تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
ادعای تسنیم تکذیب شد

عذرخواهی شجونی از مردم تهران

منظور من آن بود که همان‌هایی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند، حالا دنبال کار را گرفتند و خیانت کردند. حالا اتفاقی است که پیش آمده شما ببخشید و ما هم ببخشیم.
رویداد۲۴- حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ضمن تایید مصاحبه اخیر خود با رویداد۲۴، هرگونه انحراف و تحریف در متن این گفت‌و‌گو را تکذیب کرد.

شجونی در پاسخ به این سوال رویداد۲۴ که دقیقا کدام بخش از این مصاحبه مورد تحریف قرار گرفته است، اعلام کرد: «یک خانم هم دیروز و هم امروز به من زنگ زد و خبر منتشر شده شما را برای من خواند. من یک حرفی را زدم. تند و تند گفتم و شما همین طور تمامی حرفهای من را زدید و آبروریزی کردید؟ من چه زمان گفتم که تمام مردم تهران زنان خود را طلاق می‌دهند.» حال آنکه اساسا چنین موضوعاتی در مصاحبه اصلا مطرح نشده بود تا در‌‌نهایت این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ضمن تایید خبر از این رسانه عذرخواهی کند.

آقای شجونی خبرگزاری تسنیم به نقل از شما ادعا کرده است که متن گفت‌و‌گوی شما با سایت رویداد۲۴ کذب محض است. سایت رویداد۲۴ هفته جاری طی گفت‌و‌گویی ارزیابی شما را درباره نتایج انتخابات پرسید. آیا در درج سخنان شما کوتاهی صورت گرفته یا آنکه سخنان شما نفع به مطلوب شده است؟
شما اصلا فرصت نمی‌دهید که ما حرف بزنیم. منظورم از تهران فتنه ۸۸ بود. قم که نبود. کاشان که نبود. منظور من این بود. شما با درج آن مطالب کلی آبروریزی به راه انداختید و سخنان مرا اینچنین منعکس کردید؟

شما این خبر را از اساس تکذیب کردید. دقیقا کدام بخش از این خبر تحریف شده است که ما متن دقیق آن را بازتاب بدهیم چون فایل صوتی این مصاحبه موجود بوده و خبرنگار بر اساس همین فایل سخنان شما را منتشر کرده است.

یک خانم هم دیروز و هم امروز به من زنگ زد و خبر منتشر شده شما را برای من خواند. من یک حرفی را زدم. تند و تند گفتم و شما همین طور تمامی حرفهای من را زدید و آبروریزی کردید؟

آقای شجونی....؟

چه می‌خواهید بگویید؟ من چه زمان گفتم که تمام مردم تهران زنان خود را طلاق می‌دهند؟

اما اصلا در مصاحبه چنین مطلبی عنوان نشد. بحث ما درباره نتایج انتخابات بود. خبرنگار از شما پرسید که نظرشما درباره انتخابات چیست که شما گفتید اصولگرایان در اکثر حوزه‌های انتخابیه پیروز شدند. مجددا خبرنگار از شما پرسید که ارزیابی شما از نتایج انتخابات در تهران چیست که شما گفتید تهران پایگاه اصلی ضدانقلاب و ضدولایت فقیه است. آیا جز این سوالات مطلب دیگری در این مصاحبه مطرح شد که شما متن گفت‌و‌گو را تکذیب کردید و یا خبرگزاری تسنیم سایت رویداد ۲۴ را با عناوین و اتهاماتی چون ضدانقلاب، تخریب می‌کند؟

والله آنقدر آبروریزی کردند که....

آقای شجونی در این مصاحبه شما گفتید مردم تهران ضدانقلاب و ضد ولایت فقیه هستند. آیا شما چنین موضوعی را در مصاحبه با رویداد۲۴ مطرح نکردید؟

منظور من آن بود که همان‌هایی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند، حالا دنبال کار را گرفتند و خیانت کردند. حالا اتفاقی است که پیش آمده  ببخشید و ما هم ببخشیم.

* به گزارش رویداد۲۴، پس از آنکه حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی در مصاحبه‌ای با ما اعلام کرده بود که تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است، خبرگزاری تسنیم با این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت و گو کرده و ضمن توهین آشکارا علیه این سایت به نقل از مصاحبه شونده متن مصاحبه منتشر شده در سایت را تکذیب کرده است. لازم به تذکر است که رویداد۲۴ فایل‌های صوتی گفت‌و‌گوی اولیه و همچنین اخیر با آقای شجونی را در اختیار داشته و در صورت نیاز آن را منتشر خواهد کرد.
برچسب ها: شجونی ، تسنیم ، تکذیب ، رویداد 24
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
2
خندیدیم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
0
1
تیری که از چله کمان بیرون رو
هرگز به کمان بر نمی گردد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان