تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

ابراز پشیمانی روزنامه اصولگرا از نحوه برخورد با میرحسین موسوی و مهدی کروبی

روزنامه جوان در مطلب امروز خود با ابراز پشیمانی از نحوه برخورد با میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی اذعان کرد که بهتر بود تا مسیر را از طریق دادگاه و دستگاه قضا پیش می‌بردند.

ابراز پشیمانی روزنامه اصولگرا از نحوه برخورد با میرحسین موسوی و مهدی کروبی
رویداد۲۴ روزنامه جوان با اشاره به محکوم شدن دونالد ترامپ به زندان گزارشی با عنوان «کاش در برخورد با لیدر‌های آشوب مثل آمریکا بودیم»، دارد.

به گزارش جوان، در امریکا، ترامپ به دلیل جرایم سیاسی و ضد امنیتی که در قضیه انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته امریکا مرتکب شد، تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و به زندان محکوم شد. ترامپ چه کرده جز همین اقداماتی که موسوی و خاتمی سال ۸۸ انجام دادند و البته میزان آشوبی که حامیان ترامپ با تحریک او برپا کردند، قابل قیاس با چند ماه آشوب جنبش سبز در تهران نیست. ضمن آنکه فتنه سبز به دلیل برخورداری از حمایت خارجی، تحریم‌های بیشتری هم بر مردم ایران تحمیل کرد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: اصلاح‌طلبان همواره مدل رفتاری حاکمان غربی را به عنوان الگوی دموکراتیک معرفی کرده‌اند و کاش در این زمینه هم قانون‌مداری و تن ندادن به بدعت‌های غیرقانونی در مسیر اعمال دموکراسی و جمهوریت را –اگر نمی‌خواهند از جمهوری اسلامی یاد بگیرند- حداقل از همان کدخدای غرب یاد بگیرند!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
1
2
کاملا درسته! نباید کج دار و مریض و استخوان لای زخم رفتار کرد! مسئولین در همه چیز همین گونه رفتار می کنند و برای همین کشور عقب افتاده است!
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
1
3
لطفا خجالت بکشید . لجن را بهم نزنید که گند و بوی آن بیشتر می شود ‌ یقینا در سال ۸۸ و ۸۹ اگر امیدی به موفقیت در دادگاه را داشتید ، آن کار را هم انجام می دادید . ضمن اینکه شما بدون برگزاری دادگاه ، دو نفر که از خادمین ملت و مورد اعتماد امام بودند را چندین سال در حصر نگه داشته اید . ‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
1
5
بله با همون دادگاهای فرمایشی خودتون نتیجه معلوم بود!
مرد حسابی دموکراسی اونجا رو با اینجا مقایسه میکنی اگه قانون رو در مورد خودی ها هم اجرا می شد سر قضیه شاسی بلندها الان اکثر نمایندگان باید زندانی می شدند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان