تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دختر شایسته جهان» معرفی شد+ عکس

یورونیوز نوشت: این چهارمین بار است که دختران زیبای فیلیپین تاج پیروزی این مسابقات را بر سر می‌گذارند. این کشور پیش از این در سال‌های ۱۹۶۹، ۱۹۷۳ و ۲۰۱۵ میلادی برندۀ رقابت‌های «دختر شایسته جهان» شده بود.
رویداد۲۴  کاتریونا گری، نماینده فیلیپین در رقابت بین‌المللی «دختر شایسته جهان» (Miss Universe) امسال توانست در مراسم نهایی که بامداد دوشنبه در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد، تاج زیبایی را از آن خود کند.

این چهارمین بار است که دختران زیبای این کشور واقع در جنوب آسیا تاج پیروزی این مسابقات را بر سر می‌گذارند. این کشور پیش از این در سال‌های ۱۹۶۹، ۱۹۷۳ و ۲۰۱۵ میلادی برندۀ رقابت‌های «دختر شایسته جهان» شده بود.

کاتریونا گری ۲۴ سال دارد و فارغ‌التحصیل رشتۀ موسیقی از آمریکاست. او از پدری استرالیایی و مادری فیلیپینی در استرالیا به دنیا آمده، در استرالیا بزرگ شده و سپس به مانیل نقل مکان کرده تا در این کشور به عنوان مدل و بازیگر فعالیت کند.

کاتریونا گری در رقابت امسال توانست بر رقبایی منحصربفرد برتری یابد؛ از جمله اولین نامزد تراجنسیتی این مسابقات که دوشیزه‌ای از اسپانیا بود.

مراسم انتخاب «دختر شایسته جهان» بطور زنده از شبکه‌های تلویزیونی فیلیپین و ۹۴ کشور دیگر جهان پخش شد.
پس از اعلام نام برندۀ نهایی، سخنگوی رودریگو دوترته رئیس جمهوری فیلیپین اعلام کرد که با تکرار این پیروزی، فیلیپین در نقشۀ جهان به عنوان سرزمین «زیبایی و ظرافت» شناخته می‌شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلیپین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
فیلیپین و ونزولا همش اول میشن
نظرات شما
پیشخوان