تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

فراکسیون امید از یک وزیر پیشنهادی حمایت نکرد/ فراکسیون اصولگرایان نتیجه جمع‌بندی خود را محرمانه اعلام کرد! +جدول

سه فراکسیون اصلی مجلس نظر خود را درباره چهارگزینه معرفی شده برای ترمیم دولت روحانی اعلام کردند.

رویداد۲۴ سه فراکسیون اصلی مجلس نظر خود را درباره چهارگزینه معرفی شده برای ترمیم دولت روحانی اعلام کردند. بر این اساس، فراکسیون ولایی اعلام کرده درباره رضا رحمانی آتش به اختیار عمل خواهد کرد و درباره سه گزینه دیگر، تصمیم فراکسیون محرمانه خواهد بود.

فراکسیون امید نیز تنها از محمد اسلامی برای وزارت راه حمایت نمی‌کند و سه گزینه دیگر رای مثبت فراکسیون امید را به دست آورده اند.

فراکسیون مستقلان نیز از هر چهار وزیر حمایت کرده است و درصد حمایت فراکسیون از این افراد را نیز اعلام کرده است.

 

فراکسیون اصولگرایان نتیجه جمع بندی خود را محرمانه اعلام کرد!/ حمایت امید از سه گزینه معرفی شده

 

اسامی نمایندگان موافق و مخالف وزرای پیشنهادی اعلام شد. بر این اساس، به نظر می‌رسد چهره های اصلی فراکسیون اصولگرایان مجلس قصد ندارند به عنوان موافق یا مخالف وزیران پیشنهادی سخنرانی کنند. با این حال به نظر می‌رسد رای فراکسیون ولایی روی شریعتمداری مثبت نبوده است و در مقابل محمد اسلامی برای وزارت راه، حمایت اصولگرایان را با خود دارد.

فراکسیون امید هم که اعلام کرده بود از وزیر صنعنت، معدن و تجارت حمایت می‌کند اما محمود صادقی و احمد بیگدلی در مخالفت با این وزیر پیشنهادی نطق خواهند کرد و به نظر می‌رسد اجماع کاملی برای حمایت از رحمانی در فراکسیون وجود ندارد. یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس و فراکسیون امید هم در موافقت با رضا رحمانی سخن خواهد گفت.

علی ساری نماینده اهواز هم بر خلاف نظر فراکسیون، در مخالفت با فرهاد دژپسند نطق خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان