تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد:

اوسمار ویرا مربی پرسپولیس کیست؟

چند روز پیش، اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد. در این مقاله قصد داریم به معرفی اوسمار ویرا و بیوگرافی سرمربی جدید پرسپولیس بپردازیم.

اوسمار ویرا مربی پرسپولیس کیست؟

رویداد۲۴ مهسا زرگری: اوسمار لوس ویرا، سرمربی جدید تیم پرسپولیس، یک مربی برزیلی است که در سال ۱۹۷۵ به دنیا آمده است. او در حال حاضر یک سال و نیم سابقه فعالیت در فوتبال ایران را دارد. اوسمار قبلاً به عنوان دستیار حمید مطهری در تیم پرسپولیس فعالیت می‌کرد و به عنوان جانشین او روی نیمکت سرخ‌ها نشست.

اوسمار در گذشته در لیگ برزیل هم بازی کرده است و پس از اتمام بازیکنی به مربیگری روی آورده است. او به عنوان دستیار در تیم‌هایی مانند زیر ۲۰ سال کورینتیانس، براگانتینو، گوارانی، ویتوریا و اینترناسیونال فعالیت کرده است.

سوابق حرفه ای اوسمار ویرا

در سال ۲۰۱۹، اوسمار هدایت تیم‌های گوارانی و ویتوریا را بر عهده داشت و در سال ۲۰۲۰ به عنوان دستیار به تیم اینترناسیونال پیوست. او تا انتهای فصل ۲۰۲۱ در این تیم فعالیت می‌کرد. همچنین، در ابتدای فصل ۲۰۲۱، او هدایت تیم سیانورته در لیگ سطح اول ایالت پارانای برزیل را برعهده گرفت.


بیشتر بخوانید: زهرا گونش والیبالیست تیم ملی ترکیه کیست؟


در فصل گذشته، اوسمار همراه با یحیی گل‌محمدی در کادر فنی پرسپولیس فعالیت موفقی داشت. تیم پرسپولیس با کسب قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپرجام، سه‌گانه قهرمانی را کسب کرد و اوسمار نقش مهمی در موفقیت این تیم داشت. اما انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی با واکنش منفی هواداران مواجه شده است. آینده کار و عملکرد اوسمار به عنوان سرمربی تجربه‌ای نخستین در رده سنی بزرگسالان خواهد بود که در آینده خواهیم دید که چگونه خواهد بود.

اوسمار ویرا، مربی برزیلی تیم پرسپولیس، در زمینه فوتبال دارای سوابق مهمی است. او در تیم‌های مختلفی به عنوان مربی فعالیت کرده و در برخی از رقابت‌های مهم موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کرده است.

همسر و فرزندان اوسمار لوس ویرا

اوسمار لوس ویرا، مربی برزیلی تیم پرسپولیس، دارای یک دختری نوجوان است. همسر او به نام سابرینا زیر ویرا است و یک دامپزشک مشهور در برزیل است.

اوسمار، پس از پایان همکاری حمید مطهری، به تیم فنی پرسپولیس پیوست و در این فصل به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد. این انتخاب با انتقادات شدیدی از سوی هواداران همراه بود. همسر اوسمار نیز از این انتخاب هیجان زده بود و در استوری‌های منتشر شده، به همسرش تبریک گفت و اشتباهاً یکی از استوری‌های انتقادی را پخش مجدد کرد.

اوسمار ویرا مربی پرسپولیس کیست؟

به گزارش رویداد۲۴ در این استوری، یکی از هواداران پرسپولیس نوشت: "آقای اوسمار، شما انتخاب ما هواداران پرسپولیس نیستید و حمایت ما را ندارید. با پذیرش سرمربیگری پرسپولیس، شدیداً منفور خواهید شد."

با این حال، جالب است که همسر سرمربی برزیلی پرسپولیس این استوری را مجدداً منتشر کرده است.

افتخارات اوسمار ویرا

در تیم اینترناسیونال برزیل، او در رکوپا سودامریکانا سال ۲۰۱۱ و در Campeonato Brasileiro Sub-20 سال ۲۰۱۳ به عنوان مربی فعالیت کرد.

همچنین، در تیم کورینتیانس برزیل، او در Copa São Paulo de Futebol Júnior سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به عنوان مربی موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کرد.

در تیم پرسپولیس ایران نیز، او به عنوان مربی فعالیت می‌کند و در لیگ برتر خلیج فارس در فصل ۰۲–۱۴۰۱، جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۰۲–۱۴۰۱ و سوپر جام فوتبال ایران نیز موفقیت‌های قابل توجهی را به دست آورده است.

اوسمار ویرا مربی پرسپولیس کیست؟

تجربه اولین بازی اوسمار در پرسپولیس بعنوان سرمربی

با اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی دوبی، امروز از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه به وقت محلی در ورزشگاه راشد این شهر به مصاف تیم شباب الاهلی امارات رفت و با نتیجه ۵-۰ شکست خورد.

پرسپولیس از ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت و روی چند حرکت ترکیبی توانست موقعیت‌های خوبی خلق کند اما به گل نرسید.

در دقیقه ۲۲ و بر خلاف جریان بازی، شباب الاهلی روی یک ضدحمله، تیم میزبان به گل رسید. شوت اول بازیکنان حریف را امیررضا رفیعی دفع کرد که ریباند آن تبدیل به گل شد اما به نظر نمی‌رسید توپ به طور کامل از خط رد شده باشد. متاسفانه پرسپولیس در دیدار با شباب‌الاهلی با نتیجه سنگینی شکست خورد.

اوسمار ویرا مربی پرسپولیس کیست؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تیم پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان