تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۷
رییس فراکسیون زنان مجلس:

تقویت وحدت و انسجام یک ضرورت ملی است

رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: امروز کشور با مسائل مختلفی روبرو است. تحریم های اقتصادی، خروج آمریکا از برجام و شرایط سخت اقتصادی مردم، وضعیت را سخت کرده، بنابراین اولویت اول مسوولان باید تامین معیشت مردم باشد. در این اوضاع بیش از هر موضوع دیگری به وحدت و انسجام ملی و همبستگی نیاز داریم.

تقویت وحدت و انسجام یک ضرورت ملی است

رویداد۲۴ فریده اولادقباد گفت: باید در این شرایط از ظرفیت تمام افراد صاحبنظر و اثرگذار برای برون از مشکلات استفاده کرد. باید نگاهمان به مسائل در جهت حفظ منافع ملی و همچنین حفظ مصالح عمومی مردم باشد. 
رییس فراکسیون زنان مجلس بیان داشت: برای مثال برای تصویب بودجه نیز باید نگاهمان ملی باشد و نه منطقه ای به گونه ای که براساس ضرورت ها و نیازها آن را اولویت بندی کنیم. 
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر در مجلس اضافه کرد: به طورکلی در این شرایط باید از تمام صاحبنظران و افرادی که منشا خیر برای کشور هستند بهره مند شویم و اولویتمان معیشت مردم و هماهنگی سه قوه در تعاملی سازنده باشد. 
وی اظهار داشت: توجه مردم به عملکرد مسوولان است. اگر تعامل سازنده باشد و تمام تلاش مسوولان در جهت بهبود وضعیت مردم از جمله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری پیش رود، جو آرامش در جامعه به وجود می آید. در این شرایط نباید صحبت هایی را بیان کنیم که تنش ایجاد کند. 

** مسائل را خط کشی نکنیم 
رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: آقای روحانی رییس جمهوری تمام مردم ایران است و همه مردم از ایشان و کابینه شان مطالبه گر هستند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید به مردم پاسخگو باشند بنابراین نباید مسائل را خط کشی کرد. 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان