی در کشور ندارد، ارسال شد که حاوی این پیام بود که «در مساجد بعد از تکبیر و مرگ بر اسرائیل، مرگ بر بی‌حجاب و بی‌غیرت گفته شود.» این جمله یعنی برای جریان موافق حجاب اجباری، شهروندانی غیرمعتقد، جایگاه صهیونیست‌ها را دارند!

در اهواز، امام جمعه شهر درخواست کرده برای مقابله با بی‌حجابی، «هسته‌های مقاومت اسلامی» تشکیل شوند. البته او نگفته منظور از این هسته‌ها چه کسانی هستند و اساسا چرا باید نهاد‌ها فراقانونی آتش به اختیار تشکیل شوند؟

در ماسال، فرماندار شهر گفته «نانوایی‌ها، هتل‌ها، داروخانه‌ها، ادارات، صنوف، رستوران‌ها حق ارائه خدمت به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند ندارند، رستورانی که به افراد کشف حجاب کرده خدمات ارائه می‌دهند، باید اداره صمت پاسخگو باشد.»

مشخص نیست فرماندار ماسال این بند‌ها را از کدام ماده‌های قانونی استخراج کرده و طبق کدام سند و اصل و قانون شخصا نقش قوه مقننه کشور را بازی کرده و هر جور خواسته قانونگذاری کرده است.

در تهران، آیت‌الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان گفته «زن بی حجاب، در بند شهوت دیگران و ارضای آنان است و باید زنان بی‌حجاب به این امر متوجه باشند.» سایت عصر ایران در واکنش به این جملات نوشت: «حضرت آیت‌الله اراکی این حرف‌ها تعریف زن بی‌حجاب نیست، بلکه تعریف زن فاحشه و تن‌فروش است!»

در لاهیجان امام جمعه شهر در توییتی نوشت: «از لاهیجان به مرکز؛ صدای من را دارید؟ شهر دارد سقوط می‌کند! فرماندهان و سرباز‌های ما اسیر شدند. ما تا آخر هستیم.»

متن توییت به گونه‌ای بود که تو گویی شهروندانی که به حجاب اجباری اعتقاد ندارند، همچون سربازان بعثی عراق هستند که در نقش بزرگترین دشمن کشور ظاهر شده‌اند. اینکه بهترین راه برخورد با دشمن چیست هم نیازی به گفتن ندارد.

گل سرسبد اظهار نظر‌های این‌چنینی، متعلق به حسین شریعتمداری بود که راه را برای خودسر‌ها باز کرد و گفته بود فضا طوری است که احتمال دارد خود مردم دست به کار شوند: «مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بار‌ها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجاب برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باور‌های دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند!»

فکر کنید مخاطب آتش به اختیار در چند ماه اخیر و مشخصا در تعطیلات نوروز در مقابل چنین پمپاژ خبری قرار گیرد، آیا این مخاطب که معمولا «عادت به تفکر هم ندارد» در مقابل بی‌حجابی کاری غیر از ماست‌ریزان انجام می‌دهد؟ بسیار بعید است برای مغزی که آماده «دستور‌های پیشینی» است، بتوان این موضوع را جا انداخت. محمدعلی ابطحی در تحلیل ماجرا چنین نوشته است: «کاسه ماست نبود که بر سر دختر مردم ریخته شد. تعصب و لجن متعفنی است که در طول سال‌ها در مغز (ماست پاش‌ها) جا گرفته است.»

اولویت رسمی حکومت چیست؟

۳) در کشوری که ارزش پول ملی به بدترین جایگاه خود رسیده است؛ دستمزد‌های ماهانه کفاف یک هفته زندگی کارگران و کارمندان را هم نمی‌دهد. حقوق نوروز معلمان به عنوان یکی از مهمترین اصناف کشور پرداخت نشده و وزیر مربوطه هم در کربلا به سر می‌برد؛ قیمت سکه از مرز سی و چند میلیون تومان گذشته است؛ نرخ مهاجرت به بالاترین حد رسیده است و مواردی از این دست که حتی رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی خود بزرگترین نقطه ضعف کشور را اقتصاد می‌خواند؛ بی‌شک محور تمام سخنرانی‌ها باید مسئله «اقتصاد» باشد، اما عجیب آنکه محور تمام اظهارنظر‌ها در تریبون‌های رسمی کشور «مقابله با بی‌حجابی» و «دستور پلمب» اینجا و آنجا است!

درک این مسئله بسیار سخت است، اما واقعیت دارد و آنقدر هم عیان و بی‌پرده صورت می‌گیرد، که نیازی به اثبات ندارد. به جای آنکه حکومت خود را بدهکار مردم بداند که با تصمیمات نسنجیده آینده چندین نسل از مردم یک کشور را نابود کرده‌اند، آن‌ها طلبکار شهروندان هستند و در بیانیه تهدید می‌کنند و در عمل ماست می‌ریزند!

پیش از ماجرای ماست‌افکنی در شاندیز مشهد، زنی در یزد، «خودقالیباف‌پنداری» کرده بود و با تصور اینکه رئیس قوه قانونگذاری است، در مواجهه با شهروندی که حجاب نداشت، در لحظه قانونی تصویب کرده بود و درگیر شده بود. پیش از آن هم ماجرای زنی مترو و قبل‌تر هم اتفاق سپیده رشنو و پیشتر از آن هم ماجرای راننده اسنپ که با مسافر درگیر شده بود، بخشی از اقدامات خودسرانه‌ای است که عمدتا با حمایت‌های رسمی همراه بود. تا اینجا هم که معلوم شده آمر به معروف در ماجرای شاندیز مشهد کیست و با چه پشتوانه‌ای چنین برخورد نسنجیده و شنیعی انجام داده است. به جز این‌ها صد‌ها اتفاق مشابه دیگر رخ داده که فیلم‌های آن یکی پس از دیگری منتشر شده و همچنان دوقطبی میان شهروندان مسئله‌ای نیست که برای سیاستگذاران کمترین اهمیتی داشته باشد. اینجا خودسر‌ها امنیت دارند!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۲۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
847
246
با این همه قلم فرسایی این مرد خیلی تو دل ملت جا باز کرد..... دمتتتت گرررررم غیررررتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
به یارو گفته بودن میت وصیت کرده کسی لباس مشکی نپوشه .گفته بود میت غلط کرده ما به احترامش مشکی میپوشیم.حکایت دید شما به مساله حجاب است.غیررررتی؟؟؟لطفا اینقدر واژه ها را به لجن نکشید.مطمئنا اسیبی که این حرکت به جبهه سما وارد کرده بسیار بیشتر از منفعت اون بوده.بعضی وقتا تصور میکنم یه گاو وارد وارد چینی فروشی شده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خاک برسرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
غیرت فقط قلم فرسایی نیست.

ارشاد زنان با همین قلم فرسایی برای اینکه از چشم هرزه در امان باشن خیلی بهتره.
رصا
| France |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کدوم ملت فقط خودتی تو هم نصف و نیمه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
جاتو دل کی باز کرد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو کی هستی که داری از طرف ملت حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اگه غیرت اینه ش ا ش ی دم به هر چی غیرته.
نصرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
میرم تو غیرتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مگه شماچنددرصدکه همه چیزوهمه کس راقبضه کردیدملت باشیدکه البته بعیدمیدانم
غلامرضا محمدی از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خوشم میاد که ناموست رو دست چنین مردهای غیرتمندی میتونی بسپاری ولی حتی جرات نداری نامی جز ناشناس برای خودت انتخاب کنی :) به هرحال، من یکی حاضر نیستم حتی سطل ماست به این جماعت بسپارم چی برسه به اقتصاد مملکتی که سالهاست نابودش کردید.
محمد علی زارع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اقای غیرتی انشاالله تو گناه این منحرف شریکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو ملتی نفهم؟! چرا نمی فهمی این برخوردها مردم رو از دینداری دور می کنه تو می دونی رحمه للعالمین کی بوده و یعنی چی؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کدوم ملت ؟
بیزارم از هر کسی که داره مسئله حجاب ر جوری بزرگ میکنه که مردم درگیرش باشن حواسشون ب فقر نباشه
خدایا خسته شدیم از این همه ظلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
سلام این همان سیاست زندگیست که به اصطلاح رجال دارند که اگه جامعه. تایید کرد سینه جلو دهند که من بودم دستور دادم وگرنه همه شانه خالی کنم و طرف را قربانی
Ahmad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دوست نادان از دشمن دانا خطرناک تر و مصیبت بار تر است . این کار ضد اخلاقی تعریف نداره برادر ، باید جلوی این افراد را گرفت و با تنبیهی درخور بهشون یاد داد که دیگه با اعمال زشتشون جامعه را جری نکنند. این فرد متأسفانه جزو افراد بی فکر ولی پر عمل هستند که باعث به انحطاط رفتن جامعه میشن . برای این افراد و کسانی که حمایت میکنن از این نوع خودسری ها متاسفم و امیدوارم در جامعه از این افراد بی عقل و مثلا متعصب نباشه و بجای اینها افرادی متفکر و دارای خصوصیات بالغ باشه که بدونند که در همه جوامع افراد با هم یکسان فکر نمی‌کنند ولی همه به یک اندازه محترم هستند . قشنگی جامعه به یکسان نبودن آن است و اگر اینطور نبود که همه می‌شدند ربات و اسمشون دیگه انسان نبود. باید خود سر ها بفهمند که حتی دو برادر مثل هم فکر نمی‌کنند و باید تحمل اینها باید بالا بره تا دیگه در آینده این رفتار زشت را نبینیم.
دلایل قوی باید و معنوی
نه رگهای گردن به حجت قوی
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
موجز ترین تحلیل است. مسئولین برای فرار از ناکارامدی و پاسخگویی در مورد مسائل اساسی کشور سر مردم را به این گرم کرده اند. نادان ها هم بجای تفکر در زمین انها ماست بازی می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اشتباه مثبت دادم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو نباید ماست میریختی
باید می‌گرفتی میزدیشون چطور زن های با حجاب رو کتک میزنن و کشف حجابش میکنند.
هرکس با اسلام مشکل داره هِههههرررررررریییییی.
برین همون کشور هایی که ازشون طرفداری میکنین.
جای شما ها اینجا نیست
والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بخدا اونجا بودم قیف میذاشتم پشت یارو ماست میریختم تو..
ناخدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
همین که میبینی 500نفر مخالف و 130نفر موافق با اراجیف امثال تو هستن، بهتره زیپ دهنتون ببندید و شما اگه مسلمان واقعی هستید و قرآن قبول دارید در خود قرآنتون اومده در دین اجباری نیست، پس کمی بفهمید و مملکت رو نکنید قانون جنگل هرکس زور بیشتر داشت میتونه هرکاری کنه
ناشناس
| Canada |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
توهم زدی ، توی زندان جاش باز شد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اون که ماست ریخت خود سر هست ولی اونا که همه چیز را گذاشتند زیر پا و بی حجاب میان تو‌خیابونها خودسر نیستند. اگر با اونکه ماست را ریخت برخورد شد باید با اونکه بی حجاب شد هم برخورد بشه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو غلط کردی احمق بی‌شعور .
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
@محمد
بنظرت خودمون دوس داریم تو این کشور شوخمی بمونیم؟ پولشو تو بده من طوری میرم ک انگار از اول نبودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
منظورت ازملت امثال اقلیت متعصب کور مثل خودت میباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خاک بر سر احمق بی شعورت با این امربه معروفت اوزکل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خداییش منم بودم همین کار رو میکردم فقط به جای سطل ماست ترازو رو برمیداشتم میزدم توی سرش
موندم مغازه داره چرا تعصب این ها رو گرفت لابد میگه بزاز اینجوری بیان من بیشتر لذت ببرم بی غیرت
اگر تو آزادی اینجوری بیای بیرون اونم آزاده اعتراضش رو اینجوری بگه
زنهایی که اینجوری میان بیرون فردا پس فردا لگر تعرضی هم بهشون شد غلط میکنن اعتراض کنن آزادی بی جا بی غیرتی و فساد میاره که دودش تو چشم خود زن بدبخت میره کی میخوان بفهمن خدا میدونه
توی اتوبوس بودیم پسر حدودا ۲۰ ساله ای مست اومد داخل بعد میگفت خونه دوستم بودم زیاده روی کردم زباد بهم عرق داده هی خودش مینداخت روی بعضی زنها و هی پیرمردی بود میگرفتش میبردش توی مردها بعضی زنهای بی حجاب هم یعنی بدشون اومده بود رفتن ته اتوبوس هر کسی یه چی میگفت دیدم یه خانم چادری هم‌بودش با اینکه همون اول ایستاده بود حتی پسره مست هم‌نگاش نمیکردو خودشرو به طرفهای زنهای بی حجاب مینداخت اونهایی که رفتن ته اتوبوس گفتم شما آزادید هرجوری بیاید بیرون ولی این جوون آزاد نیست هرکاری کنه ؟؟؟ گفتم آزادی فقط برای زنها نیست مردها هم‌میخوان آزاد باشن و این نمونه ی اول ازادی مردهاست خداییش سریع روسریهاشون سرکردن و گفتن درست میگی اگر بدونن آزادی عواقبش این چیزهاست میفهن و درست میشن
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
تو دل ملت یا داعش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
این غیور گفت تو دل ملت نگفت توی دل بیغیرتان
هرچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
آخه نادان تو شدی گاو تو شدی الاق اونا دارن مملکتو میخورن و فریاد وا حجابا میزنن توئه گاو و امثالت هم خر کردن بشید وسیله سرگرم کنی دیگران الاق الااااق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
غیرت!!؟ به یک نر حشری می گویی مرد؟ اگر یک مرد همراه این زنان بود جرات می کرد چنین جسارتی کند؟ ... الان باید مثل موش قایم شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
واقعا باید به حال شماو امثال شمایی که این بیشعوری را غیرت میگذاری تاسف خورد.دست بردارید از اینهمه خرافه پرستی.گند تمام مملکت را برداشته،ظلم بیداد میکنه،هر کجا رو می بینی آلوده به فساد شده،اینا عمدا دارن مردم را به جون هم میندازن که گند زدن خودشون کمرنگ تر شه،چرا نمی فهمید؟؟
ابرام ماست بند
| United States of America |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
مژده مژده
ماست پرچرب 50 درصد زیر قیمت بازار رسید
فقط برای خالی کردن روی سر مردم
مدیونی اگه استفاده خوراکی کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
71
585
خیلی خوب مردم رو به جان هم میندازن
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شما ارزشی ها جزوی از مردم نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تفرقه بیندازوحکومت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اگرمازن‌هاحجاب‌داریم‌به‌خاطراینه‌که‌خداخواسته‌وتدبیراموردنیابه‌
دست‌خالق‌یکتاست‌نه‌به‌دست‌این
آدماکه‌یعنی‌مااین‌ملت‌رانگه‌
داشتیم‌.اگرملت‌ایران‌سرفراز‌یاهر
چیز‌دیگریست‌به‌خاطرتدیبر‌واراده
خدای‌مهربان‌وبخشنده‌است‌.
خداباهمه‌ی‌عظمت‌به‌انسان‌اختیار
داده‌وازهیچ‌چیز‌نمی‌ترسدچون‌با
درایت‌وداناست‌.اجباردرحجاب
یعنی‌بی‌تدبیری‌وبی‌عرضگی‌
شاه‌ادعا‌نداشت‌بی‌عرضه‌بود‌شک
نیست
مینا
| Italy |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خوب گفتی شیرت حلال
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
حالا یواش یواش دارد مشخص می شود که سیاست انگلیسی این ها چیست و بر اساس تفرقه میان ملت به ادامه حیات خود می پردازند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
به خارجی ها اصلا ربطی ندارد که توی هر مسئله ای دخالت میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
راستی ، نتیجه کشیدن موی سر خانم مقابل مدرسه ۱۳ آبان به کجا رسید؟
با مرد کت شلواری گردن کلفت برخورد شد؟ اینم میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
یه ادم روانی به نام دین وحجاب اومده به خودش اجازه داده به زن مردم توهین کنه اسم این غیرت نیست حماقت وجهالت کامله باید سرب داغ بریزن توی دست وچشم اینا تابفهمن به اسم دین نمی توننن هرغلطی بکنن
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
91
511
اونوقت شما بیا دم ایستگاه های مترو،پسران نوجوان و جوان افغانی که تو تعطیلات بیکار بودند و کارشون شده بود دنبال دختران و زنان ایرانی راه افتادن و متلک انداختن پلیس اگه کاریشون داشت!
به مامور که داشت به یه دختر از تو ماشین به خاطر حجابش تذکر میداد گفتم اونور دم ایستگاه کلی پسر جوان افغانی مزاحم دخترا میشن گفت:چیکارشون کنم!
بسیجی ها هم کاری به اونها ندارن!
پاسخ ها
محجبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ارتش فاطمیون علم الهدی هستند این عزیزان
Rassian boy
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
چون مردان دیگر کشورها
فهمیدن،مردان شما ،به سر زنان
ماست میریزند تا مسلمان شوند hahah،و پلیس و حکومت شما ضد زنان است
پس راحت مزاحم میشوند
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
حالا چرا افغانی؟ ایرانی تنه لش مزاحم ندیدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خفه شو احمق
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
پسرا میتونن به دخترا پیشنهاد بدن و دخترا هم میتونن قبول یا رد کنن ، عقب مونده تو حرف نزن اینجا ازادیه .
دیدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
باید دولت فکری به حال افغانی ها بکنه مثل زمان شاه ببره اطراف شهرها واقعا وضعیت وقیحانه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
چرا اینقدر راحت دروغ میگید شما به پلیس زنگ زدی بیاد اگر میزدی اونا رو میگیرن ومیفرستنشون افغانستان چرا هی میخواید جو جامعه رو خراب کنید این پلیسا توی ایام عید اینقدر امنیت توی پارک جاهای دیگه برقرار کردن من خودم حجاب کاملی ندارم ولی از این دورغ پردازی ها که برخی میکنن واقعا ناراحت میشم
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دروغ نگو احمق بی شعور. افغانی ها عمدتا به زحمت کشی در این کشور مشغول هستند
دوستدار وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
پسرایی که مثل تو پیشنهاد میدم به دخترا ( مح زنی میکنند ) غلط زیادی میکنید کثافتا و بی ناموسها.معنی آزادی مصادف با بی ناموسی و بی غیرتی و بی حیایی نیست. وقتی انداختند تو زندان اونوقت معنی درست آزادی رو میفهمی ! یه مشت سلیطه و مرد کثافت شهوتران که کف آب دریا هستند دارن زر زر میکنند. جمع کنید بساط کیافتکاری تون رو. و الا جمع می‌کنند بنیادتون رو
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
چرا فحشش دادین!
راست میگه دیگه!
اکثر اینها معلوم نیست چجوری وارد کشور شدند و تو فضای مجازی هم به مردمی که بهشون پناه دادند توهین میکنند!!!
جالبه کسانی که راجع به شعور کامنت گذار حرف میزنند خودشون دارند نشون میدن چه سطحی دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خود شما در حال تفرقه افکنی هستی
اگه ۵درصد اونا افغانی باشند، اما شما کلی گویی میکنی، انصاف کجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
79
430
بسیار عالی به مساله پرداختید. ولی حیف که هیچ گوش شنوایی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شهر که نیست شده داخل اتاق خواب هر کسی به شکلی لخت شده اونوقت دنبال گوش شنوا هستی جنابعالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تهمت به آیت الله علم الهدی فقط آتیش تو گور خود نویسنده رو زیادتر میکنه

چه بسا امثال همین نویسنده پشت این قضایا باشن؟؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
عزیز جان می دانند دارند چکار میکنند. تفرقه اندازی بین ملت و ادامه حکومت
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
26
5
حجاب قانون کشور است و همه ملزم به رعایت آن هستند.اگر عده ای به حجاب اعتقاد نداشته باشند،عده ای هم پیدا میشوند به دزدی اعتقاد نداشته باشند.عده ای هم پیدا میشوند به حرام بودن شراب اعتقادی نداشته باشند.عده ای هم پیدا میشوند که به نزول خوری اعتقاد نداشته باشند.اینطوری که سنگ روی سنگ بند نمیشود.
پاسخ ها
K!NG SKY
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خیلے جالبہ کہ ھرچے میشہ میگید حجاب قانونہ اما از قانون ھمینو بلدید،چرا یہ جورے رفتار میکنید انگار جامعہ گل و بلبل داریم ھیچ فسادے تو سیستم نداریم؟الان میخواے بگے نہ دزدے ھست نہ اختلاص نہ نزول فساد؟تموم کنید این مسخرھ بازیارو،تہ کیسہ رو گرفتید سرشو ول کردید...
ص.د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
9
5
بی حجابی بابی حیایی فرق داره بعضیا روسری ندارن ولی لباسشون مناسبه ولی بعضی ازدخترهایاخانمها واقعا بیحیا هستن حتی باداشتن روسری بی حیان شلوارتنگ وچسب پوشیدن وجلوی مانتو بازه ویقه لباسشون تااااا بازه بعضیاحقشونه ماست بریزن سرشون
دیده‌بان
|
Netherlands
|
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
9
بابا دست بردارید.موضوع و سوژه کم دارید پرداختید به این موضوع که نه ارزش بحث دارد و نه ارزش بررسی چند احمق خلاف شرع کردند یک احمق دیگری هم مثل آنها برخورد کرده با آنها حالا هزار تا احمق دیگر روی موضوع احمقانه بحث می کنند. وقتی رفتار زشتی مثل بی حجابی در جامعه رواج پیدا کند نباید انتظار داشت دیگران رفتار قشنگی درقبال آنها داشته باشند زشتی بی حجابی دنبالش بد رفتاری هم هست .این یک موضوع ساده است. حالا بروید دنبال بقیه مسائل.
وقتی کسی بی حجاب شد آلارم میدهد که همگانی شده شاید این پسر از آنها درخواست فیض کرده آنها دهن کجی کرده اند و او هم خواسته خودش را تخلیه روانی کند . زن مست شهوت خود نمایی ،مرد مست شهوت چشم چرانی ،
دیده‌بان
|
Netherlands
|
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
3
بابا دست بردارید.موضوع و سوژه کم دارید پرداختید به این موضوع که نه ارزش بحث دارد و نه ارزش بررسی چند احمق خلاف شرع کردند یک احمق دیگری هم مثل آنها برخورد کرده با آنها حالا هزار تا احمق دیگر روی موضوع احمقانه بحث می کنند. وقتی رفتار زشتی مثل بی حجابی در جامعه رواج پیدا کند نباید انتظار داشت دیگران رفتار قشنگی درقبال آنها داشته باشند زشتی بی حجابی دنبالش بد رفتاری هم هست .این یک موضوع ساده است. حالا بروید دنبال بقیه مسائل.
وقتی کسی بی حجاب شد آلارم میدهد که همگانی شده شاید این پسر از آنها درخواست فیض کرده آنها دهن کجی کرده اند و او هم خواسته خودش را تخلیه روانی کند . زن مست شهوت خود نمایی ،مرد مست شهوت چشم چرانی ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
10
چه عجب یه حرف درست شنیدیم از بس رسانه ها تو ایران تحلیل یه طرفه فقط به نفع حاکمیت و ضد مردم میکنن که حال آدم دیگه بهم میخوره
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
10
نظام دنبال این است که هزینه مبارزه با کشف حجاب را به عهده کسبه بیاندازد و مردم را رو در هم قرار دهد!
به من فروشنده چه ربطی دارد که کی چی می پوشه
برقراری نظم و امنیت جامعه کار حاکمیت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
15
به این اقای ماست زاده بگید
فکری به حال زن و دخترایی که از فقر تن فروشی میکنن ، بکند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
13
این احمق را باید در طویله نگه داشت
مهدی موسوی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
15
6
چرا یکی نمیگه چرا به چه دلیل این دو شخص حجاب ندارند؟؟
چرا همش حمله میکنید به این اقا؟؟
چرا این اقا ظرف ماست رو به سر اون خانم‌محجبه ای که اون طرف ایستاده نمیزنه؟؟
بابا کل ملت خسته شدن از بی حجابی .
هر جا میریم فساد و فحشا توی تمام شهرها پخش شده
بابا ول کنیم این آقا رو و یک فکر درست به حال بی حجابی و این پوشش های زننده کنیم
پاسخ ها
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
حجاب مساله ای شخصی و اعتقادیه و کسی حق نداره کسی رو مجبور به داشتن حجاب کنه برو کشور لبنان و عراق و ... رو ببین هر کی هر جور دوست داره بیرون میاد باحجاب و بی حجاب، فقط کشور ماست که زور میگه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
9
اقتصاد اقتصاد اقتصاد حالا گیریم که طرف با چادر و روبند محجبه شده وقتی درگیر اجاره منزل و سرپرست خانواره و هیچ کسی را هم جهت کمک ندارد آیا این زن محجبه در معرض تن فروشی و فساد قرار نمیگیرد؟انهایی که واقعا دلسوز مسیله حجاب و دین هستند اول باید بیان اقتصاد را درست کنند دولت اقتصاد را درست بکنه حوزه علمیه هم بحث حجاب و معنویات را
بی عدالتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
3
اگه عدالت باشه همه مقصرند. دختران بی حجاب ک قانون را زیر پا گذاشتند،سوپری ک ب اینا خدمات میده،تندرویی ک ب اینا حمله میکنه،شاهدینی ک ب تندرو حمله میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
2
مشوق فاحشگی مانند این رسانه امنیت دارد اما فرزندان با چادر هراس دارند بروند کتابخانه آفرین به این امنیت و بی بند باری و فاحشه خونه رویداد ۲۴ کرباسچی ها
ترنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
11
به نظر من و خیلی های دیگه حجاب اگه اختیاری باشه خوبه بجای زور و تهدید و تنبیه بیان فرهنگ سازی کنن باورها رو تقویت کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
1
امنیت برای فاحشه خونهای است که رسانه چی هایی مانند رویداد و کرباسچی شب ایران و پایه کردن بقیه مردم مسلمان حق امنیت ندارند
رسانه بی شرف چرا به آن فردی که به آن فرد دیگر حمله کرد گیر ندادید آن با کدام قانون حمله کرده جزء فرمان زیر ناف قانون باید برای همه باشد
م.د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
7
این جاست که شآعرمیگه تفرقه بینداز حکومت کن یا به عبارتی سرمردم وگرنه کنیدحکومت کنید
میدا
|
United States of America
|
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
10
مسئله حجاب شخصی است حجاب عفاف نمی اورد به زن شخصیت انتخاب بدهید اگر برای زن به قول خودتان احترام قایل هستید که نیستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
8
ماده ۱۵۶ آیین دادرسی .هرگونه توهین .چه لفظی وفیزیکی ..می‌توانید شکایت کنین .چون جرم.امر به معروف فقط .یک کلمه اونم با احترام .نه توهین
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
8
متاسفانه در جامعه صدا و سیما و رسانه ها از ۵ده قلیلی که خود را صاحب کشور میدانند حمایت میکند در حالی که اکثریت قاطع جامع از حجاب اجباری تنفر دارند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
10
من از اون روزی میترسم که مقابله به مثل بشود !دیگه اونوقت هیچ خانمی چه با حجاب چه بی حجاب امنیت نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
2
مگرقانون را قبول داری این متن را نوشتی بی غیرت وطن فروش یک روزازبی حجاب می نویسی یک روزازحجاب یک روزتخریب می کنی وروزدیگرتمجیدولی اگرشماها بااین ددوغ نوشتنهاتون اگرمابفهمیم که چه آتشی را دراین کشورروشن کرده اید کشورآبادخواهدشدوگرنه وای به حال مامردم زودباور
م ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
6
دمت گرم نویسنده باغیرت و وطن پرست ولی حیف که اینجور بیمرده نویسی و واقعی وبدونه چاپلوسی نویسی هزینه دارد امیدوارم که نظرت رو با زور در مورده نوشتن عوض نکنن و ای کاش تمامه اونهای که اسمه خودشونو گذاشتن خبر نگار و واقعا اندکی سواد خبرنگاری دارند راهه واقعیت و بروند
ایرانی ام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
6
یاد جشن شهر پمپلونا اسپانیا افتادم که سالی یه روز گله گاوهارو تو شهر رها میکنن ولی اونجا یه روزه و اینجا ۳۶۵ روز و تو علم آباد خراسان شبانه روزی
آتش به اختیاران"
گنده گو'ی' منطقه
"من موندم موی سرهای زنها مشکل داره یا باسن سرهایی که تا کمر رفتن تو سطل آشغال که ماشالله تعدادشونم کم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
7
این جماعت کله الاغ معلوم نیست تو اون کلشون به جای مخ چه عنی گذاشته شده که غیر از موارد خاصی مثل حجاب هیچ مشکل دیگری رو نمی بینند این جماعت نمیبینند که یک زن برای هزینه های زندگی بابت یک ماه کار فقط سه ملیون دریافت میکند که قطعا کفاف مخارجش را نمیدهد مجبور میشود برای مخارجش دست به کارهایی بزند که مجبور میشود ولی آن جماعت کله الاغ مشکلشان حجاب این زنان و دختران است
انتقادگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
6
این هم شد روش برخورد بسیج بیش از هر زمانی زیر ذره بین قرار دارد در واکنش هایتان خیلی مراقب باشید تکرار اینگونه باعث دلسردی دلخوری از دین و دینداری خواهد شد همیشه و همیشه مراقب کنش و واکنش هایتان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
1
اینا همه کار بی حجاب مردای بی عیرت کار خودشون با نقشه جلو امدند بگن به خاطر حجاب ماست ریخته همه به جون هم بندازند میخوان حجاب برداشته بشه اینا همه کار خودشون به خدا اینا نقشه دارند کار بیحجاب فقط میخوان اسلام حجاب برداشته بشه اینا نقشه دارن همه با هم همدست هستند کار خود بی حجاب خودشو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
1
این داستان از قبل برنامه ریزی شده است تا دولت برای مبارزه با بی حجابی از جایی شروع کند وقانون وضع کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
6
فرمان آتش به اختیار از کیست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
9
از این بحث مسخره دست بردارید چرا.بسیجی ماست پاش غیرتی.شد برا مو چرا برای عراقی ها که توی مشهد هر غلطی کردن غیرتی نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
6
حکم این آمر محاربه و مجازاتش اعدام است
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
7
1
واقعا دمش گرم
نارسیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
2
اونا بچه این مملکت و چاقو چاقو کردند آرمان عزیز و هیچکس نگفت زشت خخ حالا این هم ماست ریخته کار خوبی نکرده ولی باید بهشو ن هیچ چیز نمی فروخت تا بروند بیرون که مملکت و با وجود خودشان می خواهند به فساد و فحشا بکشند و فردا حتما بک فاحشه خانه سر کوچه خواهد بود و پری بلنده و یک مشروب خانه هم کنارش...دخترهای نادان که با این کار چقدر به دشمن که به خون همین ها هم تشنه هستند میدان می دهند
جفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
3
متاسفانه شبکه های ماهواره ای کار خودش را کرد مردان ررا بی غیرت وزنان را بی حیا کرده وجماعت خوک صفتان ردو به افزایش است در کشور مسلمان اعمال ضد عرف وحیا را سریع به مشکلات اقتصادی گره میزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
مگر تو این کشور چندتا قانون اساسی حکم میکنه
نفس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
3
دستش درد نکنه خداخیرش بده باید ماست که عنبرنسا روسرشون میریخت عنبرگاو وشتر وگوسفند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
0
اگر درباره زخمی کردم ناهی منکر با چاقو و ضرب و شتم که هفته های اخیر انجام شد هم همینجور مقاله نوشتید که خوبه وگرنه شما بی شرف های مزدوری هستید که دنبال تلافی بین جناحی هستید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
6
دیگردختران ماامنیت جانی ندارن اگرهرکسی به خودش اجازه دهدبه انهااسیب برساندوبعدتشویق هم شوددیگرایران جای زندگی وارامش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
7
چرا این حضرات درباره گرونی بی پدر و مادر و باعثش خفه هستن این اختلاسا ودزدی بیت المال و ویژه خواریها کارو باینجا رسوندن مردم خسته از همه چی هستن حجابو علم کردن تا گند دیگه ای تو مملکت بزنن وقتی مهسا داغش بدل پدرو مادرش گذاشته شدموقع نتیجه گیری برجام بود سرملتو گرم کردن برجام مالیده شد وگرونی سرسام آور ببار آوردن بازم هنوز ادامه داره بابا جمع کنید این بازیارو که مردم از هرچی اسلامودینه خسته شدن لعنت خدا ب همه تون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
7
نمیدونم چرا این بسیجیا و خود سر ها وجود ندارن برن یقه روحانیو رییسیه شش کلاسه رو بگیرن ک چرا وضع اقتصادیه مملکت اینطوریه شما چه غلطی دارید میکنید اون بالا امر ب معروف فقط مختص حجاب اونم فقط برا مردمه عادیه اون مفت خورا ک بالا دارن خون ملت رو میمکن چرا بسیجیییییای جان برکف نمیرن ماست برین سرشون یا اسید بریزن صورتشون یا با قنداق اسلحه بزنن تو صورتشون.... فقط بلدین واسه ملت پارس کنین
صمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
فقط اینجا حجاب مهمه اون سطل ماست پولش چی میشه ،حق الناس چی میشه ؟اون ادمی که به خودش همچین اجازه ای میده فقط برا پست و مقامه و خودشو نشون دادن یعنی همین ادم اگه پاش بیفته تو یه جای خالی از گرگ بدتر میفته به جون دختران ،این حجاب این قدر که برای زن مهمه و بهش واکنش نشون میدن مردان براشون مهم نیست که چه کسی چطور میگرده ،چون زنان نصبت به مردان نامحرم ترن ،هر چی میبنن اولش به شوهر خودشون بعدم به اطرافیانشون انتقال میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
این همه گفتید میکشند میبندد تجاوز میکنند حالا یک‌احمقی پیدا شده ماست ریخته روی سر دوتاخانم محترم بی حجاب ماست که مشکلی ندازه شما میگفتید ایناها کارهای بدتری میکنند
محبوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
7
3
دمش گرم شیرمادر حلال این آقا والااا ما خودمون خانومیم حالمون ازین پوشش زننده بعضی زنها بد میشه خلاصه باید یجوری جلوشون گرفته شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
2
این همه جوون رو این وحشی ها پر پر کردند اونوقت شما فقط این یک مورد اشتباه رو درباره تذکر حجاب میبینید!!!!!!
خیلی خوش انصافیه....
محمد کوهکن
|
Germany
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
1
نکنید ؛ مردم به هم نیندازید ؛ آرامش به ارزانی نفروشید ؛ طوفان بلای برای آشوبگران فراهم نکنید . دین دار باشید و آزاده
......
دستور حاکمیتی برای رفتار شخصی که به کسی آزار نمی رساند یک طرفه عامل بروز تنش نباشید
با مردم هماهنگ شوید
مسئله حجاب از منظر حقوق دانان و جامعه شناسان و روانشناسی و تولید کنندگان مد ببینید
چرا به نوع پوشش قهرمانان و هنر مندان و صاحبان تولید مد داخلی به پوشش آنها در خلوت شان توجه ندارید
چرا به نوع پوشش در عروسی ها توجه ندارید
اگر دستور که مست گیرند پس هرآنچه هست گیرند
محمد کوهکن
|
Germany
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
نکنید ؛ مردم به هم نیندازید ؛ آرامش به ارزانی نفروشید ؛ طوفان بلای برای آشوبگران فراهم نکنید . دین دار باشید و آزاده
......
دستور حاکمیتی برای رفتار شخصی که به کسی آزار نمی رساند یک طرفه عامل بروز تنش نباشید
با مردم هماهنگ شوید
مسئله حجاب از منظر حقوق دانان و جامعه شناسان و روانشناسی و تولید کنندگان مد ببینید
چرا به نوع پوشش قهرمانان و هنر مندان و صاحبان تولید مد داخلی به پوشش آنها در خلوت شان توجه ندارید
چرا به نوع پوشش در عروسی ها توجه ندارید
اگر دستور که مست گیرند پس هرآنچه هست گیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
0
قانون یک کشور لازم الاجراست برای همه!! و حجاب به عنوان قانون الهی و کشور باید توسط همه رعایت شود حتی توسط کسی که به آن اعتقادی ندارد .
شاید در سایر کشور های اسلامی حجاب قانون نباشد ولی بهتر است سری بزنید به واکنش همان کشور ها به بی احترامی به قوانینش.
در هیچ کشوری مانند ایران با بی قانون مماشات نمی‌کنند. همین الان که شخص شما نشسته اید پشت رایانه تان و مذهبی ها و بسیجی هارا ارزشی خطاب میکنید آیا کسی کاری با شما دارد.؟؟
پاسخ ها
کسری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
قانون وقتی اجرا میشه ک حکومت قانونی باش و مشروعیت داشت باش حکومتی ک باکشتار بقاپیدا کرده خودش ک هیچ قانونهاش ک هیچ اسلامو مذهب وقرانش هم شرایط اجرایی ندار وتازه باید باهاش مقابله کرد درثانی حالا گیریم ک مشروعیت هم داشت باید قانوتی ک ب همه ربط پیدامیکن ب رفراندوم دربیاد وازمردم نظرخاهی بشه ن ی پیرمرد دوزاری برای ی کشور نسخه بپیچه افتاد یا بازم بگم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
5
همیشه ادم های گدا گشنه این کارها رو می کنند و گدا گشنه ترها مسولین هستند که هیچ کاری نمی کنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
1
سلام
با این قلم فرسایی فقط یاد لشکر معاویه و قرآن بر سر نیزه کردنش افتادم ، واقعا خود آنها هستید.
یک عده ای ریختند و خلیفه سوم را کشتند و بعد عده دیگری به خونخواهی عثمان بر خلیفه زمان تاختند و در مقابل حضرت علی علیه السلام ایستادند .
چه زیبا تاریخ تکرار می شود .
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
0
این همه فحشا و بی حجابی شده تو کشور تا حالا به اندازه سطل ماست بهش پرداخته بودید که الان پرداختید یا اباحه گری بد نیست تو تفکر شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
1
مرگ بر بی حجاب مرگ بر بی حجاب مرگ بر بی حجاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
4
این آقا یا میخواد پست بهتر نون آب دار بگیره یا در پوشش داره کارهای دیگه میکنه که گندش در میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
3
اینها همه آتش به اختیار (ماست به اختیار ) هستند
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
0
شما با این متن سراسر مزخرف از چه چیزی طرفداری میکنید؟ بروید بمیرید که مروج فساد امثال شما و نویسندگان مزخرف و نفهمی هستند که با نوشتن این متن‌ها میخواهند عده ای لابالی را تطهیر کنند...عده ای لاابالی آه هیچ احترامی برای اکثریت متدین قائل نیستند. بترسید که صبر مردم به سر بیاید و امثال شما را به زباله دان بریزد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
1
هیچ کس به اندازه اصلاح‌طلبان خوشحال نیستند
نگاه کنید یک خبر کم ارزش با چه ترفندی در صدر اخبار قرار میدن
کسی نیست به این وطن فروشان بگه چرا خبرهای خوشحالی مردم منتشر نمی کنید
سجاد
|
United States of America
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
4
نظر من هیچ کسی حق ندارد به زن ودختران توهین کنید مگه ملمکت قانون ندارد اگر بی حجابی باشد قانون من وشما تا زمانی که قانون مند نباشیم این می‌شود آتش به اختیار که باید جلوی این افراد گرفته شود واین مرد باید مجازات بشود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
2
درسته مسئله اول جامعه مشکل تورم و اقتصاد است و همه آنرا قبول داریم ولی بی بندباری چی ؟ . معیشت چه ربطی به پایمال کردن ارزشها دارد آیا شهدای ما برای حفظ ناموس جان ندادند . غیرت کجا رفته است. ناموس خود را با وضع در ملأ عام در معرض عموم قرار میدن و زمینه فسق را مهیا میکنن حاشا به غیرتتان....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
3
راستی قیمت دلار الان چنده
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
1
حالا اینو پیراهن خونین عثمان کنید تا حد غیرت خود را به نمایش بزارید و از اینکه حیای ناموس کشورت رو به تاراج میبرند تماشاگر که هیچ مشوق هم باشید... ای تف به شرفتان و صد حیف از جوانان شهیدی که در وصیت نامه هاشان نوشتند خواهرم حجاب تو با جان و خون من برابر است و سلاحی است در مقابل دشمنان ایران اسلامی.
دست خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
1
هرکشوری قانون خاص خودش رادارددرغرب اگرحجاب داشته باشی نمی گذارند سرکلاس درس بروی چون قانون آنها اینطور نوشته شده کشور ماهم بی حجابی جرم است پس باید به قانون احترام گذاشت
پاسخ ها
کسری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
چیزی زدی یا بیسوادی غربی ک ازش میگی دموکراسی وقانونهاش با رای اکثریت برپا میشع واگرنماینده ای خلاف رای دهندش حرفی زد روزگارشو سیاه میکنن حالا اینحا چی ی مشت مزدور خودشون نمایندحکومت میدونند ن مردم وهمه نمابنده ها با رایهایی زیر ده هزارتا رفتن مجلس وبازهم ازطرفی ی پبرمرد دوزاری برای همه نسخه میپیچه و نماینده انتخابی بقول خودشون مردم نمیاد بگه نخیر مردم شهر من نظرشون چیر دیگه ای هس وزود زیربار حکم حکومتی میروند چنین قانونی ک ازچنین حکونتی مث ایران بیاد بیرون ک تو حرفشو میزنی باس بزاری درکوزه ابشو بخوری چون هز زیروبم باطل و مشروعیتی ندار حکومت ک قانوتهاش بخاد داشت باش
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
5
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند ،
چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند.
وقتی قطار سریع پیشرفت ریسی ،به سمت ابر تورم تاریخ ،‌ در حرکت است.نیروهای ارزشی داخل این قطار نیستند.و فارغ از غم نان ،سطل ماست بر سر مردم می‌کوبند.
خدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
0
آقاچراسفسطه میکنی هم مسئله اقتصاد مهم است هم مسئله دین وحجاب و هر دو مورد هم باید دولت به درستی برخورد کنه این همه چادری به خاطر حجاب یا امربه معروف کتک خوردند تو هیچ حرفی نداری چسبیدی به یه آدم بی عقل که همه میگند کارش بشدت محکوم وغلطه بی‌انصاف
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
5
واقعا تحلیل خوبی بود وصادقانه
متاسفانه یک عده تندرو کشور ایران رابه قهقراء برده اند کشوررابه این روز انداخته اند وضعیت تورم وفقر وگرانی هم اینها مسببش هستند زیرا که همیشه با دنیا سرجنگ دارند دیروزعربستان صهیونیست بودامروزعربستان همه چیزاست اصلا لامصبا پرنسیپ واصول ثابتی هم ندارند همیشه رنگ عوض میکنند دخترکم حجاب را کتک وبه قتل میرسانند ازاون ور زن کاملا بی حجاب را در راهپیمایها موردتشویق ومصاحبه قرار میدن....
لامصبها مردم را ازدین هم گریزان کردند...
لامصبها دراثر فقر وفسادی که به وجود آورده اند بنیان خانواده ها راهم سست وشکننده کرده اند وفرهنگ راهم نابود....
لامصبها خشکه مغز وتحجری هم هستند وهیچ اندرزی رابرنمیتابند.....
لامصبها قانون گریزند ودر امنیت کامل....
لامصبا توییت واینستا که فیلتره خودشان کاملا در اونجا فعالن....
این لامصبا را زود درمان نکنیم جنگ درخانمان سوز به راه میندازن وایران سوخته تحویل میدن...
لامصبا کاملا درمقابل فساد ورانت و غارت ثروت ملی سر وبی احساس هستند البته فاسدین ورانتی ها همینها هستند به این دلیله که سر هستند درمقابلشان اما درمقابل تار موی سر دختر بچه ای رگ غیرت نداشته دارند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
6
بعد از حدود نیم قرن حکومت حجاب را دست آویز فرار از پاسخگویی اعمال غیر توجیه پذیر و فاجعه بارش قرار داده و متأسفانه چه راحت گول میخورند مردم مثل گذشته. حیف از دین و مملکت که ب باد رفت
کارون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
5
این آقای ماست افکن حتما بیکاره می خواد استخدام بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
1
گرفتنش دیگه یعنی چی اگه اونور بود به طرفه العیتی گرفته بودن والا شهید علی وردی و عجمیان که قاتلانشون بخشیده شدن تازه اونا قتل کردن بعدم این خیلی تابلو بود که از قبل هماهنگ شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
3
تو رو خدا پخش کنید این متن رو.میدونید چرا اینقدر به بحث حجاب میپردازند چون هم جنبه ی ریایی داره و بواسطه ی این جور چیزهاست که بعضیها پستهای کلیدی رو در دست دارند و هم اینکه تخصص و کارایی که ندارند تا درباره مساعل مهم کشور نظر و راهکار بدن و خوب حجاب هم که نه تخصصی لازم داره نه سختی و هزینه ای داره نه زحمتی میخاد نه تلاشی لازم داره.اینها رو میگن که خودشون رو ولایی و انقلابی نشون بدن و خوب در مملکت ما همین نشانه ها ریش و جای مهر روی پیشانی و شرکت در نماز جمعه و....داشته باشی برای اینکه ثابت کنه ونشون بده که یک شخص درستکار و ولایی هستی کافیه و دیگه کاری باهات ندارند و درباره ی چیزی مواخذه ت نمیکنند و هم پستهای مهم بهت میدن و هم اینطوری در اون پست و مقامی که هستی باقی میمونی و فقط باید این چیزها رو رعایت کنی دیگه حل کردن و پرداختن به امور و مساعل مهم مملکت زیاد مهم نیست و تخصص و سواد و کارایی لازم نیست.دروغ میگم بد میگم حرف غلطی میزنم؟؟؟اون مسعول یا مقام فلان وزارتخونه که حرفی برای گفتن نداره راهکاری بلد نیست ارائه بده فقط از حجاب و....بگه جای مهر روی پیشونیش باشه خودش رو انقلابی و ولایی سخت نشون بده کافیه.دیگه مهم نیست قیمت دلار چقدر شده دستمزد کارگر و تورم چجوریه و ایا وظایف قانونی و تخصصی خود رو درست انجام داده یا نه اینها مهم نیست مهم حجابه مهم جای مهر روی پیشانیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
دیروز دستگیرش کردن تا به سزای عملش برسه

بی قانونی بی قانونیه چه از طرف اون دو خانم و چه از طرف اوم مرد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
دیر بیدار شدی رویداد ۲۴
هم خانومها و هم اون مرد هتاک توسط پلیس جلب شدند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
1
به نظر حقیر که دانش آموخته ی حوزه های مدیریت و علوم اجتماعی و انسانی هستم و البته سابقه ی مدیریت فرهنگی را دارم ،همه ی این مطالبی که تو سایت شما اومده متاثر از سوگیری و توجیهات غیر ضروری هست در یک جمله "نه بی حجابی توجیه قانونی و عرفی دارد و نه ریختن ماست بر سر بی حجاب "
در حالیکه با تحلیل های عمیق عقلانی و علمی می توان نتیجه گرفت که چه بسا خطر و تاثیر منفی بی حجاب بر روح و روان اجتماع چه بسا قویتر و بیشتر از ریختن ماست بر سر بی حجاب باشد ،حقبر حاضرم در یک مناظره ی دانشگاهی و یا تلویزیونی به شما نویسندگان اینجور مطالب طویلی که جز آشفته کردن ذهن مخاطب و خلط مبحث نتیجه یی ندارد اثبات بکنم ،شما را قسم میدم‌به حرمت قداست علم و عالم و دانشمند عوام را با تکثیر اینگونه مطالب گمراه نکنید با احترام /حمید آقایی دانشجوی دکترای مدیریت آموزشی
صا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
4
اگر دولت دست بکار بی حجابی نشود پس مردان غیرو ایران مجبور هستند جلو بی بند باری را بگیرن پس دولت خود زودتر اقدامی بکن تا اب در اسیب دشمن کوفته نشود بخاطر بی حجابی بی بند باری
شرقنات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
0
چه با حال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
امثال این آقا باید نگران باشند چون هیچ زن بی حجابی پای منبر اینا نمی نشیند و کاسب پر زحمت مداحی بی رونق باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
2
کی اخه ماست میزاره تو قفسه ماست همیشه تو یخچال بوده بعدم ماست اصلا روکش نداره مستقیم میزنه تو سرشون خدا کنه گرفتنش اعتراف کنه هر چند که شما باز نیاید میگید بهش گفتن زوری بگو هماهنگ بوده
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
3
متاسفانه به درجه ای از شعور رسیده ایم که دین را هم ماست مالی می کنیم.
اقدام مرد به اصطلاح غیرتی، نشان داد که این عده و با چنین تفکری، دینشان هم کشکی است.
غفارنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
0
درصورتی که حجاب قانونه برای ۸۵ ملیون انسان مثل هزاران قانون دیگه دربرخوردبادزد دزدااعترازکنن بی‌حجابی. یی حجابها درروسپیگری روسری‌های.ووووووپس از قانون چه می‌ماند اون آقا بایک قانون‌شکن برخورد کرده دمش گرم شیر مادر حلالش
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
3
بنظر من باید دید اون سطل ماست مربوط به کدام کارخانه....فکر کنم کارخانه تهی مغزان باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
5
همانطور که در اصفهان رو ی صورت دختران اسید پاشیدند کسی هم گردن نگرفت مملکت خرتو خر بی صاحب همین میشه
عمار .
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
0
به نام خداوند جان و خرد : این همه قلم فرسایی و آب به آسیاب دشمن ریختن شما نویسنده منافق خودش نوعی تحریک اذهان عمومی در جامعه برای اتفاقات بد در آینده بوده است هر چند پرتاب سطل ماست یا ریختن ماست برذسر خانمهای بی حجاب عمل صحیحی نبوده ولی حرفهای نوشتاری شما هم صحیح نیست چرا که ایران اسلامی عزیزمان در همان دهی شصت هم با بدترین تحریمها و بدترین اقتصاد و فقر مالی مردم دست به گریبان بودند ولی هر چیز ارزش را با پول اقتصاد اوضاع مالی تخریب نمی کردند داشتن حجاب زنان دختران در جامعه حکومت اسلامی و داشتن حجاب حیا عفاف هیچ ربطی به اوضاع مالی معیشتی بد و خوب و حقوقهایی که کفاف یک ماه را نمی دهد و بیکاری و ضعف شدید اقتصادی ایران اسلامی و ارزش پولی ضعیف ایران اسلامی در حال حاضر ندارد همه چیز را به هم گره نزنید و ربط ندهید این متجاهرین هنجارشکن مجرمین براندازان سلطنت طلبهای غربگرا عمریست که ساز مخالف می زنند در چند ده قبل مادرانشان بی حجاب نیمه حجاب ولنگاری متجاهر هنجار شکن فاسد بودند الان دخترانشان و دوستان دخترانشان و هم کیشانشان را هم اینگونه مثل خودشان بار آوردند و فسق فجور فحشا فساد بی بند باری ولنگارانه گری مختلط بی شرم بی حیایی را با شعار زن زندگی آزادی غربگرایانه ولنگارانه عریانانه متجاهرانه فاسادانه هنجارشکنانه براندازانه در ملأ عام جامعه اسلامی به راه انداخته اند و جار می زنند در کل فقر مالی نداری هیچ ربطی به بی‌حجابی بی عفافی بی حیایی غربگرایی ولنگارانه گری مختلط در ملأ عام جامعه اسلامی ندارد این همه قلم فرسایی کردید که در جامعه اسلامی بی غیرتی بی ناموسی غربگرایی را به راه اندازید شما خودتان دستتان با توطئه گرران فتنه گران خبیث ملعونین غربگرا و سلطنت طلبها مثل اینکه در یک کاسه است اگر نه اینگونه آب در آسیاب دشمنان دین مومنین مسلمین نظام اسلامی نمی ریختند . افتاااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید. والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه و منصفانه و خداپسندانه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
4
حاکمیت خوب مساله ای برای سر پوش گذاشتن روی گند کاریهای اقتصادی و دزدیاشون و سرگرم کردن مردم راه انداخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
با این ریخت فشل .احتمالا قضیه مالک اشتر اشتباه یادش دادن یا تنبل بوده و خوب یادگرفته
بینواییم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
5
امر به معروف و نهی از منکر چیز بدی نیست ،پبشنهاد من اینه یه سری به کابینه وخصوصا وزارت اقتصاد ،وبانک مرکزی بزنن وبجای ماست ،خاک بر سرشون بریزند چون عرضه اداره
مسئولیتشون رو ندارند، وفقط شعار می‌دهند شکم مردم خالیه، اونوقت فقط دروغ.....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
30
223
حجاب کجا بود بی حجاب کجا بود اینا ازبس بی عرضه و نالایقن میخان همه چی رو بندازن گردن بی حجابا عقل درست حسابی که ندارن وضع مملکت رو درست کنید یه ابر تورم دیگم توراهه معیشت وآینده همرو نابود کردید ای کاش همه چی با حجاب درست میشد خیلی مسخرس واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اتفاقا شما ها همه چیز به حجاب ربط میدید گرانی وتورم با بی حجابی حل میشه
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
43
160
دراسلام آمده است لا اکراه فی الدین، دراسلام آمده است لاتجسس، ذره خیرآ یره ذره شرآ یره،چقدرباید گفت شما مسئولین کاسه داغ ترازآش هستید،آزادی بیان نیست آزادی پوشش نیست آزادی تفکر نیست.
پاسخ ها
فریبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
حاجی اول برو معنی لا اکراه فی الدین رو یاد بگیر بعد مجتهد شو و فتوا بده.
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
در دین اجباری نیست ولی در جامعه هست چون چیزی به نام فرهنگ وعرف هست
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو کی میگی در اسلام امده لا اکراه فی الدین
این مربوط به اینجا نیس مربوط به جای هس که طرف از قبلش دینی نداره میگه نمیتونید مجورش کنید مسلمان بشه ولی زمانیکه مسلمان شده دیگه باید اطاعت اوامر ‌دین کنه
هرکس وارد یه دین شد دیگه باید پایبند به اون دین باشع


بنظرم حیلی کار خوبی کرد این همه شهید دادیم دوتا دختر تازه به دوران رسیده بیان خونشون پای مال کنن با بی حجابی خاک تو سر کسی اینارو تایید میکنن

ایا شما راضی هستی خواهر مادرت جلوی چشم دیگران اینجوری باشن حرفشون بزنن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بهرام.دینی که تو ومن قبول کردیم موروثیه. اینو بفهم اگه حضرتعالی توی اسرائیل بدنیا اومده بوده الان یه یهودی و بقول خودت صهیونیست تندرو بودی.اگه تو چین بودی الان یه کمونیست بودی و... پس اینقدر استدلال های عجیب و غریب نیار.درضمن تو این حکومت ایدئولوژیک اگه یه نفر بخواد از همون بدو زندگی(سن تکلیف) دین و آیین دیگه ای رو انتخاب کنه ناخود آگاه دیگه شهروند درجه دو و سه و... حساب میشه و همین اینده نفله رو هم نخواهد داشت.
شاکرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو خواهر حالیته آخه بسیجی
مهدی صادقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تفسیر این آیات از عهده من و شما برنمیاد.
لطفا از آیات قرآن تفسیر الکی نکنید.
متاسفانه بعضی از خانم ها و آقایون چون هرزه هستند،دوست دارند هرزه گی رو اشاعه بدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
131
36
دمت گرم .کاری کردی کارستان
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
141
52
در زشت بودن رفتار این مردک که هیچ حرفی نیست اما یه ضرب المثل هست که میگه "یک سوزن به مردم بزن یه جوال دوز به خودت" شمایی که رگ غیرتت بابت این کار بالا زده آیا توی این گزارش مفصلت اشاره ای هم کردی که این جماعت حداقل احترام ماه رمضان رو نگه دارند و حجاب رو حفط کنند؟!!!! یک طرفه به قاضی رفتن یعنی این. جوری صحبت می کنید انگار طزف مقابل هیچ گناهی نکرده و تا تونستید کوبیدید، لابد انتطار دارید حق رو هم به شما بدن؟!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
عزیزم شما خواستی حرف بزنی قبلش یک سرچ بکن
میگن یک سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اینکه توی گزارش نوشتن افراد بی فکر واقعا درسته ! بنده خدا تو حتی نمیتونی به درست بودن یک ضرب‌المثل فکر کنی ؟؟؟؟ اندازه جوال دوز ۱۰ برابر سوزن هستش ...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
جوال دوز را خوب اومدی.انقدر نخندیده بودم.ای خداااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
200
34
به والا ریختن خون شما(خبر گزاری )حلال هست ، کثیف هرزه،به وقتش خون کثیفت مثل سگ ریخته میشه ،بهت نشان داده میشه قدرت دست کیه ،قدرت دست خداوند هست و شمای بی سر و پا باید کون پاره به سمت جهنم روانه بشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دست خدای رسول الله یا خدای توی داعشی دست خدای تو یا خدای رحمان و رحیم؟؟ پاش بیفته از داعش بدتری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
از شعور و ادب و تربیتت معلومه که از بهشتی های طالبانی و داعشی هستی.واقعا دین تو چقدر روی ادب واخلاقت اثر گذاشته.اصلا دین برای چی اومده؟ غیر از اینه که برای ارامش روح و روان و به کمال رسوندن اخلاقیات اومده.تو و دوستای ارزشیت و طالبان وداعشی ها و... که فقط به خاطر انجام دادن یا ندادن ایینهای دین ادم میکشن و کتک می زنن و...__از این دین چی رو بدست اوردین!!!! شرم بر شما.تو و همفکرای تو اگه زمان هیتلر و توی المان هم بدنیا اومده بودین مسلما یکی از نیروهای تندرو ارتشss بودید و بواسطه باوری که به برتری نژادی داشتید ادم میکشتید.الان هم بر این باورید که برتری دینی و باوری دارید و بواسطه ان باید دیگران مطیع شما باشند و حاکمیت و حکمیت شما رو بپذیرند.امیدوارم خداوند اول منو هدایت کنه و بعد جماعت شما را.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
حلال اولسون. اهمیت نده چی میگن
مسلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
همتون به وقتش اون پشت پرده درونتون نشون میدید چه جانورهایی هستید، فقط خدا اونروز بیاره ملت یکی بشن تا اون بی ادبی که کردی خواهر مادر خودت رو جلو چشت اوطور پاره کنن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
101
49
خانواده ها باید به پوشش زنان و دخترانشان توجه کنند.ریشه و اصالت ما مردم ایران زنان و دختران کشورمان میباشد.چون سربازان باغیرت از همین زنان نجیب متولد میشوند ما برای حفظ ناموس و شرافت زنان و دختران کشورمان صدها هزار جوان این ملت شهید شدند.اما این بی شرفی که همچین رفتاری با دوتا از دخترانمان داشته باید مجازات بشه.بدحجابی دلیل بر هرزگی نیست چون زیبنده زنان و دختران عزیزمان نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
213
48
ماست که اسید نبوده ، این همه خودشیرینی برای چیست
باید یه جوری جلوی بی حجابی را گرفت ،حرف که اثر نداره
ماست ضرری ندارند صدمه ای هم نمی رسانه ،در اروپا به مخالف تخم مرغ می زنند ، تو سر این بی حجابها میشه تخم مرغ هم زد ،رنگ هم پاشید ،صدمه ای وارد نمیشه ،یک اعتراض ساده است ،
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو دیگه از کدوم سیاره اومدی
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ببخشید جناب از کدام آیه قرآن کریم چُنین استنباطی فرمودید??? لطفا با ذکر آیه وسوره ما را هم آگاه فرمایید با تشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
یعنی بی حجاب هم در اعتراض به حجاب اجباری سر من چادری ماست بریزه اشکال نداره؟ اینجا جنگل نیست قانون هم برای حمایت از منافع همه است نه یه قشر خودسر وحشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو اگر میفهمیدی که این حرفو نمیزدی
اگه همین کارو با ناموس خودت کنن میشینی نگاه کنی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اون هم یه الاغ عقب مونده ای هست مثل تو آشغال
ناشناس
| Italy |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خفه شو
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ماست برکت خداست معلوم است از دین فقط پارچه پیچ شدن را یاد گرفتی
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
روسرمادروخواهرتم میشه ادرارومدفوع ریخت هم نرمه هم ضدعفونی کننده ضررهم نداره لاشی بیخانواده متعصب خودفروش ووطن فروش وادم فروش روانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
احمق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
حقشون بود اولا اینا که مسافرت رفتن مردم فقیر نیستن چونکه حداقل برا ده روز تفریح باید صد میلیون تومن خرج کرد .دوما اینا از روشکم سیری بی پروا شدن .من کاری به حکومت ندارم ولی قرار نیست هرکسی برا خودش قانون درست کنه .این قانون مملکته که حجاب را رعایت کنن .ثانیا اونایی که بی حجابی وبرهنگی را قبول دارن جدای از قانون جزو افراد بی غیرت جامعه ان .اگه دولت به قانون خودش رسیدگی نکنه مطمئنن کسایی پیدا میشن که جلوی اینکارو بگیرن .حالا یا با ماست یا با رنگ یا با سوسک انداختن داخل موهای بی حجابها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
حاجی این حرف به ضرر خودت تموم میشه ! شما برای اعتراض سطل ماست میزنی ، طرف مقابل هم برای اعتراض عمامه پرانی می‌کنه ، اون موقع میفهمی یه اعتراض ساده چه نتیجه ای داره ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
تو سر تو هم باید کوکتل مولوتف زد . چیزی نیست که یک اعتراض ساده است
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
39
143
اینها همون اسید پاش های داعشی هستند براشون فرقی نداره اسید باشه یا ماست فقط باعث بدنامی دین هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
داعشی خوب اومدی اگر چند سال پیش همین جونای ما جلوی داعشی هانرفته بودن الان چهره واقعی داعش میدیدی
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
همه جا افراطی هست این کار از کار اونایی که تو خیابان چادر از سرزن مسلمان کشیدند بدترنبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
منا.هر دوتاش بده چه شاهی که بزور از سر مردم حجاب کشید و چه آخوندی که بزور حجاب و به سر زنا کرد و این جور تنفری و از دین ایجاد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
11
93
لجن تو حماقتت ماستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
12
96
تاببینیم چه شودعاقبت کار ،،حاکمیت بایدبرای تمام سلیقه ها قانون تهیه کندکه همه درکنارهم درآرامش بتونن زندگی کنن،ی بوم و دوهوا فایده ای نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
قانون تهیه شود همه که در کشتی هستیم یک تعداد می توانند قسمت خودشان را سوراخ کنند؟ البته بی حجاب خودش سوراخ است
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
32
137
زنجیر پاره کرده جیره.خور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
معلومه بابی حجابی موافقی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
توهم جیره خوره چهارتا کشورخارجی هستی
ملینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خارج مگه جیره میده احمق جون
حسنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
جیره ای که خارج به تو و امثال تو میده تو هیچ جای این کشور به کسی نمیدن ،شمابرای گرفتن یه ویزا و اقامت به خانوادتون رحم نمیکنین چه برسه به کسی که باهاتون هم عقیده هست ،گمشو برو پیش مصی پولینژادت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
جیره خوری بهتر از هرزه بودنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خارج ساندیس میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
توی گاو جیره خارجی گیرت نمی اد رجوی حقت با زیبا کلام و این رسانه چی خوردند خخخخ
فرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
65
.جاناسخن ازدل مامیگویی.امیداست این نوشتارتون که بازحمت وارایه مستندات واشارت به فلاکت افتصادی مردم که شدیداازان رنج میبرندموجب شود فرمان قطارازانسو به این سمت بچرخدتاشایدگشایشی برای احادجامعه ایجادشود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
165
39
خیلی کار خوبی کردی دمت گرم ولی حیف ماست باید کثافت سرشون میرختن چون بی ادب هستن و زبان خوش سرشون نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خیلی بی شعور هستید
محمد علی زارع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
الان تو با ادبی؟؟؟؟؟؟؟؟
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ببخشید جناب خداوند فرموده کثافت بریزید که اینقدر هار شده اید ????!!
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
درسته هرکی سرش نمیشه باید اینکارو کردتوهم خودت نفهم مطلقی وحرف سرت نمیشه باید چوب توماتحتت کردعرزشی بیشعور ماست ریز ماستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خفه شو بی شرف بی ناموس برو خواهر مادر ت جم کن از زیر مردم بعد حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو دهن شما جیره خورا باید رید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
موافقم، حیف ماست، البته اینا خودشون نهایت پلیدی هستن، ماست نجس شد.
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
24
127
اگر ماست رو سر زن و بچه باحجابتون بریزند چه حالی میشید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ماست روسربحجاب بریزن افتخاره بدحجاب بایدخجالت بکشه
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ماست بریزند هیچ حالی نمیشیم اما وقتی حجاب شون را از سرشون به زور برمیدارند خیلی عصبانی میشیم
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
در این فیلم دو جرم اتفاق افتاده مجازات مرد خیلی بیشتر خانم ها در حد یک تذکر وگرفتن تعهد اما نمیشه قانون را فقط در مورد یک نفر اجرا کرد آره رد شدن از چراغ قرمز یه جرمه قتل عمد هم جرم مجازاتش خیلی فرق میکنه اما هر دوجرم
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
سرکار منا قتل جرم نیست جنایت است شما فرق چراغ قرمز و قتل را متوجه نمیشوید ???!!! در ضمن به خاطر حجاب اجباری چه ظلمها که نکرده اند و لااکراه فی الدین برای یک دوره نبوده وبرای همه ی زمانهاست و درضمن خداوند هرگز نفرموده برای حجاب به زور متوسل شوید بروید وبه افکار پوسیده خودتون فکر کنید درضمن من یک زن باحجاب هستم که حجابم را دوست دارم ولی با بندگان دیگر خداوند با عقاید متفاوتشان با من دشمنی ندارم وفضول مردم نیستم
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
باید بریزند اتفاقا جواب بیحرمتی وهای هویه وباید مردم اگاه وازادهم مقابله کنندروسر باحجابای اینا که میان تذکر بدن ماست بریزن وکاسه ماست وبمالن صورتشون تا حالشون جابیادبیشرف مسئول خواب وچفت وچلمبه ایران درفقرداره میترکه زیر واساس وول کردی بالای مردم وچسبیدی.کور وکران بیشعورومنزجر کننده روزگار .روزی تاریخ خواهد نوشت امتی دست به گریبان ملتی درفقرو فسادو اعتیادو اختلاس وگناه میخاست باتکه پارچه ای برسر زنان این سیل عظیم لجن رابپوشاند لیک بوی تعفنش دنیارا گرفت.بد نیست ّبه خودتون بیایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
17
117
اگر بااین آدم یاغی برخوردلازم نشودباعث تجری افراد دیگری ماننداوخواهدشدوارامش جامعه بهم خواهد خورد!
ارمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
18
109
کاملادرسته.درمملکتی که سگان شیرهارامیبندن وخران بازمیکنن دیگرجای زندگی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بروتوامریکاوفرانیه زندگی کن که زنان توخیابانهامیکشن ومیبرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
چقدر خوب کل خانوادتو تو یه جمله گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
126
35
خیلی یک طرفه متن و نوشتی.معلوم میشه شما از اینهایی که کشف حجاب کردند حمایت میکنید.نباید علما ساکت بشینن و نگاه کنن که یه عده ضد دین درسطح شهر لخت بگردن. نظام که کاری نمیکنه.مردم دین دار آتش به اختیار باید این کپسول های کثافت رو از سطح شهر پاک کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
احسنت،خدارحمت کنه اموات تون
روشنفکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تمام بدبختی وتورم ومشکلات اقتصادی وایرانیکه جزوثروتمندترین کشورهای جهانه ولی مردمش مثل سومالیها زندگی میکنند تقصیر همین افراطیها وکو....مغزهاست چون طرفدارمسئولین دزدوبیخردوبی تدبیرهستید مسگولین بجای اینکه وضعیت اقتصادی مردم روکه وظیفه اصلیشونه سامان بدن چسبیدن به حجاب که اصلا بهشون ربطی نداره وافراطیها که کاسه مغزشون روبرداشتند بجاش ریدن توش حمایت میکنندازدزدان ونالایقان فعلا که ازاقتصادخراب فقط روسپیهازیادشدند به مقدارزیادودسترسی آسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
الان شما همه جوانب رو در نظر گرفتید؟؟کپسول کثافت؟؟؟؟؟
U
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
برداشتم روسری لخت بودن نیست اول افکارِ درس کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
طرفدار حجاب مغز ندارد
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
علما ۴۴ساله دارند فریاد میزنند اگریک دادگاهی درمملکت پیدا شود این کسانی‌که ملیاردها پول‌بیت‌المال را بعنوان حقوق گرفتند که جامعه را ارشاد کنند ولی سال به سال وضع بدترشد اون موقع‌بگوعلما دادبزنند علما بروند ازعمای مالزی واندونزی یاد بگیرند که یک کشورتوریستی یک زن بی حجاب که اهل ان کشورباشد پیدا نمیکنند تا این مغزهای فندقی سکان دارهستند همین که هست اگرشب وروزهم زنان را بکشید درست نخواهد شد
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
83
39
نظرات شما کاملا غرب گریانه است وقتی سخن از حجاب اجباری می زنید.
وقتی دم از پوشش اسلامی می زنند روسری بر می دارد.اگر فردا به شلوار کوتاه تذکر دهند شلوار را در می آورند.این چه منطق غلطی است که در نوشته هایتان به کار می برید.یعنی این افراد بی حجاب از کره ماه آمده اند که قوانین اسلام و ایران را نمی‌دانند یا عامدانه لج بازی می کنند .
پاسخ ها
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
لایک کردم مثبت خودت وگم کنی بیشتر تولجن متعفن مغزت غوطه ورشی ادم خواب ومیشه بیدارکردخودبخواب زده رو نه .بترسید ازروزی که بزودی زود این مردم دررنج گلوی توومسئولین روبجووندکه ماست هم درمان دردتون نشه.فشاربیارید ازاونورش بزنه بیرون کوردل بیشرف پایین زنای مملکتت ودادعلم الهدی به عینه تو عراق به عراقی بیناموس وچین بادلارعفاف.ماست مالیش کردید والانم روسر زنان وناموس مملکت ماست میریزید .حرف حسابتون با زن چیه بهتر تبود ازاول دین ابوسفیان میاوردید وزنده بگور کردن دختران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
وقتی به جای اینکه به حرف مردم گوش دهند و مشکل را حل کنند خر دفعه حجاب را بهانه و در جواب اعتراض مردم گشت‌ها را زیاد کردند تا مردم را غیرمستقیم ساکت کنند و حجاب شد چماق تو سر مردم
نتیجه همین میشه
وگرنه مسئله حجاب و روسری نیست
آقایان و مسئولان کوته فکر بفهمید!
نفهمها؛ کمی فکر کردن گناه نیست به خدا
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
داش یه سر برو همه کشور های مسلمون بجز طالبان بعد برگرد بعدشم نظر بده تازه اونا سنین مثل شیعه ها شل دین نیستن
جلال رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
7
83
نهایت پر رویی و وقاحت یک انسان با شرف نمیتونه همچین کاری کنه
پاسخ ها
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
در مشهد وقم افراطی زیاد هست دستگیرش کردند اما دیگه فکر نکنم کسی را به خاطره یه سطل ماست اعدام کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
102
کو گوش شنوا ... مسئولین گرانی و سفره خالی بیداد کرده ...حجاب یا بی حجابی دردی دوا نمی کند ...
شکم ها گرسنه اندددددد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
93
33
سلام نویسنده محترم که دم از قانون می زنید رعایت حجاب اسلامی در ایران قانونی است که سالها قبل تصویب شده است اگر کسی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکند و موجب خسارت مالی و جانی به دیگران شود نباید با او برخورد شود ؟چرادر هنگام انتشار ویروس کرونا تمام اصناف و ادارات قبل از ورود افراد هشدار «بدون ماسک وارد نشوید »راتذکرداده بودند آیا ویروس بد حجابی برای سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه کمتر از ویروس کرونا برای سلامت جسمانی جامعه است لطفاً واقع بین باشید تلاش ها و اقدامات مثبت و پیشرفت ها ی این دولت را درزمینه های پزشکی ، نانو، نظامی ،آبرسانی، برق رسانی ، گاز رسانی ،صنایع پتروشیمی ،فولاد، کشتی سازی و.... پرداخت بدهی های دولت قبل (داخلی و خارجی) کنترل بیماری کرونا و..... ببینید و فقط به مشکلات و ضعف ها نپردازید و حد انصاف را رعایت کنید.
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
به والله که بی منطق ترین حرف عالم را زدین مثل این است که من بگویم اگر به فرزندانم را بزرگ میکنم حق شکستن غرور وی وحق تصمیم گیری درآینده ی وی وحق اینرا دارم حتی سرش را ببرم..نخیر عزیز من این وظیفه ی من است برای فرزندم عالی باشم نه بد واوست که انتخاب میکند چگونه باشد.آن قانون اشتباهی را بارها برسر مردم کوبیدید اما قانونهای درستی که دردل قانون اساسی نهان بود ویکیش هم اجرا نشد را نمیگویید شما رفاه امنیت شغلی وآسایش ملت را برپا کن مطمنا خود ملت راه حق را از باطل تشخیص میدهند کج فهمی وخوارج معاوانه رفتار کردنها نهایتا به جنگ ختم خواهد شد جنگ برادر کشی جهل یعنی همین..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شمایی که از قانون حرف میزنی،مگه هرکی تخلف کرد باید ماست بریزی روسرش وبی حرمتش کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
قانون گدام قانون همانکه دزدها و قاتلها نوشتند دادند دستت
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
چقدر گشتی تابتونی دم خروس وربط بدی به شقیقیه گوسفند ومغز بزغاله.پزشکی وپتروشیمی ومسئولیت این عزیزان واکتشافات کارایی مردم چه ربطی داره به بی کفایتی مسئولین پاچه پاره وذی ربطان دریده دهان چون تو وماست ریزان شما.گاوی شخم بزن زمینت .چراکوچ پزشکان وفرارمغزها وبهترین ۹راخاح واساتید علم وفیلسوفات رفته از وطن و کشته شدن معترضین وسرمایه های وطن کیانها وپویا ها ونویدها روندیدی وچطور این همه مغز شما متعفن ومازاده نمیبینید که فرزندان همین قون بظاهر اسلام زده تقبل اسلام نکردن نوه ونتیجشون اونورن وکیف میکنن واز مخ کن حجم امثالهن سواستفاده کردن.الودگی ذهنیتون تاچه حده که حرف حساب نمیره توگوشتون.بفهم نفهم .مسئول مسئولیت داره وکاندید اجرای اوامر مردمه نه ضد مردم بفهم هیچ دین وایده ای بزور پذیرفته نمیشه وباقی نخواهد ماند دگرگونی وقتی صورت میگیره ناخوداگاه که شما یک حجم غیر قابل تحجم رو هی ترکیب وهم بزنی عاقبتش تجزیه یابرعکس انفجاره.هرچه تلاش کنید جز بفنا رفتن خودتون اماره ای نیست پره پرش پنجاه ساله دیگه پوشش زمینیان اصلا چیزی نیست که تصورش رو میکنی وصدسال دیگه لچک وچادرو حجاب درذهن چون لباس کشیشان دیر وصومعه قرون وسطاست که الان جاش وبه ردای زردوز وتاج داده بیشعور .تاریخ تعیین کننده است ونوح هن باقی نماند .بترسید ازخشم مردم مظلوم .آب ریخته راچاره نیست جزخرج نشا وجوانه زدن زمین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
آیا اختلاس خطرناک تر از به قول تو ویروس کرونا نیست!؟؟
ویروس کرونا به شخص و یا تعدادی آسیب می زنه و با کمک و اتحاد همه مردم مهار شد
به جای تعصب و جبهه گیری بیایید دست به دست هم دهیم و اختلاس را ریشه کن کنیم
اونوقت شما هم می فهمید که مشکل جامعه و اسلام بیرون ماندن تار موی زنان نیست
خدا رحمت کند آیت الله طالقانی را که در خطبه‌های نماز جمعه در سال ۵۸ گفت:
"می ترسم از آن روزی که بیرون ماندن دو تار موی دختران و زنان از غارت بیت المال مهمتر شود!"
واقعا من یکی جوابی برای این عارف مرحوم ندارم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
20
78
بنظر بهتر که دست از سر مردم بردارند کار به کار مردم نداشته باشند وبه خود خانواده ها واگذار کنند بااین چیزها هیچی دورست نمیشه
پاسخ ها
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
نه این کارهارا تایید میکنم نه رها کردن جامعه به حال خودش را تایید میکنم همونطور که رئیس جمهور گفت بهتره در مورد مسائل اجتماعی با هم بحث وگفت وگو صلح آمیز انجام بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
سالهاست دست از سر مردم برداشته شده بخاطر اینکه دین را کمرنگ کرده و از عملکردشان کشور را به سیاهی و ظلمات هدایت کنند مگر حاکم اجازه انحراف و تخطی دارد؟
......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
107
29
خوب کاری کرده .وقتی خیچ‌برخوردی با بی حجابی نمیشه مردم خودشون باید اقدام کنن .به جان هم افتادن نداره .هر کی دلش نمیخواد جمع کنه بره .قانون مملکت مشخصه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شما از کدوم امام یا پیامبر اطاعت میکنید
نه دین نه پیغمبر نه امامان دستور به چنین کارایی ندادن ، این تفکرات بر خلاف جهت دین حضرت محمد هست و هر کس با ریختن ماست موافق هست بدون شک نادان و سمت دین خدا نیست ، مسیر جدید از دین برای خودشون ساختن
دین اسلام مخالف این اشخاص بوده و هست
محمد علی زارع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
قانون مشخصه نه اینکه هر ازگلی خودش محاکمه کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
همینجوری کشور را به فقر و هرج و مرج انداختید بسیج هرزگی با چفیه لبنانی راه انداختید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اره بهتره جمع کنی بری افغانستان پیش همفکرای طالبانیت.اینجا برای چی موندی.__خجالت نمیکشی که این حرف مزخرف و دوباره تکرار میکنی که هرکی دلش نمی خواد جمع کنه بره.مگه مملکت ارث باباته. یا درست بشین یا مردم درستتون میکنن.
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مواظب باش خودت را جمع نکنند بندازن بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
قانون مملکت رو مملکت مردم دررای ومردم قانون گذار وولی نعمتان حی وزنده مشخص میکنند نه تو وامثال تو که بزور جلوس فرمودید دره ماتحت ملت وامت ساختید ازخرد ملتی مستحکم ورنج کشیده .مردم درایمان خودند وتوبه حجم محیط مسلمانی که اگر در چین بودی الان به جرم مسلمانی کشته وزندانی واسیر میشدی وباتوهمین برخورد میشدکه با اون زنان. مردم شعوردارن وقوه تشخیص برو ماستت رو جادیگه نشونه بزار دین اجباری توپسندما مردم نیست.دین و حجاب اجباری چون قانون مغولان منفعل است وکاراییش به تحکم زمان وتاریخ منسخ.تاریخ حکایت زبان گویای مردمیست که الان بیحرمتیه باماست روتجربه فردا ماست مالی برجریده وجودتان را تجربه خواهند کرد.خود کرده راتدبیر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خب شما اقلیت نامحترم و تند رو بروید . گزینه ونزوئلا واسه شما عالیه . چون برید آمریکا و کانادا با زنان اینجوری رفتار کنید پارتون میکنن
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
9
86
آن فرد افکار پوسیده دارد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
15
93
دوسه روز بعد طی یک مراسمی از این آقا احتمالاً با چندین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ، تجلیل هم می شود ، خواهیم دید، در جریان درگیری دختران در اتوبوس یادتان هست ، و احتمال زیاد این آقا؟؟؟ اگر شغلی نداشته باشند ، در اطلاعات شغل شریف اعتراف گیری با فرو بردن سر درماست هم بهش بدهند. هرچه باشد با ماست خوب کار می کند ، ومی شود لقب ماست الدوله را بهش داد که این لقب به اسلافش هم برسد تا از مزایای قانونی آن برخوردار شوند.
امضا : دخو
پاسخ ها
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دقیقا ...ماست الدوله خخخخ
روشنفکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
نام ایران هم بایدعوض بشه کشورماست مالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
افرین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
از ماست که بر ماست.
برید ببینید کجای دنیای مردم خودشون و جلوی خودشون قرار میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
9
84
همه این فرافکنیا و چسبیدن به موضوع حجاب بخاطر اینه که توجه مردم به سفره خالیشون نباشه.اینا اتاق فکر دارن.از پارسال که شروع کردن به پاره پوره کردن اقتصاد ،همزمان موضوع حجاب شد دستمایه امامان جمعه. ولشم نمیکنن چون اون بخشی که گفتین ذهنشون کار نمیکنه، آماده بهم ریختن جامعه هستن . حالا تو این وضعیت اگه مردم واقعی بخوان اعتراض به وضعیت اقتصادی کنن بلافاصله همینا بهشون انگ اغتشاشگر و موافقین بی حجابی میزنن .اینا همه برنامه ریزی شده است.فقط میتونم بگم که الویت اول حکومت چیز دیگه س نه پیشرفت اقتصادی. اقتصآد کشور هم همینه چه بسا بدتر هم خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
سلام حالا اگر افرادی بی حجاب در جامعه ظاهر بشن اوضاع اقتصادی مردم و کشور خوب خواهد شد و شما هم چشمان نازنین خود را باز کنید و پیشرفت ها ی یک و نیم سال اخیر راهم ببینید و بعد از آینده خبر بدید
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
رویداد۲۴ چقدر قلمفرسایی کرده وشلوغش کردی یه نفر خود سر وبی فکر یه کاری انجام داده که مورد تایید هیچکس نیست ونخواهد بود پس بی خودتیتر نزنید وشلوغ بازی در نیاورید الان میدونم که نظرحقیر مورد پسندتان نیست ونشر نمیدهید
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خداوند بما بصیرت بده بااین نظرات مغرضانه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شماکه می گویی پیشرفت ها روببین،پیشرفت باید در زندگی مردم دیده شود،سفره خالی مردم و بی ارزش شدن پول ملی و گرانی مسکن ومافیای خودرو و مشکل دارو و هزینه های سرسام آور درمان و...آیا نشانه پیشرفت است؟.پیشرفت زمانی است که مردم احساس امنیت در تمام زمینه ها کنند،وقتی امنیت شغلی نداری وقتی پولی که با هزار بدبختی جمع کردی تا با اون مسکن ویا خودرو ویا ازدواج فرزندت ویا هر برنامه ی دیگری رو برای زندگیت انجام بدی یک دفعه میبینی همه اش نیست ونابود شده ودیگه هیچ کاری با اون پول نمی تونی انجام بدهی این نشانه پیشرفت است؟رفته بودم خرید بچه التماسِ مادرش می کرد پرتقال بخره ولی مادرش پول نداشت وفروشنده یک پرتقال‌ِمجانی به بچه داد آیا این نشانه پیشرفته؟ من خودم مذهبی ام ولی من هم با این نظر که مردم رو سرگرم موضوع حجاب کردند موافقم ،این همه کشورهای اسلامی حجاب اجباری نیست آیا می تونی بگی که آنجا مردم عریان شدند ویا فساد سراسر کشورشون رو گرفته ویا فقط هموطن های خودت رو بی جنبه وفاسد بالفطره میبینی که اگه آزادی ببینند عریان می شوند؟
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
64
بعضی افراد ماست به اختیارات.
پاسخ ها
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
پیشششششش ررفت کدومو میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
12
68
بسیار بسیار بسیار عالی، ، لااقل حرف میلیون ها ایرانی را گفتید،، بهتر از سکوت است،،،دستمریزاد
پاسخ ها
حسنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شما از جانب خودت حرف بزن ،خودت رو با ملیون ها ایرانی جمع نبند ،اگرچه با هم عقیده هایت نهایت 1ملیون بشید
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ازجانب خودت حرف بزن بی بصیر
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
قبل ازانقلاب کشور پربوداز دکترهای هندی؛پاکستانی وبنگلادشی کوری نمیبینی الحمدلله اینهمه دکترمتخصص وفوق تخصص خانم وآقای ایرانی داریم؛بیسوادی به صفررسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
آقای حسینی منظورِ ایشان پیشرفت های یک سال ونیم اخیر بوده و من فکر نمی کنم این همه پزشک نتیجه یک سال ونیم اخیر باشد ضمنا درعصر حاضر دیگر به کسی که فقط تواناییِ خواندن ونوشتن را داشته باشد با سواد نمی گویند و تعریفِ با سوادی خیلی گسترده تر شده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
26
خوب این به قول شما آقای ماست ریز از پیروان رهبران قدیم خود در ارسال این برخوردها آقایان نوبخت در گیلان روحانی وموسیقی در تهران هستند از آنان که بنیان گذاران این برخوردها هستند سوال بفرمایید راستی در همه موارد آمار را این گونه بالا می‌برید دو خانم نه سه نفر
الماس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
16
80
به زودی روزی خواهد رسید که از نسل ما به عنوان یک نسل ضد زن بیشعور بی فرهنگ و عقب مانده یاد خواهند کرد‌.همان گونه که الان در مورد اعراب ۱۴۰۰سال پیش یاد میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بی فرهنگ کسی هست که اغرب پیروی میکنه
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بی حجابز مطلق را نمیپذیریم بی حجابی به رای گذاشته بشه اگه رای آورد میپذیریم ما مثل بی حجاب ها اینقدر بی منطق نیستیم که بی حجابی را حق مسلم خودشون میدونند نه حکومت ونه اشخاص حق ندارند بدونه نظر جامعه چیزی را به جامعه تحمیل کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
منا.باحرفت موافقم.باید مشکلات اساسی که مردم با حکومت دارند و به رای گذاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
98
زنان بخاطر اقتصاد تن فروشی می کنند و مردان بخاطر اقتصاد دزدی و مسئولین بی درد اختلاس. فقط ظاهر حفظ شود فساد تا استخوان جامعه نفوذ کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اکثر حجابان پولدارهاهستن، اشتباه نکنید
نایب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ای کاش فکر میکردید وبعد نظر میدادید
مریما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
زنا برای عده ای که شعار زن زندگی آزادی سر دادن تن فروشی میکنن
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
89
16
هر کس این کار را انجام داده است بسیار کار خوب و عالی انجام داده است امروز این بی حجاب ها به اعتقادات مردم و خون پاک شهدا دهن کجی و بی حرمتی می کنند و کسی نیست که جلوی آنها را بگیرد که بماند خیلی ها هم هستند از آنها حمایت می کنند مانند همین رویداد محترم که اینقدر با آب تاب درباره این ماجرا نقل قول می کند زنان بی حجاب حمایت و مردان با غیرت را خود سر می خواند
پاسخ ها
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
غیرت نه حجاب از سر کشیدن است ونه حجاب به اجبار به سر کشیدن.دین تو جبرمنفعل واب خورده ونمزده است که خشک هم شود پودرشده میریزد انقدر جهالت درتن تن یک یک شما نشانه اینست که هر دین وایده ئولژی اجباری منسخ است .فرا خواهدرسید روزی که دیگر مردم به ستوه امده گوش ناشنوایتان را با میله ای تامغزتان سوراخ کنند تابزور درخون خود بشنوید بیحرمتی به ناموس مردم نه بالچک ونه بی لچک عواقب سهمگینی دارد وقتی نشسته برکف کشتیتان درحال سوراخ کردنید خودودیگران را غرق میکنید چقدر دینتان کوچک واعمالتان خرد است که از ورود ارتقای ان به دیارودل بزرگ تاریخ ومردم دریادل میترسید مترسم فکر کنید میتوانید برسر فضایی ها هم حجاب بگذارید ودر سفینه هاشان نماز.باکور توان گفت مگر رنگ رز سرخ.باکرتوان درک نمود وحی
به مستی..خود کور وکری درخود وپنداشته ای که...برمسند امکان سلیمان بنشستی .موری به کمین است عصایت بجود تا..محکم به زمین پهن شوی ای همه هستی..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ملت سوریه ولبنان بیشتر از ما مدیون خون شهدا هستند برید به همسر بشار بگویید که شوهرت حکومتش رو مدیون شهدای ماست پس لطفا حجابت رو رعایت کن،از این گذشته یک تذکری هم به مسئو لین بدهید وبگو یید این قدرت وثر‌وتی ‌که دارید رو مدیون شهدا هستید پس لطفا حواستون به بچه های خارج نشینتون باشه ضمنا مسئولی که چندین پست گرفته وبرای هر کدوم هم کلی حقوق می گیره تذکر بدهید و بگویید از آنجا که در ۲۴ ساعت شما نمی توانید به همه کارها رسیدگی کنید این پول ها حرامه و...رطب خورده منع رطب کِی کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
به شما چه ربطی دارد که مردم حجاب دارند یا نه یا گفتی هر کسی این کار کرد ه کار خوبی کرده ربطی به شما ندارد فکر کردید خیلی از این خانمها که چادر می پوشند از باطن سالم هستند مشکل مردم فقروبدبختی هست ما باید جلوی این گرانی بگیریم
فرشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
60
منظور از اتش به اختیار این نبود که هر کس هر جا هر کاری دلش خواست انجام دهد خود امر به معروف مراحل دارد نه اینکه ماست رو روی سر زن لی حجاب خالی کنند اینها ابروی نظام و انقلاب رو بردند خدا لعنتشون کنه
پاسخ ها
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مسئله اینجاست که این فرد مدت ها پیش از حکومت تبری جست افرادی نشناخته میشینند قضاوت میکنند
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
7
87
اون آقا باید مجازات بشه نه که ازش تقدیر بشه در ضمن درمان هم بشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
61
24
عجب!!!یه نفر یه غلطی کرده نتیجه گرفتید که خودسرها حاشیه امن دارن، ولی بیحجابها که مدتیه هیچکی کاری به کارشون نداره، حاشیه امن ندارن. خیلی باحالید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اشتب مثبت!
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
برادر گرامی متاسفانه بصیرت نیست واین (رویداد۲۴) نظرات بی محتوا وغیرعاقلانه را پشت سرهم نشر میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
@موسی
نه پس بیاد مث سایتای داخلی دیگ فقط نظرایی ک طرفداری دولتو میکننو بزاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
76
بی حجابی کسی ربطی به بهشت رفتن شما ندارد
پاسخ ها
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مسئله دین نیست مسئله جامعه ای که من دارم توش زندگی میکنم وتو بزرگتر از تو خیلی غلط میکنند که من بگند حقی در مورد جامعه ام ندارم عزیزمن شاید تو حیوان باشی اما من انسانم ویه سری حقوقی دارم به افراد جامعه با این جمله توهین نکن چه موافق چه مخالف حجاب همگی حق دارند نظر بدند خب اینجا جامعه ماست به جای دعواهای احمقانه بیاید همگی به یک نظر برسیم اونم رای گیری در مورد همه آزادی های اجتماعی نه من حق دارم نظرم را به جامعه تحمیل کنم نه هبچکس دیگه این حق همه جامعه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
۳۰ تا پزشک متخصص نظر دادند که دختره فاحشه حزب کومله که پدرش با او کاسبی می کرد طبیعی مرد رفت جهنم این بی غیرتها نیامدند عذر خواهی کنند از اینکه امبولانس بانک مامور امنیتی مردم را آتش زدند حالا می آیند به رای گیری نجس باشید یا پاک باشید احترام بگذارند
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
54
11
آقایان و خانمها صبر کنید فکر کنم که ایشان متخصص پوست و مو بودند وهمونطور که توی فیلم دیدید اول با خانمها صحبت کردند و گفتند که موهاتون نیاز به مراقبت داره و باید بیایید مطب .خانمها قبول نکردند پایشان کار علمی خودش رو انجام داد.چون پروتینوکلسیم موهاشون کم بود دکتر تصمیم گرفت به هزینه خودش یک سطل کلسیم وپروتین بماله به سرشون.کار علمی بوده شلوغش نکنید.اگر دوست ندارید حجاب رو رعایت کنید تا با دکتر پروتینی روبرو نشید.
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ایول.کاملاً درسته.بهترین تعبیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
7
56
چرا جلوی این بی خردان نادان را نمیگیرید.این چه وضع اسلام شناسی به مردم هست. واقعییات را ببینید . که دهه ۸۰ و ۹۰ چرا از دین بری شده اند. یکم اطدامز فکر کنید...!!!!!!!
پاسخ ها
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
هرچی تونستیم جلوی بی حجاب ها را بگیریم جلوی اینا را هم میگیریم اینا هم به اندازه بی حجاب ها به خودشون حق میدند
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
45
اگر اینجور پیش بره چه بکش بکشی درایران راه بافتد و2 یا3 دستگ راه بیفتد اقاافغانستان تمام
پاسخ ها
نایب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
عجب نظر مزخرفی کمی فکر کن بعد دهان بازکن ونظر بنویس
نینوو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
شما خودت مشخصه افغانی هستی شما نظر نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
53
از ماست..که .بر .ماست ..
ناشناس
|
Belgium
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
49
خیلی خوب بود.ممنون.و صد در صد دارن این جماعت خودسر و نادان رو حمایت میکنن که به مردم آسیب بزنن
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
7
56
نگیم خودسر. چون همین خودسر ها امنیت دارند. فعلا مردم امنیت ندارن. این خودسر های بی هویت بی شخصیت. احتمالا از جای مثل خود دستور میگیرند
پاسخ ها
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
چراوقتی این فرد را نمیشناسی مزخرف میگی این فرد مدت ها پیش مقابل حکومت ایستاد یکمی تحقیق هم بد نیست افراطیند یه روز میرند در حرم حضرت معصومه را میشکنند یه روز میاند ماست میریزند اصلی ترین مشکل حکمت همین شیعیان افراطی مشهد وقم البته همه شون نه یعنی ما مسیحی داریم یهودی داریم سنی داریم بهایی داریم هبچکدومشون به اندازه اینا زحمت ایجاد نمیکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
35
مردم از هرزطرف خودسر باشند
حاکمیت معنی ندارد
یعنی قانون ندارد
یعنی دین مان انساز نیست
یعنی همه چی الکی
خدا به دادمان برسد
پاسخ ها
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
عزیز من وقتی یک قانون زیر پا گذاشته بشه بقیه هم به خودشون اجازه میدند قانون های دیگه را زیر پا بذارند هرکسی با یه قانونی حال نمیکنه با اجبار حجاب مبارزه کنید با تمام توان تلاش به تغیر دادنش بکنید همه جای اعتراضات صلح آمیز براش راه بندازید اما تا زمانی که قانون رعایتش کنید عوض کردن بعضی از قوانین خیلی خوبه اما زیر پاگذاشتن اون قانون که هرج ومرج میاره
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
53
18
واقعا بلافاصله بازداشت میشد؟ اگه بازداشت میشدن که اینطور نمی گشتن. الان فیلمهایی هست که بی حجابها دارن باحجابهارو کتک میزنن. ماست نمیریزن. کتک میزنن . راجع به اونا نظری نداری ؟
پاسخ ها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این جماعت که به کسی که ماست ریخته است حمله می کنند غرضان دفاع از مردم نیست بلکه حامی بی عفتی هستند اما نمی توانند بر زبان بیاورند ولی کار خلاف یک فرد را برای کوبیدن اسلام و... بهانه قرار می دهند.
تف بر غیرتتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اول اونایی که 70نیروی امنیتی روسهیدکردن دستگیرکنن تابرسه به این آقا
مسیح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
میشه آدرس این فیلمی که میگین رو بدین ماهم ببینیم،اخه چرا دروغ میگی،هیچوقت یه به غوله شما بی‌حجاب نمیادگیربده به محجبه وبخاد بزنتش ،غیرازاینکه اون محجبه گیر داده باشه به یه نفر وبعد هردوباهم درگیر شده باشن،لطفا چرت نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
افرین مسیح خوب جوابش و دادی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اون فیلمارو که خودشون درست کردن شمام باورتون شد

چند تا کارگردان کار بلدم که از اینا حساب ببره رو اجیر کردن واسه ساختن این فیلما
کاش اینایی که ازشون طرفداری میکنیدو خوب بشناسید من یک زن و مادرم و از حد خودم فراتر نمیرم ولی با این کارا دیگه فکر کنم ایمانی که تا حالا زهش معتقد بودم و از دست بدم
وا مصبتا که حکومتی مردم را دین متنفر کنن
نینوو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
منبع فیلم رو اعلام کنید ببینیم لطفا
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
11
64
خوب اگر حجاب رعایت نشه خیلی ها بیکار میشن و چون در این سالها خوردن و خوابیده اند الان هم توان کارکردن ندارند و به خوردن مال مفت عادت دارن!!!!!خدایش ملت دیگه باج نمی دهند و از دینی که همش پرورش دهنده دروغ ،ریاکاری و انواع مافیا آن هم در راس ،کاملا بیزارند.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
چقدرمردابی غیرت شدن زنالخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
واقعا شرم برشماکه، هرزه هستین
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
آره بی حجابی خیلی هارا بیکار میکنه بی حجابی در جامعه فعلی ما فقط عدالت بین زن وزن را از بین میبره آزادی حجاب خوبه اما آیا فقط با تغیر قانون ممکنه آیا بعدش زن محجبه وبی حجاب از قوانین یکسانی برخوردارند؟آیا یک زن بی حجاب برمن محجبه از لحاظ موقعیت شغلی به خاطره بی حجابیش برتری ای نخواهد داشت؟اون چیزی که من دارم میبینم چرا این بی عدالتی خواهد وخیلی زیاد هم خواهد بود اگه یه زمانی جامعه شعورش به این برابری رسید اون موقع منم موافق تغیر قانونم
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
در ضمن پوشش در همه جای جهان امری اجتماعی نه شخصی ونه حکومتی بلکه فقط وفقط اجتماعی پس هردو طرف دارند مسیر را اشتباه میرند مسیری که نظر جامعه درش اهمیتی نداره مفت نمی ارزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بی غیرت دانا از باغیرت نادان هزار بار بهتره.چون به خاطر طرز تفکرش امنیت وارامش دیگران و به هم نمیزنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
با غیرتها همه دانا هستند در این شک نیست اما در بی غیرتها دانا وجود ندارد این. را خدا می گوید خدا هم دروغ نمی گوید الله الصمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ناشناس ۱۵:۲۲
تو که میگی با غیرتها همه دانا هستن.پس چطور با داناییشون کشور به این فقر و فسادو بدبختی کشوندن. پس اونها دانا و عالم نیستن فقط باورمند هستند.درضمن طالبان و داعش و
... خیلی غیرتی نشون می دن حتی صورت زنهاشون با نقاب پوشیده شده.به نظرت اونها هم افراد دانایی هستن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
جناب ناشناس میشه تعریفی که خدا از غیرت کرده رو برای ما هم بگی؟ چون که من حداقل سالی یک بار قرآن رو ختم می کنم ولی همچین آیه ای ندیدم ،ضمنا غیرت از نظرِ من یعنی اینکه برادر یا همسر ویا پدرت رو پشت وپناهت بدونی و در مشکلات بتونی به اونها تکیه کنی ،بتونی به اونها اعتماد کنی و اگر اشتباهی مرتکب شدی قضاوتت نکنند وهمان طور که خداوند راه توبه وبازگشت رو برای انسان باز گذاشته اونها هم راه بازگشت رو برات باز کنند وتو رو پناه دهند وحواسشون باشه که بیشتر آسیب نبینی هر چند کسانی که در این جور خانواده ها بزرگ می شوند کمتر دچار خطا می شوند چون معمولا آسیب ها به دلیل پنهان کاری ها از روی ترس وعدم اعتماد در خانواده ایجاد می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
57
12
وقتی یه عده سرخودقانون زیزپامیذارن وکشف حجاب میکنن معلوم یه عده هم واکنش نشون میدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
واقعابجاگفتین
مسیح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خوب پس یه عده باحجاب هم وقتی اختلاس میکنن و کارهای غیرقانونی میکنن ما بریزیم سرشون قانون هم پشم
روشنفکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
چرابه دزدیها وپرایدکه ۳۰۰روردکرده ولی قیمت اصلیش ۷میلیونه وبقیه خودروهای بونجول وآدمکش گرانی افسارگسیخته ورور،زرزر مسئول دزدوبیناموس روچراواکنش نشون نمیدن مردم این نوع افراد خرهای افراطی جامعه هستن نه باغیرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
38
8
اینکه ما بهر چیز ایراد بگیریم که درسته یا نادرست کشور به هرج مرج فرهنگی بخصوص بی‌حجابی که حد مرزش قانون تعیین کرده هم درست نیست باید به قوانین رسمی هر کشوری احترام گذاشت اکثریت مردم وضعیت ناهنجاری که پایان مشخص نیست نمیپذزیرند
توانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
41
8
شما از کجا چنین یقین دارید مسئله به این سادگی بوده !؟ این آقا روانی و دیوانه بوده که ظرف ماست را سر این خانم خالی کند که یقینا نبوده که در این صورت کاسب کار نمیتوانسته باشد . از کجا میدانید این خانم در ابتدا در جواب تذکر مختصر و محترمانه این آقا خانم دست به حرکاتی زده و یا آنچنان از الفاظ زشتی استفاده کرده که از آستانه تحمل بسیاری از ما خارج بوده !؟ سوای این موارد با توجه به زاویه ای که دوربین از این صحنه فیلم گرفته خودش معماست ، این زاویه فقط از دوربین مدار بسته مغازه فقط می تواند باشد که چگونگی انتشار آن در شبکه های مجازی ( شما بخوانید سلام مخرب سرویس های اطلاعاتی بیگانه ) نیاز به بررسی دارد . هیچ آدم عاقلی با دست خود فیلم مغازش را منتشر نمیکند .
پاسخ ها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کشف کننده حجاب که هم حکم خدا را زیر پا گذاشته و هم قانون را دیوانه تر است.
محمد علی زارع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شکسی که تحمل حرف شنیدن نداره مردم رو ارشاد نکنه،خفه شه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
متاسفانه ما سریع قصاص قبل از جنایت میکنیم وباتیتر بزرگ درفضای مجازی مسئله رابزرگ میکنیم وعده ای ناآگاه نظراتی غیر منطقی میدهند خدا همه را براه راست هدایت کنه انشاالله
اننت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
54
این رو هر جایی دیدین گردنشو بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
گردن بدحجاب طرفدارش بایدزد
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
آره واقعا به خدا حکومتم دعاتون میکنه اینا دیگه خیلی افراطیند ودیگه حرص من مذهبی را هم در آوردند
سرباز فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
61
16
بیسواد شمایی جناب نگارنده اگه در مشهد قتل انسانی اتفاق بیافته آیا گناهش به پای علم الهدی مینویسند فسیل مغز یه نادانی غیرتش به جوش اومده اقدامی انجام داده چه ربطی به حاکمیت داره کاسه لیس غرب گدا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
9
56
نهایت رذالت وپستی یک مردرو به نمایش گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
پستی بی حجابیست
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کار پستی بود قبول دارم اما نهایت پستش کسانی بودند که حجاب از سر زن مسلمان کشیدند که خیلی خیلی بدتر از این ماست ریختن بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
48
13
گروهی که به قانون اکثریت ملت ، قرآن ،دین ، احترام نمی گذارند باید بااین ها این طوری برخورد کرد !
راه دیگری نیست !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
قران و دین رو خلاصه کردین در ۳۰ سانت پارچه مثل داعش و طالبان بهتره بد کنید بد جوری در زمین صهیونیزم جهانی بازی میکنید
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
34
غلط بیجا کرده به دختر ایرانی متلک انداخته.نامورا ولش.غیرت خودمون کجا رفته.
پاسخ ها
R
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ساکت بابا اسرائیلی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
47
دولت فعلا فقط از خودسرها حمایت می‌کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خودسری حجاب بایدمجازات بشه
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
19
18
خلاف خلاف است چه کشف حجاب باشد چه ریختن ماست به روی بی‌حجاب اما مذمت یکی از طرفین و قلم فرسایی که در مذمت آن نهایت بی انصافی است.
محمد سهند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
38
از اسید پاشی تا ماست پاشی
خلاصه در این سال جدید آمران به معروف و ناهیان از منکر تخفیفات ویژه ای داده اند تا دیر نشده با مراجعه به فروشگاه ها از این فرصت طلایی استفاده کنید.
پاسخ ها
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
پس تو اصلا اینا نمیشناسی این مدت ها پیش مقابل حکومت ایستاد برو وپست ها اینستاش را ببین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
39
17
همین خبرگزاریهایی امثال شما بابت چنین دوقطبی هایی شده. بله کار اون آقا اشتباه همه هم میدونین.اما آیا شما اونجا بودی که ببینی چه حرف‌هایی ردوبدل شده؟؟ دومٱ اینکه بی حجابی داره عادی میشه و شما هم اصلا عین خیالتون نیست و حتی تشویق میکنید چنین افرادی رو.آیا نباید ۱ جایی ترمز این روند اشتباه کشیده بشه؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اره ترمز شماها باید کشیده بشه که دست از سر مردم بردارین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مثبت اشتباه زدم!!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اشتب مثبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
52
همینجور که کسی به گرونی و اقتصاد کاری نداره ، به حجاب هم نباید کار داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بدبختی عده‌ای بی سوادیه
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خیلی استدلال مغلطه کارنه ای بود در ضمن اینجا جامعه ماست حکومت کاری نداشته باشه به ما پوشش جامعه مون ربط داره به من به تو به همه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دین داشتن و انجام ایین های دین به معنی باور داشتنه نه سواد داشتن.اگه واقعا عالمای دینی ما سواد داشتن الان کشورمون می بایست از هر نظر گلستان می بود.
H.D
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
31
نمیدونم چرا همیشه یکی دیگه مقصره
مردم عزیز ایران من کوچکتر از ان هستم که حرفی در این موارد بزنم اما در کتاب درسی خوانده ام که
از ماست که بر ماست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
50
6
چرا یک حکومت اسلامی یه قانون محکم برای برخورد با بی حجابی و این هرزه ها را ندارد که یه نفر هم که پیدا میشه با اینها برخورد کنه حکم جلبش صادر میشه اینها همه از بی عرضگی مسیولین هست
پاسخ ها
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
فعلا اقتصادشو درست کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شما چطور به خودتون اجازه میدید به ناموس مردم بدونه اینکه دیده باشید بگید هرزه اگر مسلمان باشید وقوانین اسلام راخوب بدانید جرم شما خیلی بیشترهست دیگه بالاتراز رسول خدا نیست دردین اسلام یک نمونه ازاهانت حضرت محمد به یک بیحجاب تو تاریخ اسلام نامببر یه نمونه از حضرت علی نام ببر بگو حضرت علی یه همچین حرکتی رو تو امر معروف انجام دادن چه کسی به شما اجازه داده به ناموس یک مسلمان بگید هرزه
روشنفکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
الان فقط مشکل مملکت بی حجابیه؟؟؟مگه امثال شماها تواین مملکت زندگی نمیکنین مگه واسه خونتون ارزاق نمیخرین البته ببخشید فراموش کردم الاغ کاه ویونجه میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
البته شما کثافت زاده ها ارزش جواب ندارید اما برای افراد غیرتمند می گویم د.ر زیارت عاشورا که حدیث قدسی است فردی زنا کار را لعنت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
48
الان فقط یه جوون مرد لازم داریم از خجالت اون روانی ماست ریز دربیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
جوان مردشهدای ماهستن که جونشون برای زنان دادن که حجاب رعایت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شهدا جان برای میهن دادند اینقدر چرت نگویید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
در ادبیات فارسی میهن یعنی مادر
نفهم وطن فروش هرزه
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
از جون شهدا مایه دروغی نذار، انقدر فرومایه و کوری که اختلاسها و رانت و فساد و دزدی حکومتی را نمی بینی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
26
8
این بار دست دشمن برای برپا کردن یه شورش و نا امنی توسط یه خودسر ازطرقبه مشهد در آمد که خدا روشکر ختم بخیر شد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
13
43
ساندیس خورهای کثیف بکششونم خانوادشون ننه غریبم بازی در میارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خدادشمنان قانون خودش روبکشه که باعث فسادهستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
هرجایی یه افراطی هست اما اگه خواستید بکشید هم اینارا بکشید هم اون دختر عوضی ای که حجاب یه زن مسلمان را تو پارک از سرش کشیدند چون این ماست ها را میشه شست اما کار اونا خیلی بدتر بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
49
13
اگه ماست افکنی انجام نشه.تابستون برخی زن ها به اسم آزادی با شورت میان تو خیابون...اونوقت شما تیتر میزنی شورت بیرون روی آزادیه و باید با مهربانی و لسانی و با لبخند توصیه به شریعت بشن
پاسخ ها
3296
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ببخشید خواستم مثبت بدم اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
یه چیزی بخور شهوتت کم شه اذیت نشی.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
34
بحث حجاب اصلا برای حکومت مهم نیست
هدف از قایم شدن پشت این موضوع
مخفی کردن بحران های مختلف جامعه هست
و بی عرضه گی حکومت هست
وگرنه بازی دوستانه ملی میذارن و زنان بی حجاب خارجی
در لنز همه‌ی دوربین ها ثبت میشه
و هزاران مورد دیگه
چرا از باندها و اصطلاحا سایتهای صیغه یابی و خانه های عفاف که از وضعیت بحرانی اقتصادی و نیاز مبرم پولی زنان و دختران که بضاعت مالی ندارن را در ازای شندرقاز مجبور به تن فروشی میکنن و شاید در یک روز چند بار با چند نفرهم بستر میشن و این چیزی جز رواج هرزگی نیست و جامعه رو به فحشا میکشن برخوردی نمیشه که هیچ بلکه تشویق هم میشن
لعنت بر این افراد مفسد و بی شرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بیا اینم از طرز فکر این ابلح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
از ابلح نوشتنت معلومه که چقدر ابلهی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خوب راست میگه دیگه،اون صیغه خونه ها که در اون متاهل ها بیشتر از مجردها رفت وآمد دار ند باعث فساد و از هم پاشیدگی خانواده نمیشه؟ یا چون خارجی ها هم تشریف میارن ودلار و ارز آوری داره خوبه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
40
خوب که بنگری، در این جماعت، حماقت، وقاحت و وحشی گری فراوانه.....این احمق ها برايه بهشتی شدن و قرب الهی و خشنودیش چنین رفتارهایی دارن... پدر امثال این و طالبان و داعش یکیه... بزرگان دینی شون که کم شعور باشند اینها بی شعور مطلق پرورش به عمل میان...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
38
اینقدر با این حرکات نا پجا مردم رو از خودتون متنفر نکنید دین گریزی باعث نا هنجارهای اجتماعی میشه مملکت قانون داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بریده بدحمکجابهابوید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
45
17
به نظر میرسد مردان و پدرانی که اجازه میدهند ناموس شان با این ریخت و شمایل در جامعه ظاهر میشوند بویی از غیرت نبرده اند وباید گفت حاشا به غیرت خروس
پاسخ ها
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اما همین مردان به دستور علم الهدی دختران وناموسشون وبدن به عراقی سگ پدر باغیرتند اگه اختلاس امثال شما باعث طلاق وفقر خانواده هابشه برن ناموسشونوبفروشن بچشون وسیرکنن باغیرتن اگه توصف بیاستن وگیس ناموسشون برای یه غدای نذری دست مرد وزن افغان وعرب کشیده شه باغیرتن اگه صیغه اخوند شن وقتی شوهرسرداریا به خدمت رفتشون درمرزداره میجنگه باغیرتن تن دختروناموسشون وبدن تا چین باتوقراردادببنده وبچه های حرام ژنتون اونور واسه ملت ایران کونشون وبه دوربین نشون بدن وبگن خوب کردیم بیا بخور باغیرتن اگه پول مملکت ومردم واسه نانوس سوری وعراق ولبنان خرج شه اما نانوس خودت درخفا بره لنگش وبده هوا وبعد باپولش ۰ادر ملی بخره وانگشتر طلا ومرغ بپزه شب اومدی بیاد پیشوازت باغیرتی تو.بیشرف
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
غیرت تو کجاته؟ دارو بخور بلکه شفا پیدا کنی بی وجود...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
33
این جماعت پوچ مغز دست پرورده امثال علم الهدی در خراسان هستند ولی با این کار ضد اخلاقی نه تنها آبرویی برای حاکمیت شمشیر باقی نگذاشتند بلکه افول و سقوط حاکمیت را بسیار تسریع میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
واقعا معلومه جزبی غیرتهاهستین
منا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
این افراد آرزوشون سقوط حکومت یکمی در مورد این فرد وپست های اینستاش تحقیق کن میفهمی چی میگم حکومت شاید یه روزی با بی حجاب ها کنار بیاد اما محاله بتونه این افراطی هارا کنترل کنه
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
15
17
البته اون جماعت وحشی که خانم محجبه رو درقم به بادکتک گرفتن وچادرازسرش کشیدن و جماعت داعشی که چندروز پیش آمربه معروف رو لگدکوب کردن اهل تفکر بودن و تفکری بجز ضدیت بااسلام ندارند. ماست ریختن ازنظر همه محکومه ولی یکجانبه نظرپراکنی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
32
جالبه سربازیکه جلو دوربین با یه دزد درگیر شده بود رو آوردن تو تلویزیون تا معذرت خواهی کنه .یعنی دزدا خیلی امنیتشون بیشتر از شهروند معمولیه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
40
باید فردی ‌که در ملا عام ماست رو می ریزه سر ناموس مردم به شدت مجازات بشه تا درس عبرتی باشه برای بقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
باید کنارش بدحجاب هنجارشکن هم مجازات بشه
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شما که درکی از ناموس نداری،الکی آب به آسیاب دشمن نریز و بیشتر از این دوقطبی ایجاد نکن.ناموسی که بقول شما خودش رو مقابل چشم هرزه قرار میده و عامل تحریک جوونا میشه،ناموس نیست.باید به قانون تن داد.حکومت اسلامی،شرایط خودشو داره.میخان آزادی داشته باشن،برن ترکیه یا هر کشور بقول خودتون آزادی.قبل انقلاب شرایط کشور جوری بود که انقلاب شد،شماها ته مانده همون افکار قبل انقلابید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
در این فیلم دو جرم اتفاق افتاده درست ماجزات هردو یک اندازه نیست اما دوجرم ودو مجازات یا قانون را باید در مورد همه اجراکرد یادر مورد هیچکس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
حجت.اگه راست میگید راجع به این موضوع رای گیری کنید ببینید که دراقلیت هستید یا اکثریت.کاری و که ۴۴ سال پیش مردم اون زمان کردن و دلیلی نیست که مردم امروز قبول داشته باشن.
علی آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
1
سلام، متاسفانه وقتی حاکمیت دچار بی عملی می شود مردم با برداشت خود چه درست و چه غلط میدان داری می کنند. اگر قانونی بود و از آن مهمتر درست اجرا می شد و هر کسی مفسر قانون نمی شد شاهد مسائلی نبودیم که یکی آن را تعبیر به دیوانگی، نسبت دادن به علم الهدی، مصونیت ماست ریز ، کاسه لیسی غربی و ... بکند. الان با این بی عملی حاکمیت هر بزرگواری هر چی نوشته درست محسوب میشه.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
روحانیون نامحترم ( به جز یه عده معدود ) این حرفو از سر دلسوزی دارم میگم پاتونو از تصمیم گیریهای کلان کشور بیرون کنید یا با مردم مدارا کنید وگرنه بعد از تغییر حکومت همه تونو به یه شهر دورافتاده تبعید میکنند نه برای ده قرن دیگه بلکه تا ابد ، مردم گروه گروه دارند از دین خارج میشن بعد عذاب وجدان ندارید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
1
در این کشور تنها چیزی که وجود نداره عقل ومنطق وتحلیل واقعیت هاست همیشه به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند تا حل آن اولویت ها معنی ندارد این جماعت حتی به چیزی که میگویند نه آگاهند نه باور دارند فقط برای عقده گشایی ودیده شدن دست به این کارها میزنند . اینها اگر تفسیر درستی از این موضوع داشتند میدانستند امر به معروف ونهی از منکر شرایط دارد آنچه در دین اسلام آمده وباقی ساخته ذهن بیمار یک مشت نادان است که تیشه به ریشه دین مردم میزنند نکته دیگر این که فکر نمیکنم ریختن سطل ماست روی دیگران غیرت محسوب شود اگر چیز دیگری در دسترسشان بود آقای غیرتی با آن وسیله دست به کار میشد!!مگر مملکت قانون وقانون گزار ندارد؟ التماس تفکر وتعقل برای افکار قرون وسطایی
محمود ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
اگر خانمی روسری برداشت و یا فردی اعتراض به تورم شعار
ضد دولتی داد مسئولین تحقیق کرده اند انگیزه این اعمال چه بوده یا خود را به کر و کوری زده اند ؟!
مگر همین مردم نبودند که نودوهشت درصد به جمهوری اسلامی رأی آری دادند ؟!
چرا اعتراض مردم ریشه یابی نمیشود ؟
چرا مشکل مردم حل نمیشود ؟
فرض بفرمایید ایشان فلسطینی یا سوریه ای هستند !!
چرا مقابل مردم خود می ایستد ؟
اسلام مگر دین سلم و صفا ، دین عدالت نیست ؟!!
آیا بجای اینکه بگویند خواهرم روسریت را بپوش ، با پرخاشگری ، ریختن ماست ، ضرب و شتم برخورد شود ؟!!
آیا قبلٱ مشکل مردم ، مثل همین کشورهای همسایه عربی حل شده که بعد از حل مشکل برخورد میشود ؟؟!
آیا تورم ، گرانی و انواع بی عدالتی مانند : یکی حقوق شصت و هفتادی ، یکی حقوق چهار پنجی در این گرانی سرسام آور
عدالت است ؟!!
مردم به چه امیدی انقلاب کردند ؟! به نتیجه انقلاب راضی هستند ؟! آیا در رفاه هستند ؟!
آیا رفاه برای گروه خاصی تافته جدا بافته است ؟!!
آیا خدا راضیست تعدادی برای تفریح به کشورهای اروپایی
مسافرت کنند و خیلی دیگر خانه نداشته و محتاج یکی دوتا مرغ یخ زده برای شب عیدی باشد ؟!!
شما دوستان بزرگوار عدالت را چگونه معنا میکنید ؟؟!
اگر ما منحرف هستیم لطفٱ با استدلال و منطق ارشاد فرمایید
نه با سطل ماست و باطوم و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
این ارزشی های بی ارزش که عقل ندارندوبجای آن لجن هاییست که در این چهل سال به جمجمه های آنها تزریق شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
نویسنده مسبب تمام این مشکلات خود شخص اول مملکته بعد تو میخوای مسولیتو با زیرکی از رو دوش آقات برداری عجب ماری هستی تو
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
.اگه تریبون تندروها همینجور به تشویق تندروهای نادان ادامه بده جنگ سرد به جنگ گرم هم تبدیل میشه.همه و همه هم برای انحراف افکار از کمکاری و رانتهای اربابان این دین نماهای جیره خور و قدرت طلب هستند.نهایتا پستهای مدیریتی که توسط همین ماست پاشیها به عنوان مزد بدست میاد.و اقتصاد عقبتر میفته
اوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
با وجود اینکه رفتار این فرد را قبول ندارم اما از نظر مدنی، وقتی که کسی بی قانونی می‌کنه باید با هاش برخورد کرد چه بی حجابی چه ماست ریختن روی سر دیگران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
به نظرم چون قانون در مورد این افراد خود سر اجرا نمیشه بهترین راهش اینه که خانواده این اقا را پیدا کنند و چندتا سطل ماست در خیابون رو سرشون خالی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
این هم یه روش جدید,در رابطه با مبارزه دشمن شکن سربازان غیبی با بی دین ها،وامامعلوم نیست دین این جنیان مخفی و نامرئی چیست ،شایدهم مریدان حسن صباح باشند!
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
بطری آب بهتر از ماست بود ارزونتر هم برایش تموم میشد
R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
19
2
تمام کارگبرانی که نظر نوشتن سایبر ی های خارج ازکشورو وطن فروش اند شغلشان نوشتن نظرات وپرکردن فضای مجازی برعلیه اسلام وایرانه....نظرات فاقد اعتبارند
R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
16
2
تمام کارگبرانی که نظر نوشتن سایبر ی های خارج ازکشورو وطن فروش اند شغلشان نوشتن نظرات وپرکردن فضای مجازی برعلیه اسلام وایرانه....نظرات فاقد اعتبارند
R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
2
تمام کارگبرانی که نظر نوشتن سایبر ی های خارج ازکشورو وطن فروش اند شغلشان نوشتن نظرات وپرکردن فضای مجازی برعلیه اسلام وایرانه....نظرات فاقد اعتبارند
R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
1
تمام کارگبرانی که نظر نوشتن سایبر ی های خارج ازکشورو وطن فروش اند شغلشان نوشتن نظرات وپرکردن فضای مجازی برعلیه اسلام وایرانه....نظرات فاقد اعتبارند
R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
16
2
تمام کارگبرانی که نظر نوشتن سایبر ی های خارج ازکشورو وطن فروش اند شغلشان نوشتن نظرات وپرکردن فضای مجازی برعلیه اسلام وایرانه....نظرات فاقد اعتبارند
R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
17
2
تمام کارگبرانی که نظر نوشتن سایبر ی های خارج ازکشورو وطن فروش اند شغلشان نوشتن نظرات وپرکردن فضای مجازی برعلیه اسلام وایرانه....نظرات فاقد اعتبارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
با این تعداد تکراری که تو برای این جفنگیات انجام دادی به نظر خودت باید یه سایبری عرزززشی باشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
16
در این کشور در بی خردی نهایتی وجود ندارد: لُپ مطلب
R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
29
5
به این سایت (رویداد24 ) تذکر میدهیم ....این سایت ضد دین وضد انقلابه و با وطن فروشان همراهی می کنه ....تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اره باید همش تعریف و تمجید شما رو بکنه وبگه شماها خوبید و درست فکر میکنید تا بشه خوب.تعریف و تمجیدهای ۴۴ ساله از شماها باعث تمام این بدبختی ها وفساد هایی است که الان وجود داره.
ناشناس
| Canada |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شریعتمداری کیهان با ساندیس در انتظار پذیرایی از تو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تعداد لایک هارو میبینید حالتون خراب میشه نه
حمید
|
Switzerland
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
20
این کار این فرد سبک مغز وبی شعور هیچ ربطی به اسلام ندارد بلکه به نفع دشمنان اسلام از جمله آمریکا واروپا است که سعی می کننداسلام را دینی خشن بی منطق وغیر انسانی جلوه دهند واین افرادبی شعور هم ندانسته در خدمت اهداف آنها هستند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
7
24
حقیقتن اینا کاری کردن حالمون ازهرچی دین وآیین ومذهب واعمه بهم میخوره از هرجوانی میپرسی میگه برو با این دین ومذهب
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
23
اون آقا باید مجازات بشه
مگر امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام اینچنین است
اینا دارند بین جوانها ودین جدایی می اندازند
R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
25
6
آرای تقلبی جمع می کنی که بگی مخالفین اسلام وایرانه زیادن؟؟؟.... گم شو یهودی بی دین ...جمع نکنی جمعت می کنیم ناجوووور.....خودت و اراذل واوباش سایبریت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
فقط باید گفت خاک حلالتون عرزززشی ها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
20
6
رویداد مکار شما هم مثل روزنامه شرق هستید که ماه ها کشور رو به آشوب کشید در شما رو اول باید تخته کنند
کار این آقا بد بوده اما کار شما فتنه گری هست دیگه چه نقشه ای دارید چرا مردم رو تحریک می کنید به همون اندازه که کار این آقا بد بوده کار اون مادر و دختر هم بد بوده که چرا در این مورد در زمان های دیگه موضع نمی گیرید
اگه مردهستید و بچه بابات این پیام رو حتما بذار نه که حذف کنی
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
15
وهمان جمله معروف ، تاریخ تکرار می‌شود کمتر ازیک قرن پیش به دستور رضاخان کشف حجاب اجباری شد بعضی موافق بودند واکثریتی متنفر و الان همان موضوع با همان شکل وباز بعضی مواقق و اکثریتی مخالف، از دید یک غریبه مثلن یک آفریقایی یا ژاپنی نگاه کنید هردو شکل آن یک چیز را می‌رساند و مخالف آزادی های انسانی
علی
|
Germany
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
17
8
آقای ماستی کار بدی کرد. بگیرید وببرید.
اما برای فوران کرده های احساس تکلیف:
دهها آمر به معروف را کتک زدند و رویشان چاقو کشیدند، رگ غیرتتان بیرون نزد؟
یک مورد تجاوز به حقوق دیگران باماست را دیدید، اما صدها تجاوز به حقوق اکثریت بابرهنگی مهم نبود؟
آهان اینا فحش داره و لایک نداره

محسن مهدیان
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
19
دروود بر شرفت حق مطلبو خوب ادا کردیی عده ایی خودسر و نفهم خودشان را قیم مردم فرض کردن اگر عده ایی از بی حجابی خوششان نمیاد شاید عده ایی دیگه از عبا عمامه خوششان نیاد باید روی سر عمامه ایی ها ماست بریزن ؟
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
30
8
اولا اسم علم الهدی رو میاری قبلش دهنتو آب بکش. هر کی هر کاری میکنه میندازین گردن نظام و حکومت. همین کارها رو کردین زنها اینقدر هرزه شدن. همه جور فسق و فجوری رو رواج دادین. از روزه خواری تو ماه مبارک تا برهنگی و بی غیرتی . شما رسانه ها طالب فسادین‌ که خوراک واسه سایتتون داشته باشین. همین تو رویداد ۲۴ چند تا تیتر و تفسیر برای این موضوع زدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
واه واه واه علم الهدی آب کشیدن دهان چی میزنی یارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
جالبه برای گفتن اسم علم الهدی و احمد خاتمی که هردو مظهر زیبایی و لطافتند باید دهن و اب کشید.بله چشم.اجرا میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مگه علم الهدا کیه یه زمونی دست بوس اون شاه ملعون بود حالا شده تیکه جدا بافته واسه شماها واسه موندنشون هر کاری میکنن یه سرچی تو نت بزن میبینی دست فرح و شاهو چجوری میلیسید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
23
باعرض سلام وادب خدمت آن دوخانم .من نمیدانم بین تان چه گذشت در اون مغازه ولی بی حجابی شمارو هم تایید نمیکنم قطعا رفتار اون آقا به مراتب صدها برابر بدو بدتر ونهایت بی اخلاقی ونا اگاهی بوده امثال این آقا حرمت خون شهدا پایمال میکنند امثال این اقا ضربه واقعی را به دین وارزشهایش میزنند. من به عنوان یک جانباز جنگ تحمیلی هستم شرمنده شما شدم چون ما وشهدا بخاطر حفظ کرامت شما و ایران خون دادیم عذرخواهی مرا بپذیرید
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
13
و این قصه ادامه دارد..‌‌. به قول شاعر که میگوید حکایت همچنان باقیست.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
4
باید امر به معروف و نهی از منکر را اول زمینه سازی کرد که مشخص بشه چیه دست کیه عامرانش کین اخه ملت ایران این امر به معروف را قبول ندارن باید تو یک کشور اسلامی دیگه اجرا بشه ببینن مردوم با دروغ هیچی درست نمیشه برادر .
شهرود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
22
اینایی که میان میگن کشور اسلامی هست و باید ب قوانین اون احترام گذاشت و حجاب هم جز اون هست لطفا بیان توضیح بدن ک در کدوم کشور اسلامی دزد ها میشن رییس جمهور و وزیر و مدیرکل و..... در کدوم کشور اسلامی فساد از حد خارج میشه، در کدوم کشور اسلامی طلاق و دزدی و اختلاس و رانت سر ب فلک میکشه، در کدوم کشور اسلامی مردم باید سزشون رو بکنن داخل سطل اشغال، و خیلی چیزا، التماس تفکر و ارزوی مرگ بر تمام مدهبی ها افراطی و ادمای عقب مونده فکری و ادم فروش های بی همه چیر ک ب اسم اسلام و دین مردم رو از همه چی انداختن حتی از اعتقاداشون
پاسخ ها
3296
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
حرف زدی؟
اسلام بزنه تو کمرت
برو همون امریکا رو نگاه کن که نه تنها سرشون تا کمر تو سطله بلکه شبها هم تو همون سطل زباله میخوابن
شماها هیچ وقت ادم نمیشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
۳۲۹۶ .اگه امریکا اینجوریه چرا شماها و فرزندان مسئولین له له می زنن برن اونجا بکپن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اولا تمام ایل تبارتون امریکاند دوم مگه آمریکا اسلامیه سوما وقتی شکمت رود از حرام پرکنند دیگه نه گوشی واسه شنیدن داری و نه چشمی واسه دیدن برای حفظ اسلام به طفل صغیر و معصوم امام حسین هم رحم نخواهی کرد یه آمار بگیر ببین نظامی اسلامی بین حکومت های فاسد چه رتبه ای دارد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
18
1
از این حرفهای شما میشود بوی خیلی ازگند آب های مورد نظر شما را در فصل تابستان پی برد ،وبا عریان شدن در زیریه پوشش نازک قلم فرسایی شما را وقیحانه تر دید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
22
متاسفانه با این رفتارهای زشت غیرانسانی فقط مردم را به مذهب ودین بدبین میکنید این روش ها قرون وسطایی را کنار بگذارید هیچ دینی نگفته با این روشها مردم را ارشاد کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
16
7
واقعا این همه قلم فرسایی کردید و آسمون ریسمون کردید که بگید "کار خودشونه"!!
خجالت هم چیز خوبیه واقعا،اگه نظام میخواست اینجوری برخورد کنه که الان شما جرات نداشتید همچین اراجیفی رو سر هم کنید و شب و روز بر علیه مملکتتون سیاه نمایی کنید
شما همونهایی هستید که وقتی که یه عده ارازل گله ای میریزن بچه مردم رو تیکه پاره میکنن نمی گید فاجعه!
ولی وقتی یه احمق یه سطل ماست خالی میکنه رو سر مردم میگید فاجعه!
در واقع فاجعه شمایید که با این نوشتار هدفمندتون با ذهن و افکار مردم بازی میکنید
پاسخ ها
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
سگ زرد برادر شغال هست تو هم آتش به اختیار هستی با این فرق که اون ماست می‌ریزه تو بچه مردم رو کور میکنید
محمود محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
13
آقا این بهشت و جهنم من یکجا خریدم . دیگه بحث نکنید.........
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
12
2
من دوتا سوال دارم یک مگه ماست توی یخچال فروشگاه نگهداری نمیشه این یه دفعه ظرف ماست رو از کجا آورد .دو هر ظرف ماست یه سر داره که علاوه بر اون یه چیز پلاستیک مانند دیگه هم هست که باید باز بشه این به این سرعت هر دو رو باز کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
11
6
درسته باید شدیدا با بی حجابی و بی‌حیایی برخورد کرد ولی به نظر من کار این آقا هم اشتباه بود
شمایی که این گزارش بلند بالا رو نوشتی کاملا مشخصه مزدور هستی چون به دروغ میگی ماست ریختن روی سر سه تادختر فیلم رو کامل ببین بعد دروغ بگو مردم خودشون شعور دارن
کاملا معلومه میخوای با زیاد کردن پیاز داغ ماجرا یه عده بی دین مثل خودت رو به جون مردم بندازی
باز هم میگم کار این آقا هم خیلی اشتباه بود ولی وقتی دولت هیچ کاری برای جمع کردن این بی حیاها نمیکنه مردم به ستوه میان و چنین اشتباهاتی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
15
3
کسی که قانون یه ملت زیر پا میزاره باید یا دولت امر بعروف بکنه که نتیجه میشه مهسا که خانم کاری نکرده سکته کرده چون خودش فهمیده خلاف کرده یا ملت که باید با ماست تخم مرغ و یا کوچه خلوت حالا زنان حرزه و بد حجاب به هر کدام راضی هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
18
5
زنهای رویداد فکر کنم عریان بیرون می رن که با این مسئله دنبال فتنه ی جدید هست مثل روزنامه شرق جاسوس
این قدر مردم رو تحریک نکنید یک نفر این کار رو کرده و دارن بررسی می کنند باید به رفتار اون مادر و دختر هم رسیدگی بشه که عامل اصلی هستن
باید در این خبر گزاری ها و روز نامه هارو گل گرفت که چیزی جز فتنه گری ندارن معلوم نیست برای کی کار می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
12
خطرناکترین چیز برای یک کشور این هست که هر کس بخواد خودش قانون رو اجرا کنه واز نام دین وایمان واسلام سو استفاده کنه وقتی نام اسلام رو ببری وبدونی دولت وروحانیت هم بخاطرش ازت دفاع میکنند ومیتونی زور بگی وجولان بدی ولی این گروه فراموش کردن وابسته به مسولین ودولت یعنی بت پرستی تنها اطاعت مسلمان باید از خدای احد وواحد باشه نه کسی دیگه در دنیا خاکی کسی وجود نداره که ازش اطاعت امر کنی هر کسی از جنس انسان فقط یک کمک کننده یا راهنما میتونه باشه نه بیشتر حالا اگر تبصره ای مثل حکومت معاویه درست شده پس باید منتظر عواقب بدش این ماست ریختن دقیقا شبیه خاکروبه ریختن سر پیغمبر خداست یهتره از یاران رسول خدا الگو بگیریم نه دشمنان پیغمبر خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
18
مملکت رااقلیتی نادان قبضه کرده ومملکت شده حسن سوختو دئیرمانی
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
18
۵۰۰۰ سال تمدن را دادیم دست تفکر سطل ماستی. وای به حال قدیمی‌ترین تمدن دنیا که مغز به اندازه فندق آن را مدیریت کند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
17
درقران حجاب فقط به زنان پیامبروزنان مومنان توصیه شده ونه به همه مردم ونه به همه مسلمانان.تازه به همان دوگروه هم توصیه شده ونه اجبار.درنهج البلاغه هم ازاول تااخرش امربه معروف ونهی ازمنکر حاکمان توسط مردم هست که حکومت ایران این روکاملابرعکس کرده.درزندگی چهارده معصوم هم یک جا به کسی تذکرحجاب ندادند.امام صادق هم فرموده دیدن موی زنی که خودش نپوشانده ایرادی ندارد.پس کاسه داغترازاش نباشید وازخداورسول جلونزنید.سفرکربلا وعراق وسوریه وفلسطین که زیادرفتید بریدحجابشون روهم ببینید ودست ازسراین مردم ونسلهای سوخته بردارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
15
معاویه گفت تفرقه بینداز و حکومت کن مادیگه تومملکت هیچ مشکلی نداریم ؟ جلوی دزدهاواختلاس گرهاو تورم وبی ارزش شدن پول وغیره گرفتیم فقط مونده بیحجابی؟ بااین روشهای وحشی گری مردم لج میکنندوبدتر میشن شمابقیه قانونهارعایت کنید آنهاهم رعایت می کنند
ملت ایران عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
21
یک ارزشی بگه دقیقا قانون کجای قرار داره اصلا بهش عمل میشه قانون برای اختلاس گران و دزدان و متجاوزان به ناموس مردم اصلا اجرا میشه بانی و باعث فلاکت و بیکاری و فقر و گرانی و اعتیاد و تن فروشی اجباری بخاطر نان مقصر کیست باعث و بانی سیاست نادرست کلان کشور و سیاست خارج کشور کیست مقصر پیدا شود اوضاع مملکت حل هست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
14
آفرین عالی توضیح دادین
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
10
نبود بصیرت را کامل میشود حس کرد خدا به دادمون برس
محمدحسین باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
14
باعرض ادب خدمت ملت شریف وصبور ایران
۱_این کار زشت وناپسند از بی لیاقتی مسئولین مملکت ماهیت که با این افراد تند رو برخورد نمیکنه
۲_این مردک بی سواد بظاهر مسلمان اصلا طریقه برخوردبا مردم را بلد هست
می‌دونه امربمعروف کجا لازم هست یا نیست
۳_چکاره هست این مردک
مامور قانون هست
گشت ارشاد هست
۴_همه این جرائم و بی احترامی ها به مردم برمیگرده به بی ثباتی وسردگمی مسئولین مملکت
اگر مسئولین با این افراد کاسه داغ تر از آش برخورد کنم این وضع مردم و مملکت ما نبود
۵_ایکاش من بودم شلوار این مردک حرامزاده را میکندم تا بفهمه دست درازی بروی ناموس مردم بلند نکنه
ایکاش بودم بااین کفتارصفت بی غیرت برخورد میکردم
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
11
آقا چرا شلوغش کردید؟ در گذشته با اسید سولفوریک واسید باطری امر به معروف میکردن ، دیدن پ هاشش خیلی پایینه واثرش موندگار ، الان پ هاشش رو یکم بالاتر بردن با اسید لاکتیک اسید ماست ،مشغول هدایت خلق اله هستن ،منتظر اسید استیک واسید سیتریک ،اسید لیمو واسید ترشی هم باشید ، خصوصا که در ادبیات فارسی ومحاورات معمول ،از ترشی انداختن دختران هم به کرات در ضرب المثل ها استفاده شده، که در جواب خواهند گفت ،مشغول پاس داشتن فارسی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
19
اینها داعش اصلا
F.A
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
17
مردم در مقابل این روانی ها بی دفاع هستند.
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
15
کدوم لعنتی بخودش اجازه داده به ناموس مردم بی حرمتی بکنه اینهاافکارشون اینه شماخودتونودرست کنین اینهایی پدرومادرن وگرنه روسرمردم ماست نمیریزن یعنی اینورهبری هم تأیید میکنه علم الهدی چکاره مردمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
12
5
ظاهرا نویسنده محترم از منزل خارج نمی شود و وضع خیابان‌ها و اماکن عمومی را مشاهده نکرده است. شاید هم
نویسنده محترم خودش هم فکر نکرده این وضع بی حجابی و بی بندوباری تا کجا پیش خواهد رفت. بهرحال نوشتن مقاله ای به این طولانی کاش با فکر و تدبر همراه بود
حامد حامدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
12
3
سلام اولا نوشتار یه طرفه به قاضی رفتن بود . دوماً قانون حفظ حجاب در اول انقلاب در قانون اساسی مملکت مطرح و تصویب شده سوما اگر فردی قانون اساسی یه کشور را زیر پا بذاره آیا مجرم نیست . شما یه کشوری را در جهان نشون بده که از قانون اساسی اش دفاع نمیکنه .سوما ما مسلمانیم وحفظ حجاب از ضروریات دین است .حالا اگر یکی دین را قبول ندارد . خب نداشته باشد ولی حق زیر پا گذاشتن قانون جامعه را ندارد .وبابد متولیان امر با قانون شکنان برخورد لازم را داشته باشد . واما لیدر های بی حجاب ها یا بهایی اند ویهودی ویا حروم زاده که با حکم صریح خداوند مخالفت میکنند وبابد از جامعه اسلامی زدوده شوند .واما کلامی هم در باره اقتصاد . آنهایی که از وضع اقتصادی می‌نالند یه کمی به اطراف خود نگاه کنند ببینند کشور های که الگوی جهان بودند چه وضعی داره . مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان وکلا غرب که نه تحریمند ونه عقب افتاده . ایران عزیز ما ۴۴ سال است که تحت شدید تربت تحریمها قرار دارد . که اگر هر کشور دیگه ای بود الآن کاملا سقوط کرده بود این حرف کارشناسهای همان کشور های جهان اول است . ولی الحد لله ایران با این همه دشمنی خارجی و داخلی هنوز روی پای خود است و وز به روز پله های پیشرفت و ترقی را با گامهای بلند بر میدارد . به امید تعقل سیاه نما ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
جناب حامدی!! در قانون اساسی خیلی چیزهای دیگر هست که اصلا رعایت نمی‌شود و انگار وجود ندارد از جمله حق راهپیمایی و تظاهرات مسالمت آمیز که حکومت به شدت از آن جلوگیری می‌کند!!!
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مزخرف گفتی عزبز من.مگه هرقانونی تصویب شد باید اطاعت کردبرده داری هم زمانی قانون بود توحتی علم ب۶ این ندهری که قانون اساسی ما برگرفته از قانون فرانسه است وامیخته باکمی شرعیات اسلام .قانون اگه فردا تصویب کنه حجاب ازاد واجبار منع قانونی داره حاضری یک ارزشی مقابل عرزشی چون تو روسر زنت که حجاب داره ماست بریزه چون اون زمان لایحه حجاب برداشته بشه وپایه قانونی نداشته باشه یا رو عمامه یکی ادرار کنن چطوره اگه قانون تصویب کنه پوشیدن عمامه بیرون از محیط روحانیت وکار جرم وتظاهر به دین وتجاهله .پس مفت حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
معلومه که هنوز به ساندیست یارانه تعلق میگیره که اینجور دفاع میکنی.درضمن تحریمهایی که برای ما ایجاد شده نتیجه اقدامات نابخردانه همین حکومته.همچنین اون قانون اساسی که دربارش گفتی دیگه قانون جامعه نیست بلکه قانون حکومته.فقط جاهایی از قانون که به نفعش باشه اجرا میشه و بقیه پشم.آب و برق مجانی و بهداشت و رفاه و اموزش وپرورش رایگان و مسکن ارزان و هزار جور وعده و وعید دیگه که به ما گفته شد و حتی بعضی هاش توی قانون هست و هنوز یادمون نرفته.چه کلاه گشادی و سر این مردم گذاشتین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
واقعا تحریمیم؟
م.حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
13
بادرود
متاسفانه عده ای خود جرم انگاری نی کنند و خود تفهیم اتهام و خود حکم می دهندو خود اجرا!!!
واما بعد.
آری بی حجابی در قانون جرم است ، اما هر فردی نمی تواند مجری قانون باشد!! مکر شیشه خودرو کسی که ورود ممنوع می رود را دیگران می شکنند!!!؟؟؟
درضمن در مورد بی حجابی باید کسانی که سالهاست از بیت المال هزاران میلیارد دریافت می کنند تحت عنوان مبارزه با تهاجم فرهنگی و ...پاسخ دهند!!! پول ها را دریافت می کنند و هیچ بازکرده فرهنگی نداشته اند و به هیچ ارگان و مرجع و ...هم پاسخگو نیستند که هیچ به دنبال اختلاف بین مردم هم هستند!!! نی خواهند مردم با هم درگیر شوند و حضرات همچنان به کار خود مشغول باشند!!!
بی حجابی در قانون جرم است اما اختلاس و رانت و ناکارایی و حقوق نجومی و فامیل بازی و ...هم جرم است.
از اختلاس ۹۲هزارمیلیاردی فولادمبارکه و مقصرین متروپل و ...چه خبر!؟
ودیگرهیچ
احمد
|
United States of America
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
17
مملکت حسنقلی خانی....این کارها بیشتر برای نشستن سرسفره انقلاب ومنافع شخصی انجام می‌شود..مردک مگه مملکت قانون نداره تورو سننه با یه ماسمالی خودتو بیمه بیت المال کردی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
11
مشکل اقتصادی اگه حل بشه همه چیز حله بیخودی مسئله حجاب رو نباید بهانه کرد هر کس باید آزاد باشه هر جور دلش میخواد لباس بپوشه و به کسی مربوط نیست رضا شاه کشف حجاب که کرد گفته بود اگر زنی عریان یا بی لباس از گوش کربه (نقشه ایران) پیاده تا چاه بهار (دم گربه ) برود کسی جرائت نداشته بهش چپ نگاه کنه و این بخاطر اهمیت به امنیت بوده که امنیت هم متنوع هستش امنیت جانی امنیت اقتصادی و غیره
گلزاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
15
5
بهترین کارو کرده. خیلی بیجا میکنن بی حجاب میان مگ اینجا ترکیه هستش‌ ۳۰۰ هزار شهید رفتن خون دادن ک هرکی دلش میخواد خیابونو تبدیل ب اتاق خواب کنه؟؟ این زنایی که با سروگردن باز میان بیرون کلا شل هستن و میگن بیایید مارو آره... ماهم ک بیل ب کمرمون نخورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو هم باید یه چیزی بخوری اتیش اجاقت کم شه.حال خرابی داری!!!مواظب باش به خودت صدمه نزنی!!!
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
واااای چقدر تو وقیحی !!!! تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد پس معلومه که شمام بعله!!
محمودزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
9
گشت ارشاد کار مشترک محمود احمدی نژاد با جبهه پایداری بود او که نامش محمود احمدی‌نژاد است اینک هیچ چیز را گردن نمی گیرد می ماند جبهه پایداری و مرحوم مصباح یزدی که ایده گشت ارشاد از گنده انان بلند شد هر کس برای خود در این دنیا باقی الصالحاتی برجای می گذارد حتی ان انسان لائیک بیمارستان می سازد مهد کودک درمانگاه و باقی الصالحات مرحوم مصباح یزدی هم گشت ارشاد بود خدا عاقبت ما را به خیر کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
20
4
دمش گررررررم خوب کاری کرد، منم ببینم حتما یه ظرف سس مایونز میشکنم روسرشون
پاسخ ها
شاهمار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
عزیز کارت چیه؟؟چقدر حقوق میگیری؟خبر داری دلار چنده؟میدانی مرغ گوشت دارو.....چنده؟طرفداری از اون دوخانم نمیکنم ولی اگه تونستی خانمی که با یه آقا بود حرف بهش بزن
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
آفرین خدا ازت راضی باشه با این کار اون دنیاتو آباد میکنی برادر خوارجی!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
3
چند نکته
۱- شما هم روزنامه حاکمیتی هستی. چون نون این جماعت رو می خوری
۲- مدل صحبتت ببشتر سم پاشی بود.
۳- یعنی نیاز به توجه و دیده شدن داری که یه مدل کمبوده
۴- یه حالت هم وجود داره و اون اینکه اون فرد و اون بی حجابها فیلم بازی کردن برای دیده شدن و رفتن و مثلا مهاجرت یعنی جامعه و مردم و کشور رو به گند و گوه میکشن برای رفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
به نظر دایی جان ناپلئونی.
حامد حامدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
13
4
نویسنده محترم مقاله ظاهراً اعتقاد به قانون اساسی ومسلمات احکام الهی ندارد . واین سایت هم مطالب مختلف خود را چاپ نخواهد کرد . واز سایت های زرد هستش
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
13
قیام امام حسین بخاطر حجاب نبود بخاطر حکومت فاسد وظالم بود حکومتی که نتواند نیازهای ابتدای جامعه خوراک پوشاک مسکن و امنیت را تامئن کند مشروعیت خود را در بین مردم جامعه از دست میدهد چه برسد به آنکه بر سر دختران و زنان آن جامعه ماست بریزد و همچون هزاران مهسا بکشت و گردن نگیرد و حاشیه امن برای اختلاس گران و دزدان ایجاد کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
وقتی تو نظر ۳۰ تا پزشک متخصص را که اعلام کردن دختره فاحشه حزب کومله که پدرش با او کاسبی می کرده عادی مرد و رفت به جهنم که این نظریه هنوز جوهرش خشک نشد قبول نمی کنید و از آتش زدن اموال مردم معذرت خواهی نمی کنید می خواهید سخن امام حسین را که افرادی شکمشان از حرام پر شده بازگو کنید برو گم شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ناشناس 16:6
مواظب باش یه وقت جر نخوری.
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اهای اقای مسلمان که اینقد راحت تهمت میزنی و یقه جر میدی ، کسی که صاحب قدرت باشه سی تا که چیزی نیست میتونه سیصد تا پزشک رو وادار و تطمیع کنه تا هر جور شهادتی بخان رو بدن .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کاربر۱۶.۶ یه روزی باید جواب این همه تهمتو بدی
دیرو زود داره اما سوخت و سوز نداره
دختر بیگناه رو کشتید حالا انگ فاحشه بودن رو میچسبونین روش
ای خاکک
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
14
علت بروز این خودسری ها این است که نهادهای انتظامی با آنها برخورد نمیکنند و چه بسا در خفا مورد تقدیر هم قرار میگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
13
2
باز کلیپ ساختگی و جریان مهسایی دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
باز هم انحراف اذهان عرزشیهایی مثل تو!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
11
اولا ممنونم از نویسنده متن که اینگونه صریح و شفاف مردک ماست ریز خود سر را مورد انتقاد قرار داده دوم اینکه وقتی رهبر یک مملکت یا امام جمعه مشهد آقای علم الگدا می گوید مردم آتش به اختیار عمل کنند عاقبتش می شود همین این است مملکت رژیم جمهوری اسلامی
شاهمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
10
حاجی،مشکل مردم و این کشور قیمت دلاره ،گرانیه،بدبختیه،داروه،....که هروز بدبختر و نابود میشیم،اصل و بچسب
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
12
4
تمام شماهایی که الان نطق تون بازشده و شروع کردید به تحلیل که چرا ماست ریخت وغیره باشماهام اول اینکه کاراین آقا اشتباه بوده ولی شماها وقتی گلوی یک جوان بی گناه رو تو ی اغتشاشات بریدن زنده زنده آتش زدند چرا وقتی شهید عجمیان رو با ان طرز وحشتناکی به شهادت رسوندن لال بودید چرا وقتی زن چادری توی خیابون ازسرش چادرکشیدند لال بودید چرا وقتی به صورت زن محجبه مشت کوبیدند لال بودید الان نطق تون بازشده ببینید شماها با بغض وعدوات قضاوت میکنید اگر اونجا لال بودید هیچی نگفتید لطفا اینجا هم لال بمانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اون ادمهایی که کشته و یاکور شدن چی.یا زندان شدن چی اونا رو ندیدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
5
اونجا که بی حجاب حمله کرده به یه مادر و دختر همه لال بودن یه کشور رو نام ببرید به جز ایران که رفراندم داشته بعد دهنت رو باز کن
اگه آزادی نبود که الان اینجا کی جرات داشت حرف بزنه مثل فرانسه سر و چشمت رو می شکافتن
آزادی که شما می گویید مورد نظر خودتونه که معنی بی بند و باری می ده در دین اکراه نیست بقیه آیه رو هم برو بخون مثل روحانی که تا هر جا از آیه به نفعش بودرو می خوند بقیه آیه که اصل بود رو نمی خوند تمام این بدبختی ها از گور رو حانی و دولت دزد و بی لیاقتش بلند می شه که تا تونست فقط نفت فروخت تا کشور رو موقت نگه داره بعد از رفتنش همه گند ش رو شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ساندیست ناخالصی زیاد داشته دیگه چرت و پرت زیاد نوشتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کثافت حرف از رفراندم می.زنید؟ ۳۰ تا پزشک متخصص گفتند دختره فاحشه حزب کومله عادی به جهنم رفته چرا شما غلطهای که کرده بودید معذرت خواهی نکردید این از رفراندم هم بالاتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ناشناس ۱۶:۱۳
بابا تو دیگه کی هستی از بالا تا پایین این داستان توهین آمیزتو داری توی همه کامنت ها می زاری.این یکی دیگه رفیق ساندیسی خودته.متن شو بخون بعد بهش بپر.خدا بهتون شفا بده.کی هستین شماها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کل اظهار نظر افرادی که اندیشه زیر ناف دارند کفش یکسان است و همه را می توان یک جواب داد ساندیس هم خیلی خوبه متاسفانه الان گیر نمی اد بگیرم بدهم به بچه ام بی غیرت وطن فروش نشه خخخخخخ
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
14
تمام این مسائل به خاطر اینه که ذهن مردم را از مشکلات اقتصادی و گرانی و تنگنای معیشتی که مهمترین و اصلی ترین مشکل مردم است به سمت مسائل دیگر منحرف کنند. و گرنه شما اگر عرضه دارید مشکلات اقتصادی مردم را حل کنید. چون بزرگان همان دینی که شما کوچکترین اعتقادی به آن ندارید گفته اند که هر گاه فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود. عملکرد بی خردانه شما باعث دین گریزی و سست ایمانی در آحاد جامعه شده است. کاری که شما با دین و ایمان مردم کردید هیچ دشمن متجاوزی نمی توانست بکند. خدا از سر تقصیراتتان نگذرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
قدقد شما تمامی ندارد از فاحشگی می پرید روی اقتصاد از آنجا می پرید روی تکلیف از غرب داده شده قدقد شما را عزرائیل خاتمه دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
11
اینا که مفسر لااکرا.... شدن و خوب خودشونو گول زدن عرض کنم دین ارثی نیست یعنی از پدر بفرزند ارث نمیرسد که متاسفانه در کشور ما نوزاد هنوز پستون مادر دهنش نرفته تو شناسنامه می‌نویسه اسلام یعنی از من نپرسیدن تو میخوای مسلمان شوی و حالا که در دین وارد شدم موظفیم به اجرا بر فرض که تفسیرت درست باشه... و بقیه تفسیرا مسخرتون که فقط نشستین خودتونو گول می‌زنین که کارتون درسته.
اون بابایی که نوشته چادر از سر زنها کشیدن یکم فکر کن باباهایی که چادر از سر زنها کشیدن از همچین روزگار جهل و نادانی نمی‌ترسیدن که این کار رو کردن و متاسفانه همین رفتارها غلط اسلامی مهر تایید زده بر مقابله با حجاب و نمیشه به امثال رضا شاه و پسرش گفت دیکتاتور اما براحتی آب خوردن به شماها میشه گفت دیکتاتور و تو جهان پیشرفت که شاه از میان رفته تو مملکت ما نه به شاه میشه گفت دیکتاتور هم از سویی کور سو امید شده که شاید خلاص شویم از اینهمه جهالت اگه عقل فکر کردن درست داشته باشی میفهمی تف سر بالا بپر تو گلوم که از بی آبی دارم میمیرم یعنی چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خودت فهمیدی چی گفتی؟
۱لف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
8
اول هر کلامی با یک حرف شروع میشه آخرش رو باید دید که اهل و عیال این جماعت رو کجا میشه پیدا کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
13
3
آقای منتقد و به اصلاح نویسنده ای که فکر میکنم ویدئو را ندیدی یا اگه دیدی حواست جای دیگه ای بوده
اینا دوتا زن بودن نه سه تا
دویوما خب کرد ولنگاری دیگه تا چقدر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
12
این آقایی که ماست ریخت و امثال این فقط ادعای دینداری دارن در اصل بی دین و ضد انقلاب همینان چون همینان که دارن به دین ضربه میزنن و چهره زشتی از دین رو به مردم نشون میدن و با این رفتارهاشون به دشمن خدمت میکنن و کار اونارو راحتتر میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
11
خوب جناب شریعتمداری فکر نکردن که ممکنه این وحشی‌گری عکس العمل داشته باشه ودامن افرادمونث خانواده آمر مسلمان نادان روبه آتیش بکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
12
اخوند واین تفاله ها دشمن بشر
شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
7
جناب نویسنده؛ یک طرفه به قاضی رفتن و جانبداری از یک طرف آفت نویسندگی و هر نوع قضاوتی است.
لطفا بیایید در راستای حمایت از هنجارها و مختصات فرهنگی اجتماعی و ... جامعه خودمان سخن برانیم، نه اینکه در شیپور احساسات زودگذر هر طیفی از جامعه بدمیم.
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
12
12
توف تو ناموس همه آتش به اختیارهای زن جنده.
هرکی ماست بریزه رو سر مردم مادرش کوس میده.
نویسنده این اراجیف و کسی که این متن ها رو چاپ کرده کوس مادرش میخاره کیرم تو کوس مادرت.


زن زندگی آذادی
پاسخ ها
..
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
فعلا بی حجابها انجاشان می خاره و دوست دارند ماست بریزند تا مطرح شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
واقعا که چقدر.....
ولی به نظر از طرز نوشتنت یه منظور داری که یه جریانی رو تخریب کنی.از اون متنی که اخر نوشته های ۱۸+ نوشتی و تعجب میکنم که چرا رویداد این متن و نشر کرده. میشه یه حدس هایی زد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
نوشته ات نشون میده که خلافکاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
13
جامعه داره بشدت دوقطبی میشه واین خطرناکه،اقتصادکشورنابودشده،منابع کشورروبه اتمام هست،بلایی که سومدیریت برسرکشورآوردجنگ نیاورد،کاش به جایی این کارهابه فکرآب کردن کشوربودیم،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
13
3
خدا لعنت کنه سیستم قضایی و مسئولین ما رو اخه چرا هنوز باید سایتی مثل رویداد ۲۴ بسته نشده باشه و کماکان پارس کنه، زوزه بکشه، جفتک بندازه، اباحه‌گری کنه، توجیه فاحشه‌گی و کثافتکاری کنه، علیه احکام خدا بنویسه و در اخر هم طلبکارانه ادعا کنه که تو این مملکت ازادی نیست

خدا لعنتت کنه مسئول جمهوری اسلامی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
12
کامنت ها را می خوندم بدجوری حکومت مردم را به جون همدیگه انداخته و داره خر خودشو می رونه. بابا ول کنید این بحث های صد من یه غاز را. اون یارو یه غلطی کرد شما ملت چرا به جون هم افتادید؟!! حکومت سرتونو به همین دعواها گرم کرده حواستون نیست چه به سر ایران و ایرانی داره میاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
10
تفرقه بنداز و ............
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
14
علم الهدی و امام جمعه ها تهدیدشون رو کردن . اگه پس فردا به ناموس ملت تجاوز کردن و انداختن گردن اسرائیل و آمریکا اصلا تعجب نکنین . اینا همونایین که بچه هارو مسموم کردن و اسیدپاش هارو تبرئه .
به درجه ای از پستی رسیدن که اگه لازم باشه زنان و دختران رو زنده به گور هم میکنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
10
وواای خسته نشدن از این همه توهین به هم دیگه ،حجاب وبی حجاب بسه دیگه هر کی یه نظری می ده.بابا کشور های عربی،عربستان که مهد اسلامه این قدر با بی حجابی مشکل ندارن چقدر هم کشور های پیشرفته ای هستند چه ماشینایی سوار می شن اون وقت ما کجاییم ای خدا فقط قراره بهشتت پر از ایرانی باشه.یعنی همه می رن جهنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
هرکسی به اندازه عقلش مسئولیت داره. سخته فهمش؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
12
این اتفاقات و اتفاقات مشابه آن که ضعیف تر و یا با فشار بیشتری در جامعه رخ میدهد ،«اسید پاشی ،سر بریدن همسر،کتک زدن ،مسمومبت دختران در مدارس،وووو،تماما ناشی از طرز تفکرات حضرات تریبون به دست است ،که هر از گاهی در نماز جمعه ها،و سایر اماکنی که بایستی از ایثار ،گذشت، بخشش،ترحم ،انصاف،چشم پوشی ووووو،سخن به میان آید،فرمان آتش به اختیار صادر میکنند.
اگر در ماجرای اسید پاشی اصفهان که با کمال تعجب هنوز عامل و مجری آن شناسایی نشده،قوه قضاییه ،آن امام جمعه ای که هفته قبل از آن آتش به اختیار صادر کرد را بازخواست میکرد،دیگر هیچ شخص خود سری به خود اجازه این گونه اعمال را نمی‌داد.
اگر مسئله فقر به همان اندازه که موی زنان مهم بود برای حضرات قابل بررسی و اهمیت بود ،آنوقت زنانی
نبودند که برای لقمه ای نان تن فروشی کنند.
بس است ،بس است،بس است.
حیا را خورده اید ،هسته آن را هم تف نکرده اید.
اسلام را به شکلی نمایش ندهید ،که دلخواه بدخواهان دین اسلام است.
آنچنان از طرز تفکرات شما خسته شده ایم که نمی‌دانیم چگونه این خستگی را بیان کنیم .
آنگونه رفتار کرده اید که نمی‌دانید ،چگونه رفتار خودتان را توجیه کنید.
شرم آور است.
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
9
9
خانم هارا گول زدن به بهانه زن‌. بی حیایی . ولگردی
مگر خیابان خصوصی است ..مگر خیابان چهار دیواری است .خانمها اجازه نمیدهند شوهرشان چشم چرانی کند ولی خودشان برای دیگران آرایش میکنند . این مدل رفتار خانم اول جرقه ان در زندگی خودشان است زیرا شوهرش نگاه میکند به بدن دیگر وشروع به بهانه واخرش طلاق است .‌ چاه مکن بهر کسی اول خودت عرق می شوی بد کسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
17
7
اگر همون اول بی حجاب ها رو شلاق می زدن کار به اینجا نمی رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
توی حلقوم افراد از جنس شما هم سرب داغ می ریختن عمرآ مملکت به این وضع کشیده نمیشد....
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بله شما درست میگید منم همینو میگم نباید میزاشتن بی حجابی زیاد بشه از اول با زور وارد میشدن مثل اول انقلاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اگر پیامبر مثل شما فکر می کرد الان یک مسلمان هم پیدا نمی شد،خداوند در قرآن می فرماید : اگر سنگدل بودی از اطرافت پراکنده می شدند ویا در جای دیگری به حضرت موسی می فرماید با فرعون با نرمی سخن بگو،متاسفانه امثال شما یا قرآن نخوانده اند ویا اگر خوانده اند چیزی از آن نفهمیده اند،البته تقصیر شما نیست هر کس به اندازه درک وشعورش نظر میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اگر مسلمانی بدون که خداوند برای بی حجابی حکم شلاق نگذاشته ،کم کم دارم فکر می کنم کلی افکار داعشی و طالبانی تو ایران داریم فقط منتظر آبند تا شنا کنند
ایرانی ایراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
10
تمام این کسانی که اتش بیار این معرکه هستند خوب بدانند که اگر قدرت و ثروت دارند از انقلاب‌های سال۵۷همین بی حجابان و شهدای این سرزمین میباشند درخانه خود باید امنیت داشت چون ایران خانه تمامی مردم ایران است و ایران یعنی تمامی قومیت‌های ایرانی..این بی خردان بدانند که اب به اسیاب دشمنان ایران میریزند..امام جمعه و هرمسئول دیگرحق ندارد برای مرم کسب تکلیف کند و حد و حدود خودرا بدانند که سال ۵۷ دیگری بر پا نشود..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اینقدر ایرانی ایراندوست نکن، تمساح‌های بلوچستان از تو ایرانی‌تر هستند. حداقل آلت دست بیگانه نیستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
5
عزیزان باسلام حجاب حکم خداست فارغ از حکم خداحکم آدم بودن هر فردی روی کره زمین هست هیچ آدم عاقلی بی عفتی روپزیرانیست حتی در کشورهای غربی برای تک تک جاهایی که حضوردارندلباس ویژه ای دارندولی متاسفانه در ایران به ولنگاری وهرزگی کشیده شده مطالعه کنیدفتح آندلس رودوعامل باعث شدحکومت چندین ساله مسلمان هاشکست بخوره فقرفرهنگی وفقراقتصادی متاسفانه این درکشورشهیدپرورعزیزمون بابی کفایتی مسئولین غرب زده رسیده پس موضوعات روباهم خلط نکنیدوهیچکس هم دروغگونیست پلیس این مملکت هم خیلی بی کفایته چندروزپیش دوتاماشین درپارکینگ اتوبوسرانی کورس گذاشتن زنگ زدم پلیس گفت باعنوان شاکی خصوصی بایدبیای کلانتری باجون مردم دوتاابله دارندبازی میکنندمن ناموس برم توکلانتری شکایت کنم فردامزاحم من بشندخاک برسراون پلیس بی غیرت کنند
FARIDON.GH484
|
France
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
6
تا حاکمیت با زور و اجبار حجاب رسمی گند فرهنگ حجاب دوقطبی خواهدشد و اکثریت که ضد اجبار برخورد واقلیتی ارزشی که ضابطین شخصی که مدافع عوامل برخورد به نوامیس مردم هستند و نهادهای رسمی هم برای مبرا کردن حاکمیت آن را از شانه خود بر میدارد که سبب انتشار آن در افکار داخلی و جهانی نگردد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
11
6
خیلی جالبه فرض کنیم این آقا خودسر .شما که به قول خودت اهل تفکر هستی جواب بده این دو دوتا خانم و یا افرادی مثل این خانم که قوانین و عرف جامعه رو زیر پا گذاشتن خود سر نیستن؟؟؟خیلی جالبه برام آقایی که ادعای روشنفکری و به قول خودت اهل تفکر هستین شما از جنس همون جماعت نادانی هستین که به نام حمایت از صلح جایزه روس ها رو پس فرستادین اما نه تنها با افتخار جوایز جنایتکاران دویست سال گذشته رو تحویل می گیرید بلکه گرین کارت اونجا رو هم دارین ادعای وطن پرستی میکنید جنایاتکارانی که مسبب دو جنگ جهانی بودن تا بمب هسته ای تا جنگ ویتنام و..... جماعت بدون تفکر و خودسر شما هستید که قوانین و عرف کشور رو دهن کجی میکنید زیر پا میگذارید بعد طلبکار هم هستید ..این آقا خودسر هستش یا اون دوتا خانمی که قوانین شرع و عرف جامعه رو زیر پا گذاشتن ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
ماله کشی نکن.دیگه فایده نداره.
دیدبان
|
Germany
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
11
مسعولین و گردانندگان بخاطر اختلاس و دزدی و خیانت به مردم در اقتصاد و مسکن و کارو هزاران نقصی که دارند از اداره کشور عاجز هستند و به حجتب گیر دادند که مردم را سر کار بگذارند که کسی مطالبه ای از انها نکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
12
این مرد رو کسی می شناسه عکسش رو تو فضای مجازی پخش کنند که جایی تو ایران نداشته باشه
همه بدانند کیه بندازند بره افغانستان پیش طالبان زندگی کنه
پاسخ ها
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
وطن فروش نباش بدبخت خوبه ماست بوده اگه من بودم ترشی می ریختم رو سرش ماست حیف بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
11
7
هم این آقا و هم اون دو خانم مجرم هستن مغازه دار هم باید تذکر می داده که با اون وضع اون دو خانم وارد مغازه نشن باید همه تابع قانون باشیم زن های کشورای غربی و اروپا تازه فهمیدن که چقدر حقیر هستن با اون وضعیتی اسفناکی که دارن بعد ما داریم جای اونا رو می گیریم
آزادی نبود که کسی جرأت نمی کرد حرف بزنه البته آزادی که شما می گید همون بی بند و باریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
با همون ازادی ۵۰۰ نفر و کشتن و بعدش هم هیچکدوم و به گردن نگرفتن.با همون ازادی با شورای نگهبان نماینده ها و رئیس جمهورهای از فیلتر گذشته خودشون و سر کار گذاشتن و گند زدن تو کشور.چند تا روزنامه از اول انقلاب تا الان توقیف شده.الان هم که یه چند تایی فعالن به خاطر اینه که جو جامعه از دست رفته و کلا جذب رسانه های بقول شما بیگانه شده و گرنه همین سایت رویداد که چند روز پیش فیلتر شد دیگه هرگز باز نمیشد.خواهشا از این آزادی های دروغین حرف نزنید.زمان شاه مردم انقلاب کردن که به خصوص آزادی سیاسی داشته باشن ولی متاسفانه با اومدن این اقایون هم اقتصاد از دست رفت هم آزادی های مدنی و آزادی سیاسی رو هم داریم میبینیم.اگه داریم حرف می زنیم چون جونمون به لب رسیده و گرنه از برخوردهای وحشتناک حکومت واهمه داریم.واقعا خسته شدیم.متاسفانه امیدی به اینده نیست.در ضمن اگه زنهای کشورهای غربی اینقدر احساس خفت و بدبختی می کنن چرا نمیان تو ایران و افغانستان زندگی کنن.چرا اینقدر دروغ میگین.اونها که قانون منع داشتن حجاب و که ندارن.خب می تونن با چادر بگردن که مورد نگاه بد قرار نگیرن.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
12
اول اینکه این شخص نه محاکمه میشه نه چیزی مثل بقیه اش.. دوم اینکه راه خوبی هست برخورد با مسولین بی کفایت و اختلاسگران سوم اینکه این اقا این سطل ماست را خالی نمی کرد بر روی سر زن ایا حضرت علی یا محمد هم این کار را با مخالفبن کردن. یا هزینه این ماست کمک بر فقرا میکردن... امروز هستن فقرا تا زانو خم در سطل زباله بدنبال یک تیکه غذا....... این شخص خوارج هست
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
10
فرزندان کورش کبیربازماندگان داریوش ایران بقدری در قرهنگ وادب پیشتاز بوده که سردرسازمان ملل نشانه ای ازهخامنشیان به یادگارمانده : چرابایداعمال ایرانیان با قرون وسطی مقایسه شود:بجای ریختن سطل ماست چرا از یک کادوکوچک یا زبانی گرم وگیرا استفاده نکردی شایدهم ازعوامل بیگانه بودی ونیت اعتشاش داشتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
همه این کارها شده و جواب که نداده باعث ده‌ها بار حمله به آمران شده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
16
4
اصلا این قصه مشکوکه اولا دختر منتظر کسی هست که بیاد اگر فیلم را کند کنید معلومه دوما انگار اینا از قبل همو میشناختند سوم سطل ماست تو یخچاله نه دم دست چهارم چرا بی صدا پنجم این بابا شاید خصومت شخصی با اینا داشته
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
علی جان
زمستان تمام شده
لطفاً از خواب زمستانی بیدار شو
مصلحی یزد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
0
با سلام بحث حجاب تنها نیست بحث قانون است . دوم خیابان و مکانهای تفریحی مکانهای عمومی است نه خصوصی که عده ای نظر اشتباه میدهند و محترمانه اول تذکر داد اگر کسی رعایت نکرد حقیقت باید برخورد جدی شود. و بحث دین را نباید با خودرو و گرانی مقایسه کرد. از اول واقعآ مسئولین کوتاهی کردند نکته آخر یکی آقایان باید غیرت داشته باشند هم نسبت به همسران هم نسبت به دختران و خواهران خود کاملا هوشیار باشند
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
باید رو سر بی حجابها اسید بریزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
دم ماستی گرم
خاک توسر هرچی بی غیرت و ساخت
قتل های ناموسی رو نمی‌بینید وکورهستین
دمت گرم آقای ماستی عالی بود
فعلا لخت بیاین مطمئن باشید اونایی که روسری ندارند یه روزی کسی سوارشون میشه آهای شوهر و پدر و برادر و فرزند بی غیرت...شک نکنید
مح‌شریفی‌کیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
اینها‌پا‌جای‌خدا‌گذاشتند.‌بد‌بخت‌به‌تو‌چه‌که‌حجاب‌دارند.یا‌نه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
از قدیم گفتند
وای از روزی که گدا معتبر شود
دریغ از یک زره شرف و شعور و مردانگی
وقتی عده ای پلیس در رفتارشان شرافت و شعور نباشد یک سری افراد نالایق دو دستی تحویل جامعه می‌دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
سابقه ای قدیم دارد. نشنیدید که گفته اند "از ماست که بر ماست" منظورشون همین بوده
خدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
من کاری به درست یا غلط بودن این قضیه ندارم.ولی چطور شده ماست مهمتر از قمه وسلاح گرم وبلوک سیمانی شده؟توی بی وطن اون موقع که همین جماعت خود فروخته نزدیک به صد نفر از مامورین و بهترین جوانان این مملکت را به طرق مختلف شهید کردن کجا بودی که از این مزخرفات بنویسی و تحویل مردم بدی؟
بی پول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
داریم از گرسنگی ممیریم اگه اسلام اینطوری بود مطمئنا تا الان دوام نمیاورد آبروی اسلام بردید کجای اسلام اختلاس دزدی آشنا بازی گفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
حکومتی‌درتاربخ‌به‌این‌حد‌شنیع‌وبی‌عقل‌منطق‌نبود‌ه‌حکومت‌نیست‌‌قصه‌جنایت‌عارتگران‌بی‌هویت‌هست‌وعدهای‌مزدور‌را که‌انها‌به‌انها‌هویت‌ساختگی‌داده‌بیشرفا‌مثلا‌شما‌انسانید‌که‌بادیدن‌موی‌زن‌اینقدربهم‌میریزید‌مطمیا‌خواهرودیگر‌مهارم‌شما‌ازشما‌درامان.نیستند‌شما‌روی‌رفتارتون‌مهارندارید‌مثل‌شتر‌مست‌وافسارگسیخته‌هستین‌شماها‌انسان‌نیستید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
این حرکت فقط یک چیز را نشان میدهد حکومت بی کفایت و بی عرضه است ، ابصار این حکومت و انقلاب از دست مجریان آن در رفته است و بنظر می رسد مجریان مملکت توانایی اداره آن را ندارند و اوضاع و اجرای قانونی خود سرانه در این مملکت در همه عرصه ها چه فرهنگی و اقتصادی و صنفی پیش میرود و اگر به این ترتیب پیش رود همه افراد جامعه خود سرانه اقدام به اجرای قانون می نمایند مطمئن باشید همین افراد اقدام به نقص ارزش ها این کشور نیز خواهند نمود .این فرد قصدش فقط اینجا تنش و دوباره شورش های خیابانی است نه حجاب و نه دفاع از آن ، واین فرد خود نشانده منافقین است که قصد تنش و اختلاف در کشور را دارد .
Mehran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
3
باید جفت دستهای اون حروم لقمه رو شکوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
آدمهایی که به مردم تعرض میکنندیه مشت آدم عوضی دزدوکثافت هستندکه فقط برای کاسه لیسی بیشتردست به اینکارهامیزنندومدافع این آدمهاهم یه مشت دزدودروغگوهستندکه خانواده شون تواروپاوآمریکاباپول بیت المال دارندعیاشی میکنندمثل پسرقالیباف دزدتواسترالیا سبحانی سفیرایران توونزویلاکه بچه هاشون بادخترهای لخت تواستخرکیف میکنند
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
0
اصلا کار این آدم بد.ولی اون دوتا خانوم که با بی حجابی دارن به دین و آیین مردم دهن کجی می کننو باعث ناراحتی بیشتر مردم می شن که کارشون بدتره.این آدم نهایت یه سطل ماست ریخته رو سر اینا،کار دیگه ای که نکرده و آدم که نکشته که اینطوری ازش دیو می سازی.خودتم می دونی که چرا خون این ادم به جوش اومده و این کارو کرده.اگه اینطوری اول باید با اون مغازه دار برخورد بشه که در گیری درس می کنه بخاطر دفاع از بی حجابی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
1
هیچ وقت نمیشه غیرت یک مرد واقعی رو حذف کرد
دمش گرم
فرح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
3
کشف حجاب طراحی ده ضد انقلابه ست وبه اضافه اصلاح طلبان که میخوان برا انتخابات بدی از این گروه بی حجاب صاحب رای بشن
علی پلنکش..
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
9
شمای بی‌غیرت همه چسبیده حجاب پس معیشت مردم چی؟درصورتی که اول انقلاب حقوق معلم ۷۰۰/۰۰۰تومان گوشت ۲۳۰ تومان یعنی معادل ۳۰ کیلونیم اما الان چی حقوق شد حقوق معلم ۱۲ کوشت میشه این تفاوت تورم غیرت کوهی شماست .
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
10
نمیدونم چرا هر وقت یه زنی روسری بر میداره میگن یارو هرزه و فاحشه است . واقعا چرا یعنی همه اداما خارجی هرزن؟ معلومه که نه
میگن اگه مشکلی با اسلام داری خب برو،عزیزم ما به زور یه وعده غذا میخوریم بعد بریم مهاجرت کنیم؟ با کدوم پول؟با تن فروشیم نمیشه پولش رو جور کرد
اینطور نیست من مشکلی با اسلام داشته باشم اما جوری که اینا اسلام رو نشون میدن ادم باعث میشه متنفر شه
ما میگیم دین اختیاریه یعنی خودت انتخاب میکنی چه دینی رو داشته باشی در حالی که اینطور نیس ما از همون اول تولد مسلمون بودیم حالا اون بیخیال میرسی ۱۸ سالگی میگی میخوام در مورد ادیان مطالعه کنم و دینم رو عوض کنم کافیه همین و بگی تا از خونه پرت شی بیرون
در ضمن اگه ما واقعا مسلمون بودیم این وضعمون نبود
حقیقتا ما تظاهر به مسلمان بودن میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
کافیه تحت تعقیب باشی اونوقت با پای پیاده از مرز فرار میکنی بدون یک ریال پول
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
6
دوستان و عزیزان
چرا خودتون رو گول میزنید
از بدو پیدایش انسان بر زمین تا همین دوصده قبل انسان به عفاف و حجاب مزین بود!! سیستم سرمایه داری این عفاف و حجاب رو در جهت مطامع خود به یغما برده!! چرا یه زن باید پوشش برداره؟؟ خواهشا منطقی حرف بزنید!! آیا این ضعف نیست جهت خودنمایی؟؟ اگه غربی ها اخلاق داشتن الان ازدواج پسر با مادر یا روابط محارم رو توی فیلم هاشون نمیدیدیم!! از آزادی بوچ رسیدن به روابط هم جنس گرایانه و روابط با حیوانات!! اندکی تامل و توجه!! این ماست و ... حاشیه ای جهت منحرف کردن ذهن هاست!! صورت مسئله رو پاک نکنید !! بپذیریم مردم ما یا از این ور بوم افتادن یا از اون ور!! دیدین که زنها بدون حجاب به مساجد مکی و شیراز و ... رفتن!!! حتی ادیان مسیحی و یهودی هم تو مساجد و معابدشون با اون پوشش نمیرن!! در نهایت نمیشه با خدا جنگید!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مطلب خوبی بود درتعجبم از کسانی که غیرمنطقی منفی میذارن
مربم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
9
4
چرا اینقدر دروغ مینویسید؟؟؟؟من فرهنگی هستم اول حقوقها را کامل نریختن ولی دیروز حتی خیلی اضافه تر هم ریختن گفتن معوقات رتبه بندی بوده تا حالا به خاطر رتبه بندی چند بار اضافه تر ریختن بعضی هاشم علی الحساب ریختن چقدر دروغ؟؟؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
9
این رفتار دقیقا همان اعمال خوارج زمان علی (ع) سلام است
وتنها چاره کار همانی هست که ایشان با خوارج کرد ، راه دیگری نیست
برخورد شدید وریشه کن کردن متعصبین دینی بی تعقل و نادان و غیر قابل اصلاح
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
5
عالی است .دستش درد نکنه.خدایی لذت بردم از اینکه ماست مالی‌شون کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
10
امثال شریعت مداریها از اینکه مغلطه کاری کنن سود میبرن دست بیت المال براشون بازه هر پاچه خواری امثال اینا میکنن فقط بخاطر بخور بخور و حفظ جایگاهشونه.وگرنه بحث دوتا کال مو نیسته .امثال اینا که نه سواد درستی دارن نه انسانیت عادلی فقط دنبال منععت خودشونن...ترکیه ام کشور مسلمونیه چرا اونا مثل انسانای متمدن زندگی میکنن وکشورشونم اباد و ازاد و با امنیت بالا هسته چرا یکی از اونا اتش به اختیاری نمیکنه.پولی از گردش گری نصیبشون میشه ده برابر نفت مایه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
نه ترکیه هم مثل انسانای متمدن نیسته. اونجا مثل روسپیخونه هسته. درآمد گردش‌گری اونجا نصف نفت ما نیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
18
در کل ایران ویران شد
ب ت چ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
11
به نظر من اینکار اشتباهه چرا یه آدم غریبه باید به یک زن گیر بده مگه شما ها گشت ارشاد هستین که اینکارو میکنین خودتون دوست دارین ناموصتون ک با حجاب باشه بره تو خیابون و وقتی برگرده بگه یه نفر رو سر من ماست خالی کرد به خاطر حجاب داشتنم یا بی حجاب بودنم؟؟دوست دارین؟یکم فکر کنین چرا انقد اشتباه میبینین بیرون بودن موها رو اونی که بالا هست به همه چی نظر داره و خودش قضاوت می‌کنه گناه اون افراد بی حجاب هم روز قیامت به ضرر خودشون تموم میشه ما آدما نباید همدیگرو قضاوت کنیم یا تو زندگیمون دخالت کنیم اونم ما آدمایی که خودمون هم مورد قضاوت خدا قرار می‌گیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
20
4
دختر یازده شب تو شاندیز خارج شهر چی میکنه؟ این دخترا بی صاحبن احسن به این جوان غیرتی خوب کرده دستش درد نکنه پس جلوی فحشا ومنکر رو چه جور بگیریم همین روسری در آوردن مجوز اول فحشا وبعد کارای دیگه که هیچ خانواده ای راضی نیست بچه اش به فساد بکشه اینطور دخترا بی پدر مادرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
توی بی صاحب اینجا تو عصر ارتباطات چیکار میکنی غار نشین. چشم هرز مغز نخودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
نسناس ۲۲:۲۳
همون کاری که توی صاحبدار توی عصر ارتباطات میکنی جنگل نشین. پایین هرز مغز ماشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
8
18
اگه اونجا بودم دنده های این نامرد رو می شکوندم...تو مردی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
من هم اگه اونجا بودم دندون های تو دیـ... رو میشکوندم... تو آدمی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
7
12
نمیدونم چرا مردم ایران نمیفهمند دولت داره روی حجاب مانور میده که مردم به مشکلات فک نکنن وفک کنند که تنها مشکلشون همین حجابه درصورتی که مردم نمیدونن حجاب نداشته باشند ایا آب نون براشون میاره ایکاش بجای این همه اعتراض برای حجاب اعتراض می‌کردید واسه گرونی سرسام آور که شب میخوابی صبح پامیری میبینی قیمت اجناس چند درصد کشیده بالا مطمئن باشید دولت اگه بخواد براحتی عین آب خوردن مسئله حجاب رو حل میکنه منتها میخواد مردم سرگرم بشن الان تمام فکرها به این سمت رفته کسی به مشکلات اساسی زندگیش فکر نمیکنه ایران براحتی قبل از هرکشوری تونست کرونارو ریشه کن کنه چطور نمیتونه بی‌حجابی رو از بیخ بکنه میتونه منتها برای مشغول کردن ذهن فقیر وغنی کاری نمیکنه پس کمی فکر کنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
15
رویداد24درودبه شرفت وشجاعتت. تنهاکسی که جرات زدن حق راداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
3
این کار شنیع درهرجامعه ایی محکوم وقابل قبول
هیچ فرد یاملتی نیست ولی درایران خودی وغیرخودی بوجودامده که متآسفانهدروغ وریا برای توجیع کردن خودی ها ازاد وغیرخودی جرم هست
را
|
Australia
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
5
نتیجه خالی شدن خیابانها،نتیجه شعار دادن در اتاق ها و فضای مجازی،نتیجه ول کردن قیام و رفتن سر قبر جانباختگان و اینکه اسمش رو میذاریم مبارزه یعنی اینکه نظام از عقب نشینی کامل به پاتک سنگین روی می آورد و با این کارها صدای آزادیخواهان را در نطفه خفه میکند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
7
هر دم از باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد ...ماست افکن ....بمب افکن آتش به اختیار .از وقتی آتش به اختیارها اومدن مجریان قانون کارشون خیلی سبکتر شده ....این جامعه از کجا سر در میاره فقط خدا میدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
4
خاک بر سر زنانی که. به خاطر نیم متر پارچه کشور بهم ربختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
به نظرم خاک بر سر شما که بخاطر دو تا تار مو دارید پاره میشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خوشبحال تو نسناس ۲۲:۲۱ که با یک کلاف هم پاره نمیشی. کارکشته‌ای ها!
سعادت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
13
یک کلام.هر حکومتی که با ملت خود در افتاد محکوم به نابودیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
11
فقط مقابله به مثل باید کرد هر کی به ناموستونوگیر داد شما هم چادری ها گیر بدید تعقیب و و ضربه و فرار خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دیوووووونه
بینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
5
هر هرزگی که نمیشه آزادی و بخوای آزاد باشید
. این میشه قانون جنگل ، هر کی هر کاری خواست بکنه، همینه اوضاع جامعه به لجن کشیده شده با افکار احمقانه بعضی ها ، باید رعایت آداب و قانون کرد نه بی بند و باری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
هرزه تویی حداقل این رو از بیانت میشه به راحتی فهمید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
11
4
همه این رو قبول دارن که بی حجاب رو باید تنبیه کرد اما چه جوری رو باید به یک نظر واحد برسن اگر تنبیه بدنی هم لازمه اشکالی نداره همه قبول دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
نظر همه این که جماعت شماها رو از جا در بیارن. اشکالی هم نداره ظاهرا ملت یک دست دشمن شماها شدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
17
2
مرحبا به غیرتت من بودم اسید میریختم تو سر این زنان ولنگار دچار فقر فرهنگی و غربگدا چرا اونا هر کاری بخوان میکنن و جامعه رو الوده کردن ولی کسی نتونه بهشون تذکر بده خاک بر سر افراد طرفدار بی ححابی فقر ومشکلات مملکت هیچ ربطی به نداشتن حجاب نداره احمقها بفهمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
پس تو هم یکی از اون اسید پاشها بودی که هیچوقت پیدا نشدن!!!! میگن ادمی که یه بار قتل کنه کشتن های بعدی براش راحت تر میشه.احتمالا اسید پاشی هم باید به همین شکل باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو ادعای فهم و شعور نکن بهت نمیاد. از طرز حرف زدنت مشخص که ی داعشی پست فطرت هستی. ما حجاب رو به هیچی ربط نمیدیم با خود شما مشکل داریم با افکار پلیدتون. ریشه تون بسوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
14
جماعت مذهبی نمای دیوانه و بی عقل. ننگ بر چنین حکومتی. ننگ بر چنین سیستم فاسد پروری
چنین امر به معروفی در کدام روایت بیان شده است؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
10
دعوای بی حجاب و با حجاب رو خود حکومت راه انداخته که مردم رو در مقابل هم قرار بده و اصل مساله که اقتصاد و معیشت است رو فراموش بکنند. زرنگه خودش نمیاد در مقابل مردم قرار بگیره بلکه مردم رو در مقابل هم قرار میده خودش هم از آب گل آلود ماهی میگیره. التماس تفکر و تعقل و تدبر برای ملت نا آگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
7
دعوای بی حجاب و با حجاب رو خود حکومت راه انداخته که مردم رو در مقابل هم قرار بده و اصل مساله که اقتصاد و معیشت است رو فراموش بکنند. زرنگه خودش نمیاد در مقابل مردم قرار بگیره بلکه مردم رو در مقابل هم قرار میده خودش هم از آب گل آلود ماهی میگیره. التماس تفکر و تعقل و تدبر برای ملت نا آگاه
A
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
4
؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
عجب !!!!!!!!!
مری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
9
شما بهتر ه سس مایونز وکه کاراییش وانقدر مدبرانه بلدی بزاری واسه شبهای منزلت بیشرف
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
8
هم وطنهای عزیز!
هیچ متوجه هستید چطور به جان هم افتاده اید؟!
دروغ است همه تافته جدا بافتگی ما!!!
نمیگویم کی و کجا....
ولی هر چه هست؛طرح تفرقه افکنی و گسست انسجام ملی خوب در حال پختن است!
ما و کشورمان تافته مرغوب جدا بافته از فرسودگی های تاریخ دیگر ملتها نیستیم!آنان نیز چنین بودند و کردند و پاخورشان پایمالشان کرد!
این تفرقه افکنی پروژه موذیانه دشمنان خارجی و داخلی ماست!
بخواهیم یا نه، بر یک کشتی سرنوشت سواریم!
سیروس شمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
4
نویسنده بیمار روانیست مشکلش ریختن ماست نبود کل مطلبش نشان میدهد دنبال چیست البته اون احمقی که چنین کاری کرده باعث شده چنین ادمهایی ادعا نویسندگی بکنند راستی بی حجاب هایی که به دیگران حمله ور شدن ایا نویسنده مطلب فوق بخودش چه زحمتی داده ای لعنت به فاسدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
والا هیچکی اندازه شما نکشت کور نکرد اسید نپاشید لعنت به خودتون و افکارتون به امید روزی که هرگز نتونید ظلم کنید و کاره ای نباشید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
11
4
رویدا ۲۴ رایان حسینی قلم فرسایی ات منصفانه نیست بی اندازه بزرگنمایی نمودی که مورد به به چه چه عده ای قراربگیری وعده ای هم غیر منطقی نظر بدهند خدا همه مارا دراین ماه خدا براه راست هدایت کنه انشاالله ،جواب خدا رو تواون دنیا چی میدی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
9
3
اولا ریختن ماست درست نیست ولی این هم دلیل نمیشه این رسانه بیاد تعمیم بده .کارهای فرهنگی داره میشه رپ ندیده گرفت مثل دادن روسری و گل به بی حجابها مثل نمایشگاههای حجاب و عفاف .دقیقا مشخصه این رویداد ۲۴داره افکار رو جهت دهی به نفع خودش میکنه و یکطرفه قاضی رفته.مشکلات گرانی وتورم هست ولی دلیل بر فساد و بی مبالاتی نمیشه .ما کشوری هستیم که ریشه فرهنگی چندهزارساله داریم حتی روی دیواره های تخت جمشید هم حجاب هست .متاسفانه بعضی رسانه ها خودشون آتش بیار معرکه هستن و دغدغه افراد باغیرت و دلسوز رو برنمی تابند
پاسخ ها
خفه شو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
میشی خفه شی بری بیست سی نگاه کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
4
حاکمیت باید تنبیه بدنی به وسیله شلاق رو فعلا کنار بزاره وضع اقتصادی آنقدر مسخره و داغونه که من مخالف تنبیه بدنی بی حجاب ها هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
10
حکومتی که به هر قیمتی در حال حفظ بقای خودش باشد محکوم به فنا است ، حکومتی که پایه و اساسش بر دروغ و مشروعیت نمایی (نه مشروعیت داشتن) باشد، شاید چند صبایی با کمک یک مشت سگ وحشی سرکوبگر و با تیر و تفنگ و بگیر و ببند حفظ کنه خودش رو ولی سرش سرنگونی است. به قول معروف دیر و زود داره سوخت و سوز نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
11
حکومتی که به هر قیمتی در حال حفظ بقای خودش باشد محکوم به فنا است ، حکومتی که پایه و اساسش بر دروغ و مشروعیت نمایی (نه مشروعیت داشتن) باشد، شاید چند صبایی با کمک یک مشت سگ وحشی سرکوبگر و با تیر و تفنگ و بگیر و ببند حفظ کنه خودش رو ولی سرش سرنگونی است. به قول معروف دیر و زود داره سوخت و سوز نداره.
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
10
دولتمردان تاکی مردم بایدانتظاربکشند؟هرروزمطلبی برای مشغول نگهداشتن مردم : شما قدراین مردم را نمیدانید دیروز اغتشاش امروززبدحجابب فردا علی اف و ارمنستان ! بدحجابی طرد جامعه اسلامی _۴۴ سال فقط وعده ! مردم کجای این حکومت قراردارن؟ بله هروقت برای محبوبیت خودنیازبه لشگر کشی داریدباهرترفندی مردم رادرخیابانهابه صف کرده وبه دنیاابراز میکنیدما ایده ال ملتیم وباتبلیغات روزافزون پیشرفت تسلیحاتی : دشمنان ایران راتحریک برای سرکوب ومحواین سرزمین میکنید .لازم بذکراست جوانان جنگ عراق دیگروجود نخواهندداشت ! این نسل حاضر بدنبال طی کردن ره صد ساله دریک شب پویندگی دارد. الهی به ایران نظری افکن
ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
7
2
گویی هر روزی از یک گوشه ای این سر لخت های ممنون از خود باید ازیک جایی سر در بیارند وافرادی را به کاری متهم کنند ،شاید از خودشون باشند ،به خاطر باز سر وصدا کزدن ومتهم کردن دیگران،کسی که از خدا نترسه از هیچکس نمی ترسه،هر روزی مخوان خودشون یک طوری سر زبان ها بندازند.
فرزندایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
7
کاش اندازه ای که به فکرحجاب وروسری زنان هستید یک هزارمش هم به فکرسفره خالی وشکم گرسنه وگرانی روز افزون این مردم بودید.لعنت به شما متعصب های احمق به دردنخور.امیدوارم اهورا مزدای ایران زمین ریشه کن تون کنه.که این سرزمین بتونه چندصبایی آرامش رو به خودش ببینه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
10
وقتی امام خمینی ره می‌فرمود که نگذارید این انقلاب دست نااهلان و نامحرمان بیافتد بخاطر همین بود !

تو این مملکت مردمان ارزشی انقلاب کردن ولی در ادامه وقتی خاینها و منافقان و افراد نالایق که به ارکان نظام و ادارات و سازمانها نفوذ کردن و همه انها خواسته
یا ناخواسته آب در آسیاب شیاطین و دشمنان ریختند نتیجه اش تمام ضعفهایی و کمبود ها و خرابکاری‌هایی میشود که توی تمام کشور برای همه نمود و ملموس است .
وقتی در جامعه ای شرایط رو طوری فراهم شده که امید در اکثریت جوان و نوجوان ها نسبت به حال و آینده کمرنگ میشود وقتی برای جوانها داشتن یک شغل و یک آپارتمان مثل قفس پنجاه متری و یک پراید اشغال رویا میشود وقتی کار فرهنگی و هنری که در سوق دادن جوانها و مردم به اخلاقیات و انسانیت و معنویات باید صورت بگیرد آنچنانکه باید صورت نمیگیرد و هزاران مثال ازاین قبیل ... نتیجه اش جز روزگار و شرایط فعلی میشد باید تعجب میکردیم .
پاسخ ها
حاج حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
روزی یک دیوانه ای سنگی به شیشه همسایه زد و وقتی همسایه خواست تنبیه اش کنه،دیکری بهش گفت این فرد دیوانه هست و به دل نگیر،در جواب همسایه گفت اگر دیوانه هست چرا سنگ به شیشه خانه خودش نزد ! گنه کرد در بلخ مسگری،به گردن زدند در شوش آهنگری !
فکر کنم پاسخ این دسته از عزیزان رو داده باشم.
حماس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
9
این ایدیولوژیستها بخوانیددوآتشه های بکن نکن داعشی صفت فکر میکنندبرحق مطلقند فکر میکنند کشور مال اونهاست فکر میکنند امر ونهی دست اوناست فکر میکنند نابغه وبرتریم بشرند فکر میکنندبهشتی اندنمیدانند که هزاران دین مثل دین اینها در جهان بودا وخواهد بودهزاران آیا وحدیث وگفته ودستور وحکم فقهی بودا وخواهد بودمیلیارها نفر روی کره کوچک خاکی ما همه به جهنم نمیروند میلیونها انسان روی کره زمین کوچک با سعادت وخوشبختی وعشق زندگی کرده میکنند وبوده رفته ومیایندمیلیونها مسلمان در جهان هستند که مثل انسانهای دیگر ودر کنارشان زندگی میکنندولی همدیگررا انگولک نمیکنندوخودرا محور جهان خلقت نمیداننداینجا خاورمیانه است ولی ملت وکشور ما از این محلکه های تندوبسته وخرافی وضدبشری عبور خواهد کرداینجا سرزمین فرهنگ وتمدن وتعامل وتفکر وانسانیت وحقوق بشر است سرزمین کورش ،گردآفریدرستم وسیاوش وابن سینا حافظ وسعدی وخیام دهخدا بهار مولوی رازی وابوریحان بیرونی وفارابی بابک خرمدین یعقوب صفاری داریوش کبیر آریوبرزن هاوآرش کمانگیرهاست این سرزمین همیشه الگو وپیام آور عشق وشادی وانسامیت وعلم وفرهنگ بوده وخواهد بود
دانش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
9
4
باسلام،من به شخصه تذکر به این صورت را قبول ندارم.ولی شما هم باید یکم انصاف داشته باشیدهمه چی را با هم قاطی نکنید.این اقدام ناپسند بود ولی اقدام کسانی که داران به این موضوع دامن میزنن خیلی ناپسندتر است.ایران کشور اسلامی است و قانون داره باید قانون اجرا بشه کشف حجاب و غیره...داخل کشورهای دیگه هم اجازه نمیدن خانم با حجاب وارد دانشگاهشون بشه هر مملکتی با توجه به اعتقاد ،فرهنگ ومذهبشون قوانینی دارن که باید اجرا شود.لذا با ید با فردی که سطل ماست را ریخت و خانم ها بی حجاب و متصدی واحد برخورد قاطع انجام صورت پذیرد.
مهرانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
9
دوستی که گفته چرا فقط به حجاب ، عکس العمل نشون میدن و بقیه مشکلات رو نمی بینن
دوست عزیز
چون دشمن میدونه چطور دعوا درست کنه
هدفش آبادی ایران نیست... اون دنبال دعوا و نابودی ایرانه
دلش برای من و تو نسوخته که مشکلاتمون حل بشه...اما وااسفا از مردم جاهلی که دست دشمن رو نمی خونن و یا نمی خوان که بخونن و در زمینش دارن بازی می کنن....کسی که دغدغه نون و آب داره ۹ ماه مملکت رو بخاطر یک متر روسری
که قدمتش در ایران، ۱۲۰۰ سال قبل از مسیح‌ هست را روی هوا نمی بره و ۳۰۰ تا جوانمرده روی دستمون نمیذاره و اعصاب همه رو خورد و خاکشیر نمی کنه...
فقط لحظه ای تفکر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دشمن ما همین جاست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
17
دوستان من یک ایثارگر وبسیجی هستم چه قبل‌ انقلاب برای انقلاب فعالیت کردم چه بعد انقلاب تمام مدت جنگ جبهه بودم بسیج سازندگی خدمت کردم مطمعن باشید افرادی مثل من که که انقلاب کردییم وعمر وجوانییمان‌را دادییم مخالف این افراد انقلابی نما وکم خرد هستیم
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بی غیرتی
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
9
فعلان که دارید هر دوطرف اب را تو آسیاب دشمن میریزید بتازید تا تا آخرش که تمام بدبختی اش را سر خود ملت تمام کنید
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
9
حالا که طوری نشده اتفاقا ماست باعث رشد بهتر مو میشه و خاصیت زیادی برای موها داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
6
امثال این آدمهای بیشعور هستند که نظام رو زیر سوال میبره
حاج حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
15
5
الان اینایی که با علم به غیر قانونی و غیر اخلاقی بودن بی حجابی اقدام به برهنه کردن سر خود میکنند،با چه پشتوانه فکری اقدام به این کار میکنند ؟! کدام جوان باغیرت حاضر با وصلت اینگونه دختران هستند ؟ کدام خانواده اصیل ایرانی حاضر به انجام این کار هست ؟! آیا فراموش کرده اید که جامعه ایرانی جامعه با حجاب و پوشش معقول هست ؟ آیا دوست دارید باز هم سر های امثال رومینا ها را بریده در انظار ببینید ؟! دلتان میخواهد جامعه متدین و با غیرت ،خود دست بکار شوند و نرده های کنار خیابان را با سرهای بی بدن بی حجاب پوشش دهند ؟ چطور میخواهد رومینای بعدی شما نباشید در حالیکه اصرار بر عریانی و بی حجابی ندارید ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
تو ازدواج نکن. کسی تو رو نگاهم نمیکنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
سلام..واقعا جای تعجب داره تا به این بد حجابها و لانتوریها و...حمله میشه حالا یا عملی یا علمی پای "قانون" و "مگه مملکت قانون نداره" و یکی جلوی این آتش به اختیارها رو بگیره و...اینطور حرفها میاد وسط!
ولی همینکه به قول خودش آزادیش میگیره و میاد تو خیتبون میرقصه و کشف حجاب و نیم تنه و پایین تنه میکنه،قانون مُرده!
آقای نویسنده که با آب و تاب مینویسی رگ گردنت عین طناب ظلم صدام کلفت شده خیلی جوش نزن.اگر مملکت قانون داره مال همست...هم تو هم من هم اون ابلهی که این کار رو کرد هم اون مادر و دختر بی حجاب.....همه.استثنایی هم در کار نیست.پس بهتره همه به مُرِّ قانون توجه کنیم.یا علی
ناشناس
|
France
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
ما رو درگیر مسائل مربوط به حجاب کردن و هر روز دارن قیمت اجناس رو بالا می برن این دشمنی که شما ازش حرف میزنین کیه که باعث این همه مشکل شده بگید تا ما خودمون باهاش مقابله کنیم
شما که عرضه ندارین چرا مسولیت قبول میکنین
عبید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
یعنی جوری شده حتی نمیتونیم از ناموس خود دفاع کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
1
اولاً دو زن نه سه زن بعدش یک مادر و دختر بود که فقط دختر حجاب به سر نداشت ...ثالثا غلط کرد به این نحو امر به معروف کنه .. مطمئن باشید اون دختر دیگه به خاطر لجاجت هیچ موقع با مقوله حجاب کنار نمیاد ...از این نادانها زمان جاهلیت هم فرث گوسفند روی سر پیغمبر می‌ریختند وجود داشت ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
1
اینکه غیرت نیست بیشعوری است. تازه اگه غیرت داره برای مادر و خواهر خودش خرجش کنه نه زن و دختر مردم. باید با این افراد احمق خودسر شدیدترین برخورد صورت بگیره اگه قانونی وجود داشته باشه. متاسفانه یه عده قلیل فکر میکنن صاحب مملکتن. باید بهشون فهموند ایران بیش از ۸۰ میلیون هست نه کمتر از سه میلیون از خود راضی.
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
0
این بی حجابی اصلا به اسلام ربطی ندارد وقتی خانواده ای اعضا خانواده (پدر و برادرانش,) سیب زمین فروش باشند نباید بیشتر از این انتظار داشت که ناموسشان بدون حجاب بیرون بیایند و خودشون رو به نمایش. بگذارند . بپرسیم از روزی که دختران مان مورد آزار و اذیت جنسی قرارگیرند
داغ بر دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
کاش انقدر که برای یک سطل ماست ریختن روی سر اینها صبح تا شب رسانه ها در بوق میدمند برای تکه تکه شدن جوانان مردم هم کمی مردانگی داشتند یک سطل ماست شده برایشان دینامیت ولی تن تکه تکه جوانان نازنینی چون ارمان و عجمیان و دو دانشجوی مشهدی شده بود بر ایشان هیچ .شرافت را خیلی از رسانه ها به چه چیز فروختند . هر گز کار عریان طلبان از ذهنمان پاک نمیشود وحشی هایی که تمام ذهنمان را با تن پاره پاره عزیزان این وطن رقم زدند خدا نابودشان کند جای سطل ماست عذاب الهی بر سرشان نازل گردد
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
1
ماستو دوغ بر سر مردم بریزید اسید بپاشید از دیوار سفارت بالا برید مردم را شوکه کنید که خود از ترس بمیرند
اسمش رو هم بگذارید ارزش...
انشاء الله این آقا رو هم شهردار یکی از سرزمینهای خراسان بزرگ قرار بدید تا امثالهم تشویق شوند تا خدای نکرده پرچم ارزش بر زمین نیافتد..
بی ارزشها شما آبروی اسلام و ایران را درون گور کردید
ادامه دهید مطمعن هستم که روری از بیخ و بن به ضرر خودتان تمام میشود . انشاء الله
ملت احمق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
فقط یه جمله می تونم به حماقت اون ارزشی که اگه اون دو نفر خانوم یکی از ناموسای شما بود و دم دست اون اشغال اسید بود الان وضعیت اون دو تا چی بود پس احمقها یکم تفکر
آیینه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
0
.ولی شما هم باید یکم انصاف داشته باشیدهمه چی را با هم قاطی نکنید.این اقدام ناپسند بود ولی اقدام کسانی که داران به این موضوع دامن میزنن خیلی ناپسندتر است.ایران کشور اسلامی است و قانون داره باید قانون اجرا بشه کشف حجاب و غیره...داخل کشورهای دیگه هم اجازه نمیدن خانم با حجاب وارد دانشگاهشون بشه هر مملکتی با توجه به اعتقاد ،فرهنگ ومذهبشون قوانینی دارن که باید اجرا شود
لر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
مشکل ما مردم این بی حجابی نیست مشکل ما مردم فقروبدبختی هست همه چیز گران شده قیمت همه چیز رفته بالا من یک کارگر چکار کنم با این درآمد کم نه خانه دارم نه کار درست یک سقف برای زندگی کردن ندارم برای زندگی پس من و زن و بچه چکار کنیم با این وضعیت یعنی واقعا اگر بخواهم در برابر گرانی تحمل کنم به غیر از کارگر ی برم دزدی یا کار ها خلاف بکنم مشکل ما مردم بی حجابی نیست اون آقای که ماست پرتاب کرد مشکل اعصاب و روان دارد باید برود درمان شود و خیلی خر تشریف دارد دولت ما به فکر فقروبدبختی مردم نیست فقط مردم به جون هم دیگه میندازد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
اگه شهیدهای دفاع مقدس الان زنده بودن مخالف این کار بودن که روسر ناموس مردم چیزی ریخت این دورست نیست ما اگه شهیدم دادیم برای دفاع از ناموس شرافت بوده نه حجاب
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
2
بیشرف مگه تو چه کاره ای
R
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
8
واقعا بعضی انسان ها به خودشون اجازه هر کاری رو میدن بابا دست از سر ناموس مردم بردارید.بعد مگه اینا زن و بچه تو هستن که میری سطل ماست رو میریزی رو سر مردم . اصلاً این حرکت ضد قانونه . بعد چه بی‌حجاب چه با حجاب به هیچ کس ربطی نداره این زن و بچه مال یک نفر دیگه هستن.بلاخره تویله که نیست هرکی حق زندگی داره چه بی حجاب باشه چه با حجاب همین انسان ها هستن که اینقدر پایه فرهنگی رو سست کردن
خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
7
والله به خدا وقتی اینجور رفتارها اول گشت ارشاد کرد که فیلمهاشونو دیدیم وبعد اینجور رفتارها از اینجور ادما دیده میشه اینقد خشن اینقد بی احترامی به زن که فقط روسری نداشت باعث شده زنها از حجاب فقط بیرحمی ببینن فقط متنفر شدن.چرا با مهربانی چرا با پاداش دادن انسانهارو ترغیب نمیکنن.واقعا الان تنها چیزی که فعلا ما داره کمرمونو خم میکنه فقر هست مردم خسته ان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
2
5
طرف میگه نظام رو زیر سوال برده تو اول بگو نظام کیه بعدش بی خودی منتسب کن
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
14
7
ماست ریخت اسید که نریخت اون دوتا خانم هنجار شکنی کردن این آقا هم هنجار شکنی کرد از قدیم گفتن گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو. چطور ما خانما با چادر میایم بیرون یه مشت بیشرفاز خدا بی خبر بهمون فحش میدن دمش گرم‌که ماست ریخت شیر مادرش حلالش چون هیچکس وقتی ما فحش میخوریم آزمون حمایت نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
پس موشک جواب موشک؟؟ پس منتظر باش حرصم نخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مینا عقده ای شده بیچاره
هیچکس ازش دفاع نمیکنه
الان اتیشش ،خنک شده
مینا عقده ای که تو داری،با ماست ریختن رو سر مردم،از بین نمیبره،ولی من محکم بکوبم رو سرت،شاید شفا پیدا کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
می دونید که ازپیامبر پرسیدند که مؤمن کدوم گناه رو نمی کنه وایشان فرمودند دروغ،اما متأسفانه بعضی از روحانیون با تفسیر غلط از حدیثی از پیامبرمجوز بهتان زدن ( تهمت) به مخالفانشان را داده اند تا کسی جذب آن ها نشود در حالی که این کار با آموزه های دینی تضاد دارد،بنابراین حتی اگر راست هم گفته باشید این نتیجه کارهای غلط افراطیون وحکومت است که باعث شده چادر که نوعی از حجاب وپوشش ملی است تبدیل به نمادی سیاسی شود.
عبدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
4
10
مردمی که اجازه بدن به حقوقشون تجاوز بشه سرانجامی جز نابودی ندارن. اگر اینجور رفتارهای زشت نادیده گرفته بشن چار روز دیگه بسیجیا ادعای خدایی میکنن. دوره ی زورگویی به نام دین تموم شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
گل گفتی . حرف دل منو زودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
9
6
- [ ] زیرمجموعه ای از بی حجاب تبلیغ مصرف مواد ارایشی نامرغوب شرکت‌های غربی است که معمولا قشر متوسط به پایین تحت تاثیر قرار می گیرند مقداری از افتصاد خانواده در مصرف مواد نامرغوب به همراه سفرهای کاذب هدر می رود و تکرار مصرف مواد نیاز به پزشک پوست ایجاد می شود اقتصاد خانواده نزاع ایجاد می کند و در انتها طلاق و بعد تولید بچه طلاق که بعضی از این بچه های طلاق بزهکار می شوند و با افزایش هزینه امنیت سلامت رابوجود می اد که این هزینه از سفره مردم توسط بی حجاب و همفکرانش دزدیده شده و می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
10
کاری به کار کسی که روسری از سرش بر میداره نداشته باشی دو روز دیگه خودش با روسری میاد بیرون ولی اون شخص بی شعور بگو تورو سنه روانی. مامور قانون که نیستی. سرت به کار وزندگی خودت باشه بدون شک اگه یکی از بستگان اون خانما اونجا حضور داشت که فاتحه اون مرد خونده بوندن.بابا زشته خودمون نبازیم کجا داریم میریم اسلام بهترین دین است مردمون دوست داشته باشیم بهم احترام بگذاریم شرایط سخت هم تمام میشه همت کنیم بهم نپریم
سعید لشگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
20
7
دستش درد نکنه. ، ممنون آن مرد باغیرت هستیم . این که فقط ماست بود اگر میخواین بلا سرتون نیاد حجابتون رعایت کنید ، از ماست بدتر در انتظار بیرحجاب هاست ، حجابت رعایت کن تا سالم بمانی ، وسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
شوخی می‌کنی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دست ملت هم در آینده برای پاسخ به شماها درد نکنه. بلاخره در روی یک پاشنه نمیچرخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
شما ساندیس خورها هم اگر می‌خواهید بلا سرتون نیاد دست از سر مردم بردارید تا شما و زنانتان با کوکتل مولوتف مواجه نشوید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
12
این یارو می‌دونه توی فروشگاه دوربین هست،و خانمها مردی باهاشون نبست،و میخواهد به این طریق خوش خدمتی و تملق کند،چ گزنه اگر دلش بحال اسلام می‌سوخت چه بسیار دزد و فاسد و محتکر و ظالم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
13
تورم گرانی فساد تو این مملکت دیده نمیشه فقط حجاب دیده میشه ظلم پایدار نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
13
لطفا ، عاملان مسموم کردن دختران نازنین ایران زمین را دستگیر کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
13
اخه این فکر می‌کنه الان با بی‌حجابی مبارزه کنه بمیره میره بهشت بهش حوری میدن اونم حداقلش ده دوازده تا اخه بی‌چاره نمی‌دونه از این خبرا نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
5
13
علم الشیطان و کفتارهای دیگه بدانند وقت انتقام هم خواهد امد والسلام با زبان سرب مذاب انشا الله با شما صحبت خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
7
ملت هرگز با این بازی ها سرگرم نمیشن بلکه گرم میشن برای این ضرب المثل گهی زین به پشت و گهی پشت به زین...... خود بخوان حدیث مفصل از این داستان
محمدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
15
5
مرگ بر منافق و مرگ بر بی حجاب و بد حجابی که به صورت لختی و غیر متعارف خودشو تو انظار نشون میده نه اونی که فقط موی سرش بیرونه،ولی اونی هم که موی سرش بیرونه باید به این طور بد حجابی و عریان گشتن بعضی از همین منافقین پست فطرت، باید معترض باشه تا مشخص بشه کی داره فتنه راه می اندازه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
13
این پسره هر کی هرجا دید ریختن خونش واجبه اینو الله باری و تبارک حکم کرده چون به ناموس یک مسلمان تجاوز و اهانت شده اگه همین مورد بر عکس بود حتما طرف اعدام میشد پس حرفم حق هست و حکم لازم الاجرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
تو حکم نده، تو ... بخور که مناسب افکارته
منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
19
7
به جای ماست این نعمت خدابایدگوه روسروصورت زنان بی حجاب وبدحجاب ریخت حرومزادهای بی عفت فاجره
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بی عفت فاجره خودتی و همه کس و کارت
پارسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
10
14
من از اینهمه خرابی بوی خوشی می‌شنوم. برادرای غیرتی هم خیال کنند که این خانمها برای برادرای عرب خارجی سرشون رو لخت کردند تا مساله از منکر به ثواب تبدیل بشه. مگر نه اینکه علم الهدی گفت خواهرا برادرای عراقی رو دریابید. نکنه اونوقت ماست تو مشهد گیر نیومده که این بی‌غیرت آشغال ککش نگزیده بود. کلاتون رو که یه کم بگیرید بالاتر می‌بینید که این یارو و امثالش نه غیرتی که از خوک بی غیرت ترند و فقط ادای غیرتیا رو درمیارن.
Delta
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
6
15
دوستان ارزشی و ورزشی که زورتون به زن میرسه و گ و ه ز ی ا د م ی خ و ر ی د برید ونزولا اتفاقا آقا محمود امام زمانیتون اونجا داره شهرک سازی میکنه همونجا بیمارگونه رفتار و زندگی کنید اینجا مملکت ماست شما اقلیت و زیر زره بین هستی میدونم احساس بدی دارید ولی همینه که هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
چی زدی داداششسس
صادق رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
16
7
چطور وقتی جماعت وحشی اغتشاشگر، روح الله عجمیان و آرمان علی وردی رو با تمام وحشی گری شهید کردن صدای این بیشرفا در نیومد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
باید واقع بینانه به مثعله نگاه کرد در این زمینه دو نوع تخلف صورت گرفته است یکی تخلف بی‌حجابی اگر از نظر بعضی ها تخلف باشد که از نظر قانونی تخلف است دوم تخلف ماست پران در این قضیه هردو خلاف کرده اند باید به تخلفشان رسیدگی شود ولاک قانون است ونه غیر در جامعه ای که مردان قانون به وظیفه خود عمل نکنند بی قانونی بیداد می کند وعاقبت میشه اینکه میبینم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
3
مسائل دیگری هم از مشهد شنیده میشه مثل زیارت برادران عراقی و بقیه ماجرا و مسائل دیگر چرا این افراد اگر مثلا خیلی غیرتین که نیستند جرات ندارن عکس العملی انجام بدن که جوانهای ما هشت سال جنگیدن وشهید دادیم که کسی نگاه چپ به ناموس وخاک ایران نکنه چرا دخترای این کشور به خاطر اختلاص ودزدی یه عده وفقر باید به کشورهای امارات و... برند چرا این گونه افراد مثلا غیرتی برا اون مسائل خفه خون گرفتن چرا در مورد بیکاری و فقر و تبعیض واختلاص و دزدی و فرار مغزها ونخبه ها وافزایش روز افزون اتباع بیگانه که باعث هزاران مشکل وبیکاری شده اند اقدامی انجام نمیدن.هر کسی اختیار خودش را داره یه عده دوست ندارن حجاب داشته باشن یه عده هم دوست دارن حجاب داشته باشن .
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
1
حالا اون زن و دختر کارشون درست بوده یا غلط به کنار ولی تو فرهنگ اصیل ایرانی هممون میدونیم مردی که دست رو ناموس مردم به هر دلیلی بلند میکنه و موجب آزار و اذیت اون میشه خودش ته یک موجود بی ناموس و بی شرفه و باید حتما باهاش برخورد بشه،ولی اگه به آدم بی ناموس حاشیه امن بدی دیگه هر فاجعه ای ممکنه رخ بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اگر مادر همسر اگر داشته باشید به سمت ارازل اوباش تجاوز کنند تکلیف چیست؟؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
3
خداروشکر مملکت همه چیزش درست شده فقط حجابش مونده دیگه تکمیل میشه ریدم تو این مملکتتون
مبینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
1
بیشعور نفهم
ماندانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
1
0
چه اسراف کار
حیف ماست
ماست را چرا اسراف کردی احساساتی بی خرد
امر به معروفت خیلی اثر بخش بود.
دست مریزاد.
ح اس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
با این اوضاع پست ها و پیامها فعلا انگار خودمون تو این مورد بیشتر نیاز به عفت کلام و رعایت حریم یکدیگر داریم تا چه برسد به بد حجابهایی که به قانون و دستور خدا در قرآن بی احترامی کردند و چه اون آقایی که به دوتا خانم بی احترامی کرده... پشت این قضیه هزار اما و اگر و دلیل وعلت وجود داره، اینهمه پیش داوری و قضاوت و فحش این و اون و تضییع حقوق الهی و اسلام ناب محمدی چرا؟؟؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
2
اگر این اتفاق برعکس بود، دمار از روزگار این دو زن در می آوردند. اما اینجا ایران اسلامی است و در آن آتش به اختیار و اسیدپاش و مسمون کننده و تعرض کننده به ناموس همانها که انقلاب کردند و بخش عظیمی از مردم را تشکیل می دهند، در امنیت کامل هستند. روزی را میشود تصور کرد که زن و دختر ایرانی به خارجی ها پناه ببرد که گیر داخلی های متحجر نیفتد. همه به برکت مدیریت مختلس و خلافکار و بی کفایت
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
خلایق هر چه لایق
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
2
آقا بیخیال این حرفها تا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود ، تا این بی همه چیزها رو از خایه آویزون نکنیم وضع همینه
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
0
اونایی که ازفقرمینالن کونشون روبایدجمع میکردن خوب درس میخوندن یاخوب تویه صنعتی واردمیشدن ومهارت آموزی میکزدن تانایجه اش روهم ببینند.نه اینکه نون ننه وبابای بدبخت روبخورن وباگشادبازی حمال ودزدباربیان! بله ببرای گون گشادا فقرنعمتی است بلاتغییر.کاری هم به دولت وحکدمت نداشته باشیم.به فرزندانمون لااقل کارومهارت اندوزی،سپس تحصبلات عالیه وتعهدوخودباوری بیاموزیم وراهنمایشان دراین حوزه ها باشیم تامثل بعضی هاالاغِ نق زن بارنیان!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
مگه فیلم اساسنور خانم محجبه آزاده اردکانی با آقای دانشجو داخل آسانسور فراموش کردید
صدای کسی بلند شد که دو تا سطل ماست بزنه تو سر آزاده اردکانی
دوم در زمان حضرت علی امام علی از دست خوارج چه کشید
مگه همین حضرت علی 3 هزار نفر از خوارج را نکشت
مگه همین خوارج نبودند در جنگ صفین گفتند ای علی اگه شمشیرت را زمین نگذاری تو را می کشیم
علی خون دلها خود از جماعت تند رو مذهبی
بعدش هم اگه جرات داری این سطل ماست رو سر کسی خالی کنید که این شرایط سخت رو برای مردم به وجود آورند
با این کارها فقط مردم و از دین و اسلام زده میکنید و فراری میدید
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
فکر بالا رفتن دلار باشید که فاجعه هست مسکن وماشین همه چی گرون میشه این مرد بی ادب ماست برگرون سر خودش با این گرونی شدید
اقیانوس تفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
2
با درود به روح پاک رضاشاه کبیر که ایران را از عمق کثافتی که قاجارهای هوس باز برای مردم شریف ایران توسط کشور دوست روسیه و انگلیس شیطان صفت طراحی کرده بودند بیرون کشید.
تنها راه آزادی برای مردم شریف ایران نابودی جهل و خرافات و دین و جاهلانی هست که در رأس امور کشور هستند.
خود جوش با جاهلان آمر به معروف و سربازان شیطان برخورد کنید اگر غیرت دارید.
محمد مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
2
این امر به معروف رو کدوم بی شعور و بی غیرت بی ناموسی تایید کرده
خدا لعنتتون کنه که با این بی عالیتون مردم رو دین زده کردین
انشاالله هر چه زود تر همین بلا رو سره ناموسه خودت بیارن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
اولا این که کار خودتونه می خواین گردن مذهبیا بندازین .
دوماً اون وقتی که بنزین میریزن رو پلیس و آتشش میزنن
چرا شما جماعت خوابین و این همه پیام نیومد .
همتون وقتی سرحجاب حرکتی بشه میریزن وسط
سوما
پس فردا بچه هامون بزرگ بشن و این قوماش بی حجاب ببینن و دلشون بخواد مثل اینا بشن و بی حیا بشن و رو پدر و مادر بایستن اونوقت می خوام ببینم بازم طرفدار بی حجابی هستین
حسسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
الحق والانصاف در این چند سالی که حضرت آقا خود در قالبی دیگر هم حاکم وقاضی ،قانون گذار، مجری و مدعی شدند دست تمام کمونیستها را از پشت بسته اند هماننداستالین تمامی همفکران قدیمی را به دشمن و شیطان بودن متهم وقبل از تفهیم حکم،طرفها را به مسلخ فرستادن ، یاد اوایل انقلاب افتادم که تمامی کسانی که مدعی بودند این نوع رهبری همان دیکتاتوری وطاغپت است افتادم که همه متهم به منافق ودشمن شدند وهمه آزاده مردان ،توسط همین گروهک کمونیستهای به ظاهر مسلمان شده قتل و عام شدند ولی یک کمونیست در میان اعدامی ها نبود همه بچه شیعه که توسط کومت مسلمان شیعه به خاک و خون کشیده شدند همان کاری که کمونیستهای چین با مسلمانان در چین کرد و در روسیه حکومت شوروی هم با مسیحیان ومسلمان در جمهوری های وقت نمود‌.حالا حکومت وآتش به اختیارات دقیقا ثابت کردند که تنها راه قبضه کردن ثروت و قدرت کشتار هر کس که اعتراض کرد با نسبت دادن به دشمن در حالی که دشمن ملت همانا حاکمیتی است که به ظاهر دینی و در عمل کمونیستی با شمایلی دین،هر چند در حکومت کمونیست شوروی سابفچق هیچ یک از سران حزب دست به دزدی وغارت ثروت روسیه نزدند کم آن که این حکومت ولایتی در این فقره اول هم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
0
آخه بی شرف بارها برعکس به صورت داعشی وار اتفاق افتاده و تاجایی که طرف کشته نشده با یه ابراز پشیمانی و گرفتن رضایت از خانم چادری ختمش کردن و هیچ رسانه ای هم کتک خوردن و بستری شدن این مظلومین رو یک هزارم این مجروح ماستی منتشر نکردن خدا لعنت تون کنه که دشمنی تون هم ناجوانمردانه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
مردم دارن صبوری میکنن از ایرانی جماعت بترسید از زمانی که صبر مردم لبریز بشه به هیچکدومتون رحم نمیکنن بنزین روی این آتیش نریزید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
اگر زیبایی به لخت شدن بود میمون از همه زیبا بود فعلا آزادن هر جوری دوست دارن بگردن وای به روزی که برن اون دنیا جهنم در انتظارشونه انشا الله
مجتبی شجاعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
طرف حق داشته دیگه زن بی حیا چطور جرعت می‌کنه تو جامعه اسلامی بی حجاب بیاد ما تو دهن هرچی بی حجاب هست می‌زنیم مرگ بر بی حجاب مرگ بر بی غیرت من جای اون مرد بودم به جای ماست اون دو تا زن بی حیا رو کتک میزدم تا دیگه جرعت نکنه که از این غلطا بکنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
اولا گ و ه خ و ر ی ، دستورات رهبری به شما نیومده ، دوما نویسنده متن حتما خودش بی حجابی را دوست داره و کاملا یه طرفه نوشته ، سوما اون موقع که شورشی های پشمک که چادر از سر ناموس مردم می‌کشیدند کجا بودید که رگ غیرتتون باد کنه ،... اوخ چی دارم میگم شما بی حجاب پرست ها غیرتتون میون شهوتتون گم و نابود شده ....
ناشناس
|
Spain
|
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
خیلی کارش طبیعی بود باآدم زبون نفهم باید مثل خودش برخورد کرد مگه این مملکت قانون نداره دمش گرم با غیرت ایرانیش دمش گرم واقعا نشون دادکه بچه ی ناف ایرانه فقط یه ایرانی الاصل و نسبه که میتونه بااین جورصحنه های بی غیرتی خونش به جوش بیاد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
0
هر کس ریش داشته باشه از دید بی حجاب ها میشه بسیجی ، هر کس هم که تو شلوغ بازی ها چادر از سر ناموس مردم بکشه میشه بسیجی و کشته سازی کنه اونم میشه بسیجی و از خودشونه و از این حرف ها ، و تنها کسی که داره کار درستی می‌کنه اونایی هستند که کاملا خلاف قانون و دین و ... عمل میکنند، پاشد جمع کنید با این دید مرخرفتون
،
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
1
اصلا چرا باید فیلم دوربین مدار بسته مغازه پخش بشه اونم قبل از رسیدگی به این موضوع ، دلیلش کاملا مشخصه خراب کردن حکومت و قصاص پیش از دادگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
بی حجابی ریشه کن میشود چون زنان رویداد۲۴ کوس میدن قرارنیست بقیه ملت تاوان بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
3
چرا کسی از اون مردی که اون ماست پاش رو با لگد بیرون کرد قدر دانی نکرد!؟!؟!
درود به شرفش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
فقط خوبه اسید یا بنزین دم دست این بی شرف نبوده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
قضیه نباید ماست مالی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
همه این رفتارها نشأت گرفته از دستور آتش به اختیار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
درود بردختران عبا پوش خوزستان باغیرت باشرف
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
0
همه میدانند که شخصی که ماست بر روی بی حجابان ریخته نادانی وخود سری کرده ولی دستا آویزی شده برای عقده ای ها که علیه نظام واسلام وکشور هر چه دلشان میخواهد رای ونظر بدهند اگر عقده ای نیستید چرا یک کلام راجع به دختران بی حجاب گستاخ به دبن وقانون و عدم احترام به خون صدها هزار شهید که برای ناموس این وطن خون دادند حرف نمیزنید .
عموم این بی حجابان گوش به فرمان امثال مسی پولینژاد هستند که افتخارش است که قبل از سن قانونی دیگر دختر نبوده وبرای خونریز ترین دشمن اسلام ومسلمین کار میکند پس غیرتتان چه شده که دنباله رو حرف وعمل دشمن ونابودی ناموستان هستید کاش جوانان برای دفاع از ناموس به جبهه ها نمیرفتند تا داعشیها با آنهایی که بی بند وباری را دنبال میکنند گرفتارشان شده وبه بردگی جنسی برده میشدند که امرور
باعث هنجار شکنی وقانون گریزی و بی حیایی نشوند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
0
من مخالف هردو طرف برخورد داخل مغازه هستم!!هردو طرف به نوعی قانون را رعایت نکردند!!اگه خانمها رعایت نکردند ،وظیفه این آقا نیست ،با یک قانون شکن برخورد کنه !چه شفاهی وچه فیزیکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
هنوز هم به انقلابی سابق، ابراهیم یزدی شک دارید که انقلاب ایران را «پیروزی جهل بر ظلم» می‌دانست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
باسلام وقتی دستور فرا قانونی می دهند بزرگان دین افراطیون نادان عمل می کنند خیال می کنند با خشونت می خ. می خواهند م مردم به اطاعت وا دار کنند دستوری یا فرمانی با خشونت هر گز موفقيت ندارد باعث فاصله گرفتن از قانون وشرع می شود کسانی در بعد از نمازجمعه و قم شعار می دهندو جامعه دوقطبی به جان هم انداختن ظلم است تفرق بیفکن حکومت کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
آقایون غیر ارزشی بسم الله
اونا با ماست و پنیر شما هم آتش به اختیار هر چی دم دست هس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
ما در علم حقوق دو نوع قانون داریم. قانون خوب و قانون بد. اصل در قانون حق انسان است. هیچ قانونی نباید حقوق انسان را پایمال کند. یکی از این حقوق حق انتخاب است. انتخاب عقیده. انتخاب نوع پوشش. البته تا جایی که به حقوق دیگران آسیب وارد نکند. دوم. قانون باید به تصویب اکثریت مردم برسد. این مجلس اقلیت است. خلاصه قانون فعلی حجاب قانون بد است. مثل قانون اعدام یا نظارت استصوابی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
2
کاش آزادی برای همه باشه. برای اون که میخواد عرضه کنه و برای من که میخوام استفاده کنم.
اونوقت خواهیم دید یک بی‌حجاب باقی میماند یا نه؟ اون موقع مردان دیوثشان (اگه واقعا مرد باشند) هم دو دستی پشت خود را خواهند گرفت و فرار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
3
رویداد ۲۴ این همه به خانم های چادری توهین شد چرا هیچی نگفتید
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
1
اون احمقایی که واق واق میکنند که کار خوبی کرد اگه مردی برو جلوی فساد و فقرو بگیر احمق بیشعور مزدور مردید جلوی فقرو بگیرید که فساد برچیده بشه اینجا ایران ماست هر عرب خری و هر حرومزاده ای ناراحته خودش هرررررییییییی ما محکم ایستادیم تا پایان و تا پیروزی راعی نمونده خاطر جمع جبران میکنیم
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
1
اون احمقایی که واق واق میکنند که کار خوبی کرد اگه مردی برو جلوی فساد و فقرو بگیر احمق بیشعور مزدور مردید جلوی فقرو بگیرید که فساد برچیده بشه اینجا ایران ماست هر عرب خری و هر حرومزاده ای ناراحته خودش هرررررییییییی ما محکم ایستادیم تا پایان و تا پیروزی راعی نمونده خاطر جمع جبران میکنیم
محمدی
|
France
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
0
ماست ریختن سر بی حجاب چیز کوچیکی هست اینا باید از جامعه ترد بشن مسئله اینکه اینا گرسنه نیستن کسی که گرسنه باشه دنبال کار و نون و آب هستش نه اینکه بازی با تار موها نقاشی صورت آدم گرسنه وقت این کارها رو ندارن اینا که به قانون حجاب مملکت احترام نمی‌زارن باید جریمه بشن وتنبیح یه خانم خارجی توریست وقتی وارد مملکت ما میشه احترام قانون کشور ما رو رعایت می کنم انسان قانون مند همه جا قانون رعایت می کنه حتی اگر سختی داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
0
چنین افرادی هستند که باعث میشوند خون هزاران نفر بیگناه ریخته بشه اصلاا تو کشور ما چنین چیزی را نه مقامات قبول دارند ونه یا رهبری اینا یه افرادی هستند نمیدونم چه فکری دارن با این کار ها باعث میشوند کشور نا امن بشه اگه بزارن کشور داره به طرف رونق میره ولی متاسفانه ..‌‌‌‌‌‌....
حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
2
تو که اصلا معلوم نیست جیره خوار کی هستی رویداد 24؟!!
الان هم پیام منو بذار که یه عده بیان زیر نظرم از تو تعریف کنند که عقده هاتون وا بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
0
زر نزنید ملت کصیف ایران همتون عن هستین
محمدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
2
به سرزمین فرصت های طلایی برای کوتوله های کودن و چاپلوس خوش آمدید. اینجا همه چیز برعکسه.
کودن ها حکومت میکنند. دزدها بانکداری میکنند. احمق ها تولید میکنند، بی شعورها تریبون داری میکنند.
متخصصان فراری یا زندانی میشوند.دلسوزان منزوی و بیکار میشوند.بی سوادانّ کودن سکان داری میکنند.
و هزاران مثال دیگر
و البته دشمنان ایران و ایرانی کیف میکنند و در بهترین شرایط بسر میبرند و از حمایت های همه جانبه برخوردارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
2
به این نمیگن غیرت به این میگن اوج بیشعوری یک مرد که اصلااااا نمیشه اسم مرد روی این آقا گذاشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
2
سلام. ماست اونم با در باز روی قفسه دم در چیکار میکنه؟ مگه نباید تو یخچال باشه؟
احمد
|
United States of America
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
3
وقتی تو بازداشگاه ها به دختر و پسر تجاوز میشه و افراد مثلا متشرع میان فتوای صیغه شدن زنا رو به عراقی ها و ... میدن و کسی هم نیست کسی رو بازخواست کنه همین میشه که یه بیشرف سطل ماست رو رو سر دختر و زنهای مردم بریزه و به حای بازداشت شدن تشویق هم بشه اینجاا قانون فقط قانون جنگله وگرنه جواب معترض گلوله و تجاوز نیست این کار اوج بیشرفی هست حتی حیوانها هم اینطوری رفتار نمیکنند حالا مسعله مهم شده روسری خانم ها؟ آقایون عرزشی اگر این قد غیرت دارین روبروی کسانی رگ گردنتون باد کنه که به دخترها و پسرها محرض تجاوز کردند و چه گل هایی از آینده کشور رو وادار به خودکشی کردند یا مستقیم کشتن متعسفانه تو کشور ما عقل از بین رفته یه مشت خرفت نفهم فقط از روی اون مغز لجنشون و بدون فکر هر کاری میخوان میکنن و به جای مجازات تشویق میشن و نتیجش هم همین هرج و مرجه که یه بیشرف رو سر مردم ماست بریزه یا کسی به خودش اجازه بده که خانم ها رو تهدید به تجاوز بکنه صرفن به خاطر اینکه اون لچک مزخرف رو که نشانه تبعیض کامل هست رو از سر برداشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
مقاله بسیار عالی وکامل و مستند ،از نویسنده محترم بسیار متشکرم ،امثال ایشان هزاران باد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
1
هرزه اینه نه اونی که نگاه میکنه کسی که به خودش اجازه بده به ناموس مردم دست درازی کنه هرزس دست اینجور افراد رو باید قطع کرد انداختشون یه جا تا از گشنگی سقط بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
4
غلط کرده ماست روسرشون ریخته هرکی گیرش بیاره باید چوب نه تو آسینش بلکه تو کونش بکنن حرومزاده
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
1
درود به شرفت که حق گو هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
4
2
بابا اصلا احتمال اینکه از خود این جماعت کشف حجاب کرده بوده باشه هم کم نیست برای درست کردن فتنه جدید این همه بی حیا تو خیابون در رفت و آمده تا حکومت و قانون هست هیچ قشری از مذهبیون اعمال عمل ننمیکنه مگر تذکر کلامی محاله چنین حرکتی مذخبیون به اسراف هم توجه دارند آخه خرج ماست برای این قشر هم اسراف اکبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
3
احتمالاً نویسنده این متن رویداد۲۴ دلش میخواد ناموسش لخت بین مردم رفت و آمد کنند
مریم
|
United States of America
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
4
پشتوانه دولت ملتشه.وقتی هم که ملت از دولتش راضی نباشه هرکی ملت کار انجام بده حق داره.برخلاف میل و خواسته کسی بزور براش تصمیم بگیری ینی استارت دو دستگی
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
5
2
دمت گررم اگه تو هر شهر کشور ده تا آدم مثل شما پیدا بشه نسل زنان هرزه وبی حیا برچیده میشه آفرین
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
6
2
دمت گررم اگه تو هر شهر کشور ده تا آدم مثل شما پیدا بشه نسل زنان هرزه وبی حیا برچیده میشه آفرین
ایراندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
2
به نظر من که اینها همش بازی سیاست سیاست تنها چیزی که پدر مادر نداره سر ملتو گرم کردن به این این اخبار تا شاید اونم شاید مردم در گیر اینجور اخبار باشن مشکل و ریشه گرانی تورم فقر من مشهدی نیستم ولی برای زیارت امام هشتم که آمده بودم در اکثر هتلها و مسافرخانها ببینید چه خبره بی حجابی در مقابلش صفر کاری کردن که خواهران دینی ما از فقر نداری بدبختی بزن صیقه یک شبه دوشبه عراقیها بشن غیرت به روسری نیست اخه کجای قران دین ما صیغه اینجوری داریم تازه بعد یک شبش صیقعه به قول خودشون یکی دیگه مگر نباید زنی که صیقه مردی میشه سه ماه و ده روز عده نگه داره کدام عده چی بگیم ولی دین مبین اسلام این نیست
افسانه
|
United States of America
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
4
اگرمملکت داری وطرفداران حکومت اینانندپس خاکبرسرمون
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
1
1
به بهانه حجاب دارین هر غلط کاری میکنین هر گونه تجاوزی میکنین به بهانه دین هم همینطور به بهانه قانون هم همینطور اگه مشکلت حجاب هست که خودت حجاب داری کسی بهت تجاوز نکرده که حجتب رو از سر بر دار که میایی به دختران مظلوم ایران تجاوز میکنی و به امنیت مردمی ایران تجاوز میکنی اگه دین میخوای هم که کسی بهت کار نداشت میتونی تمام دینتو اجرا کنی حجاب بزاری روزه بگیری نماز بخونی ولی به بهانه این چیزا چرا تجاوز میکنی به بهانه قانون هم همنینطور تجاوز دقیقا خلاف قانون هست پس اسم دین و حجاب رو خراب نکنین و به تجاوز تعریفش ندین
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
3
آقایان ارزشی و بسیجی شماکه گیر دادین به حجاب میخوام ازتون بپرسم که چرا جرات ندارین برید گیر بدین به اونایی که دارن مملکت را غارت میکنن اینهمه دزدی و اختلاس میشه و درنتیجه سفره مردم عادی خالی میشه کسانی مثل من که با ۳تا بچه امثال عید حتی نتونستم یه جوراب برای بچه هام بخرم چرا نمیرید از رئیس جمهور که با هزارتا شعار دروغ اومد ولی کاری نکرد یقه اونو نمی‌گیرید؟من دیگه از زندگیم سیر شدم منی که ۳۹ سالمه مستاجر هستم با ۳تا بچه چیکار کنم ؟بخدا قسم شماها همونایی هستین که به اسم خوارج یاد شدن .شماها اگر دغدغه دین دارین اول خودتونو به مردم ایران ثابت کنین اول یقه یه مشت غارتگر و دزد را بگیرید اونوقت می‌بینید که چطور در بین جامعه با افتخار ازشما یاد میشه .شما اگر نظراتی که تو همین جا نوشتن را بخونین کاملا متوجه میشین اوضاع چطور.مسیولین هر گندی به مملکت میزنن به پای کشورهای بیگانه می‌نويسن و شماها هم کورکورانه اونو تبلیغ میکنین و باعث بدبختی و گرفتاری و فقر مردم میشید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
3
سلام
خدایی درکتون نمیکنم
نمیگم یارو کار خوبی کرده اتفاقا کار بدی بوده اما:
زمانیکه دوتا خانم بی حجاب مورد حمله ماست قرار گرفتن ندای وامصیبتا و واخواهرا سر دادید ولی
در مواقعی که یه عده تندرو میومدن عمامه روحانیونی رو که خودشون جزوی از مردم بودن رو میپروندن و الفرار، ساکت شده بودید؟
چرا وقتی مامور بدبخت انتظامی که وضعیت معیشتیش از این معلمای معترض هم بدتره رو با موتورش آتیش میزدن، ساکت شده بودید؟
هرکی تونست، این سوالو جواب بده!
لر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
آخه بسیجی بیشعور اگر تو چشم تو پاک بود نباید توجه می کردی چون تو همین مشکل داخل زندگی و خانواده خود ت دارید که نمی تونی جلوی ناموس خود ت بگیرید مردم تو خیابان یا مغازه را با این وضعیت می بینید می خای خود ت تخلیه کنی شما فکر می کنید که اسم بسیجی گذاشتید روی خود تان می تواند هر غلطی بکنید ما نیاز به بسیجی نداریم اگر راست میگی جلوی این وضعیت گرانی و بیکاری بگیرید همه ما مردم ایران به خدا و پیغمبر اعتقاد داریم فقط به این کسانی اعتقاد نداریم که میان داخل مسجد ها حرف ها ی دروغ تحویل مردم می‌دهند اگر برید تاریخچه ایران را بخوانید می فهمید که خدا و پیغمبر اسلام از مردم چی خواسته حجاب مهم نیست هر کسی که هر جور دوست داره باید زندگی بکنه فقط باید اعتقاد خودم از دست ندهیم که چی هستیم به هیچ کس ربطی ندارد که کی حجاب رعایت می کنه ما مردم ایران مشکل گرانی و بی پولی و کار داریم ما مردم ایران خیلی از چیزها را داخل کشور داریم ولی صادر میشه به کشور های دیگر بعد خودمان می خواهیم همان را استفاده کنیم داخل کشور باید چند برابر هزینه کنیم ولی همان چیزی که داخل کشور ما درست میشه مردم کشور های دیگر با قیمت مناسب یا کمتر از مردم ایران می خرند پس این چه دولتی هست که مردم ایران باید زجر بکشند تا به اون چیزی که از خودشان برسند ولی مردم کشور های دیگر باید داخل آسایش زندگی کنند حتی حقوق یک کارگر کشور های خارجی از یک کارگر ایرانی چند برابر می گیرد با حقوق یک ماه کارگر خارجی یک کارگر ایرانی می تواند خرج یک سال خودش را بدهد پس یعنی رهبر و رئیس جمهور ونمایند ه کشور های خارجی به فکر آسایش مردم کشور خودش است ولی رهبر و رئیس جمهور ونمایند های کشور ایران به فکر این هستند که مردم ایران داخل فقروبدبختی زندگی کنند برای چی مردم ایران دارند از ایران میروند چون داخل کشور های دیگر آسایش و رفاه و درآمد بیشتر دارند تا داخل کشور خودش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
2
1
خوبه! همینطور پیش برید، مردم رو عصبانی و عاصی کنید، به اعتقاداتشون توهین کنید، لجبازی ‌کنید، دم از آزادی این فرمی بزنید، بشید آلت دست دشمنان این مملکت،فکر کردین این مردم سکوت میکنن؟انقلابی سرتون راه میدازن، انقلابی که قانون سرش نمیشه، شما رو خفه میکنن. گویا شما معنی اقلیت و اکثریت رو نمیفهمید.کمی شعور خرج کنید و با خواست این ملت شریف و عظیم که بارها شرافت و عظمت خود را ثابت کرده اند در نیفتید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
3
0
رویداد! نوشتی خودسر!
می پرسم: افشان کردن ذلف در مملکتی که قانونش حجاب است، "خودسری" نیست؟
*با لفظ قلم هم سفسطه، کاری از پیش نمی برد.*
کسری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
1
2
انقدر حرصم میگیره ازکسایی ک هی میگن کشور قانون دار اخه بیسواد کشوری ک مشروعیت نزد مردم ندار هیچ چیزش چ قانوتش چ دینش چ مذهبش هیچ شرایط اجرایی ندار تازمان همه پرسی ازمردم وتازه ب عمد نباید باصطلاح قانونهاشم پایبندبود وبابد باهاش مقابله هم کرد واونایی ک میگم چرا از کتک خوردن زن محجبه نموشتی اوناهم یکی مث این نرماست پاش بودند وکتک خوردند و همین الان با لایک نظر مواففو مخالف اظهارنظرها ک دقت کنی میفهمید ک اکثرمطلق جامعه بیزارن ازدین وایین شماوچقدرعصبانی هستندواماده انفجار تا ببان دودمان حکومت و ارزشیای بی مغزو ب باد بدهند
خراشادیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
1
همه حاصل بی عرضگی رؤسای جمهور یکی بعد دیگری و بی عرضگی حکومت سگ خراب کاری کنه روی سر دو رئیس جمهور اخیر و پهن خوک بر سر حکومت که چنین بی عرضه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
1
1
خدا پدر و مادر نویسنده این مقاله رو بیامرزه و خدا لعنت کنه باعث و بانی وضع کنونی این مملکت .چه به سرمون اوردن که اینطوری حواسمون پرت بشه از مسائل اصلی و رقت انگیز کشورمون .دیگه خر هم میدونه که امر به معروف کار هر کس و هر شکلی نیس فقط اینطوری دین و اسلام گریزی بیشتر و بدتر میشه.یادتون باشه پیامبر با کسی که اشغال سرش میریخت چه طور رفتار کرد و این حیوان دو پا چطور .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
4
2
اینطور بی حجاب گشتن یعنی بله گفتن به رضا پهلوی، به علینژاد، به منافقین وهمه اونهایی که دندون تیز کردن واسه این مملکت. این رفتار یک رفتار واضح سیاسیه، اینه که مردم رو عصبانی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
2
"جنبش ماست"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
2
آهای رویداد!
خوب نظراتو حذف میکنی ها! منظورت چیه؟؟!
دهدشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
2
0
متاسفانه حاکمیت به جای اینکه از اقتصاد اولویت اصلی جامعه ،خواسته به حق مردم حرف بزنه داره از حجاب سخن به زبان می آورد.امان از سفره های خالی، بابا ملت افتاده به تن فروشی برای شکم سیر کردن کجای کارید دارید از تار مو حرف میزنید.
دهدشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
2
0
متاسفانه حاکمیت به جای اینکه از اقتصاد اولویت اصلی جامعه ،خواسته به حق مردم حرف بزنه داره از حجاب سخن به زبان می آورد.امان از سفره های خالی، بابا ملت افتاده به تن فروشی برای شکم سیر کردن کجای کارید دارید از تار مو حرف میزنید.
بله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
2
0
من روسری میپوشم
اما اگه این حرکت رو با من کرده بود همونجا مانتو درمی آوردم و با تاپ می گشتم. این چه طرزشه؟؟ اینجور همه رو بدبین میکنین دو دستگی ایجاد میکنید. اگه جنگ بشه اینا نمیان کمک، میگن ما رو جزو مملکت حساب نمیکردین
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان