تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۸

با رای سھامداران، مجمع بانک پارسیان به تنفس خورد/ برگزاری مجدد مجمع، دوشنبه ۷ مرداد ماه

با نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با رای سهامداران، برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ۹۷، با یک هفته تنفس به دوشنبه ۷ مرداد ماه موکول شد.
 رویداد۲۴ در این مجمع که به ریاست مهندس خسروانی، عضو هیات مدیره بانک و حضور نمایندگان سهامداران عمده در جایگاه هیات رییسه برگزار شد، مقرر شد تا مجمع عمومی سالانه این بانک حسب ماده ۱۰۴ قانون تجارت با یک هفته تنفس، روز دوشنبه ۷ مردادماه راس ساعت ۱۵ در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شود.

نیاز به زمان بیشتر برای بررسی و تایید صورت‌های مالی حسابرسی شده بانک پارسیان از سوی مقام ناظر، دلیل این تنفس اعلام شده است.

مدیرعامل بانک پارسیان در این جلسه طی سخنانی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت سهامداران، گفت:: علیرغم تحریم ناعادلانه و غیرقانونی بانک در اواسط سال گذشته، به پشتوانه حمایت و همراهی شما سهامداران گرانقدر و همچنین همت و عزم بلند کارکنان و مدیران بانک، هم اکنون بانک پارسیان در جایگاهی مطلوب و با شرایط عمومی مناسب قرار دارد.

دکتر پرویزیان با اشاره به اقدامات اخیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: بانک مرکزی ج. ا. ا. به عنوان مقام ناظر در سال گذشته برنامه‌ها و سیاست‌های جدیدی در حمایت از بانک‌ها پایه ریزی کرده که این سیاست‌ها در جهت تقویت شبکه بانکی و حمایت از سهامداران است.

دکتر پرویزیان در ادامه از بهبود وضعیت مطالبات معوق بانک خبر داد و افزود: طی سال‌های اخیر با حمایت و همکاری دستگاه‌های حاکمیتی کشور از جمله دولت، قوه قضاییه، بانک مرکزی و دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی و امنیتی و ... توانستیم حجم عمده‌ای از مطالبات معوق بدهکاران کلان را وصول کرده و اقدامات موثری درجهت احقاق حقوق مشتریان و سهامداران گرامی صورت دهیم.
مدیرعامل بانک پارسیان همچنین از افزایش سرمایه بانک از محل آورده و تجدید ارزیابی دارایی‌های خبر داد و افزود: امیدواریم با موافقت شما سهامداران گرانقدر و جلب نظر دستگاه‌های مسئول، افزایش سرمایه بانک در سال جاری محقق شده تا شرایط مطلوب تری در رعایت استاندارد برای بانک و سهامداران ارجمند رقم بزنیم.
 
منبع:پرتال بانک پارسیان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بانک پارسیان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان