تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

محسن افشانی کیست؟

بیوگرافی محسن افشانی بازیگر و همسر سابقش سویل تیانی خیابانی به همراه حواشی تبلیغ محسن افشانی برای کوروش کمپانی را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی محسن افشانی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: محسن افشانی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ در اصفهان متولد شد. وی یک بازیگر و شاخ مجازی است.

افشانی دارای مدرک لیسانس در رشته مهندسی مکانیک با گرایش حرارت و سیالات از دانشگاه آزاد تهران است. همچنین، تجربه کارگردانی و حضور در فیلم "زندان" نیز در کارنامه او وجود دارد.

خانواده محسن افشانی

محسن افشانی در روستای وانشان، شهر گلپایگان، استان اصفهان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر بزرگتر به نام سمیه است و پدرش نیز در زمینهٔ سازه‌های چوبی کار می‌کند.

شروع بازیگری محسن افشانی از نوجوانی

محسن افشانی کیست؟

«سال ۸۴ وقتی ۱۵ ساله بودم یکی از بستگانم راجب تئاتر صحبت می‌کرد آن زمان فکر می‌کردم تئاتر نام یک کشور است و اصلا نمی‌دانستم یعنی چه.

اولین بار ۱۶ ساله بودم که در تئاتری که در فرهنگسرای سالمند میدان شهدا برگزار شد شرکت کردم و از آن زمان به این هنر علاقمند شدم».

اولین اجرای محسن افشانی

«سال ۸۵ که در تئاتر بودم، تدوینگر برنامه نیمرخ که آن زمان بنام برنامه آستانه از تلویزیون پخش می‌شد من را دید و ازم دعوت کرد برای اجرا با کارگردان صحبت کنم.

در صحبت‌های من و کارگردان این نتیجه حاصل شد که به عنوان مجری حضور داشته باشم».

حضور محسن افشانی در تلویزیون

محسن افشانی کیست؟

محسن افشانی در سن ۱۷ سالگی، از سال ۸۵، با برنامه آستانه (نیم رخ) با کار اجرا روی آمد.

یک سال بعد، در زمستان ۸۶، وی برنامه بوم سفید را نیز در شبکه جام جم ۱ و ۲ تهیه و اجرا کرد. علاوه بر این، برنامه ما دوتا و سلام بهار نیز به خوبی به شناخت و شهرت او کمک کرد.

بازیگری محسن افشانی در جلوی دوربین

محسن افشانی در سال ۱۳۸۷ با بازی در سریال "کارآگاهان" به عنوان اولین تجربه بازیگری خود آغاز کرد. همین سال، با بازی در سریال "ترانه مادری" در کنار سیاوش خیرابی، به اوج شهرت رسید.

وی همچنین در سال ۸۸ با بازی در فیلم "کیمیا و خاک" فعالیت خود را در صنعت سینما آغاز کرد.

ازدواج اول محسن افشانی

محسن افشانی کیست؟

محسن افشانی در یک مقطع از زمان، با انتشار عکس دونفره با یک دختر، خبر ازدواج خود را منتشر کرد. اما بعداً، این مطلب از پیج او پاک شد.

بعداً، وی در یک برنامه تلویزیونی با گریه از عشق قدیمی خود یاد کرد و اعلام کرد که نامزدی او بهم خورده است و این ارتباط به ازدواج نیافتاده است.

ازدواج محسن افشانی و سویل خیابانی

محسن افشانی کیست؟

محسن افشانی در آذر ماه سال ۱۳۹۶، در سن ۲۸ سالگی، خبر ازدواج خود با سویل تیانی خیابانی، که اهل تبریز است، را از طریق رسانه‌ها اعلام کرد.

او در این باره می‌گوید: «به کسی که از ته دل میخواستمش رسیدم، خدا رو شاکرم این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدى از زندگى کرد و از ته قلب خوشحالم.

ما اولین بار در محرم سال ۱۳۹۵ در آسانسور باهم آشنا شدیم، خوشحالم با خانواده‌ای وصلت کردم که پر از مهر و محبت و ادب و انسانیت هستند».

طلاق محسن افشانی از سویل خیابانی

محسن افشانی کیست؟

در مرداد ماه سال ۱۳۹۹، سویل خیابانی به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرد و به همسرش، محسن افشانی، به خاطر ضرب و جرح خود و مادرش شکایت کرد.

خانم خیابانی اعلام کرد که هفت ماه قبل درخواست طلاق داده بود، اما محسن افشانی در ابتدا خواستار پرداخت ۵ میلیارد تومان بود تا طلاق را تحقق بخشد، سپس درخواست کرد که دو میلیارد و در نهایت پانصد میلیون تومان را برای طلاق درخواست کرد.

علت بازداشت محسن افشانی چه بود؟

محسن افشانی کیست؟

در اسفند ماه سال ۱۳۹۷، محسن افشانی و همسرش، سویل، در زمانی که قصد ورود غیرقانونی به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس و الجزیره را داشتند، دستگیر شدند.

این زوج قصد داشتند با تغییر چهره و فریب ماموران، به طور غیرقانونی وارد استادیوم شوند.

در تیر ماه سال ۱۳۹۸، محسن افشانی به دلیل رفتار‌های خارج از عرف و استفاده از چاقو و اسلحه در یکی از ویدیو‌های خود، با پیگیری پلیس فتا و بر اساس دستور مقامات قضایی، دستگیر شد.

بعدها، باشگاه خبرنگاران جوان اسلحه مورد استفاده افشانی در ویدیو را به عنوان یک ماکاروف روسی معرفی کرد. این موضوع منجر به صدور حکم زندان ۱ و نیم ساله برای او شد.

محسن افشانی مجری برنامه ماه عسل

در سال ۱۳۸۷، بعد از وقوع اختلافات صدا و سیما با احسان علیخانی، محسن افشانی مسئولیت اجرای برنامه "ماه عسل" را در ۶ قسمت بر عهده داشت. این برنامه در آن زمان با نام "محبوب" پخش می‌شد.
با این حال، به دلیل عدم توانایی افشانی در اجرای برنامه، مدیران شبکه تصمیم گرفتند با انتخاب یک برنامه ویژه، اجرای برنامه را دوباره به عهده علیخانی بگذارند.

فیلم لو رفته محسن افشانی در پارتی

محسن افشانی کیست؟

بعد از بوسیدن بدون مقدمه خواهرش در یک برنامه زنده صدا و سیما، محسن افشانی با انتشار یک ویدیو از یک پارتی با دختری مست بود، مورد انتقاد و بحث قرار گرفت.

این موضوع باعث شد که او به یک سلطان حاشیه تبدیل شود و به دنبال دیده شدن بیشتر، دعوا‌های گسترده‌ای با روح‌الله زم، همکار سابق خود (مدیر کانال "آمد نیوز")، شروع کند.

بعدها، او دعوا‌های مفصلی با ساشا سبحانی داشت و به طور حسابی در فضای مجازی تاخت و تاز کرد.

فیلم دستگیری محسن افشانی توسط میلاد حاتمی

محسن افشانی، میلاد حاتمی، داود هزینه و برادرش، هاشم غفاری، در ترکیه با یکدیگر درگیر شدند. این درگیری به اندازه فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک در صفحات شخصی این شخصیت‌های اینستاگرامی رسید.
ماجرا به دزدیدن و گروگانگیری محسن افشانی توسط میلاد حاتمی در ترکیه ختم شد. 

موضع گیری محسن افشانی درخصوص محمد صادقی

محسن افشانی، با انتشار یک ویدیو درباره بازداشت محمد صادقی، یک بازیگر جوان، واکنشی متفاوت نسبت به این موضوع نشان داد که در شبکه‌های اجتماعی بسیار بحث‌برانگیز شد.

محمد صادقی، با انتشار فیلمی از خود که در آن ماموران پلیس را به خاطر مسائل مربوط به حجاب اجباری تهدید کرده بود، در پاییز سال ۱۴۰۲ در خانه شخصی اش دستگیر شد.

محسن افشانی در یک پیام ویدئویی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

حواشی تبلیغ محسن افشانی برای کوروش کمپانی و کلاهبرداری از مردم

محسن افشانی با انتشار ویدئویی تاکید کرد که اگر مدیر این شرکت متواری شده، به ما که تبلیغش را کرده بودیم ربطی ندارد.

بهترین فیلم‌های محسن افشانی

فیلم گناهکاران

فیلم گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان در سال ۱۳۹۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، رامبد جوان، همایون ارشادی، محسن افشانی، هومن برق نورد، کوروش تهامی، سیاوش چراغی پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، قطب الدین صادقی، شقایق فراهانی، مهتاج نجومی، محمد متوسلانی، نسرین مقانلو و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم درباره دختری است که در زندگی خود با آدم‌های مختلفی برخورد می‌کند و هر یک از این آدم‌ها برداشت خاص خود را نسبت به او دارند.

فیلم عشقولانس

فیلم عشقولانس به کارگردانی سیدمحسن ماهینی در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، سحر قریشی، علی صادقی، بهاره افشاری، لعیا زنگنه، فریبا کوثری، چنگیز وثوقی، محمود پاک نیت، فریبا متخصص، شیرین بینا، نیما شاهرخ شاهی، محسن افشانی و حدیثه تهرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کمدی عشقولانس داستان پسری به نام امیر است که در دانشگاه برای دوستانش نسخه ازدواج می‌پیچد در حالی که خودش اعتقادی به عشق ندارد و آن را بیهوده و غیر واقعی میداند. اما در یک شرط بندی میبازد و عاشق می‌شود و حالا باید برای خودش نسخه بپیچد...

فیلم کبریت سوخته

فیلم کبریت سوخته به کارگردانی کاظم معصومی در سال ۱۳۹۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم نیما شاهرخ شاهی، شاهرخ استخری، لیلا اوتادی، امیر رضا دلاوری، محسن افشانی، عنایت بخشی و سارا خوئینی‌ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

کاوه با عابر پیاده‌ای تصادف می‌کند و به زندان می‌رود. او به طور غیرمنتظره‌ای توسط پدر همسرش حاجی توسلی با قید ضمانت آزاد می‌شود. کاوه بعد از آزادی متوجه می‌شود برادرش کشته شده و…

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
1
3
کاشکی یواشکی باجناق ایشان بودم !
...
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان