تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

ثبت دامنه ارزان با خرید هاست سرورپارس

مناسبترین پسوند دامنه برای من چیست؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است و نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص کسب و کار شما دارد. برای مثال اگر در یک حوزه به خصوصی فعالیت می‌کنید، بهتر است پسوند دامنه مرتبط با آن کسب و کار را انتخاب کنید.

ثبت دامنه ارزان با خرید هاست سرورپارس

رویداد۲۴ برای راه اندازی یک وب سایت اینترنتی و شروع کسب و کار آنلاین خود، هزینه های مختلفی در انتظار شما خواهد بود. خرید هاست و سرور، ثبت دامنه یا انتقال آن، طراحی سایت، تولید محتوا، بازاریابی، سئو و ده ها مورد دیگر هر کدام هزینه های مختلفی در پی دارد. بنابراین بایستی بتوانید تا حد ممکن در هزینه های خود صرفه جویی کنید. خرید و ثبت دامنه ارزان یکی از این موارد است، البته به شرطی که دامنه را از یک شرکت معتبر خریداری کنید.

ثبت دامنه از مهمترین مراحل شروع یک کسب و کار آنلاین است. به همین دلیل بعضی از افراد بدون در نظر گرفتن این که قیمت واقعی یک دامنه چقدر است، اقدام به ثبت دامنه در شرکت های متفرقه می کنند. در حالی که این شرکت ها تنها به فکر کسب سودهای بیشتر برای خود هستند. این در حالی است که ثبت دامنه ارزان با قیمت های منطقی و واقعی در کنار خدمات حرفه ای و مناسب یک شرکت معتبر برای کاربران و مشتریان سودده تر است.

شاید بسیاری از افراد نتوانند به دامنه های ارزان اعتماد کنند، اما باید به این موضوع اشاره کنیم که ارزان بودن یک دامنه در یک شرکت معتبر تنها یک معنی دارد، آن هم این است که شرکت مربوطه به جهت کسب رضایت مشتری، سود فروش دامنه را در کمترین حالت قرار داده است تا کاربران بتوانند با صرف هزینه های پایینتر، وب سایت خود را به ثبت برسانند. در ادامه با یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات ثبت و انتقال دامنه ارزان می پردازیم.

ثبت دامنه ارزان در سرورپارس

همانطور که اشاره کردیم، ثبت دامنه یکی از ابتدایی ترین مراحل راه اندازی سایت است. می دانید که دامنه یک وب سایت به مثابه آدرس سایت مذکور است. همانطور که برای هدایت مشتریان خود به فروشگاه  یا شرکت خود در دنیای واقعی، آدرس خود را به آنها می دهید، در دنیای مجازی نیز به یک آدرس نیاز دارید تا کاربران را به صفحه خود هدایت کنید.

دامنه دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد . دامنه یک سایت، آدرس اینترنتی آن است که کاربران با کلیک بر روی آن به صفحه وب سایت شما منتقل می شوند. بسته به این که در میان صدها پسوند ثبت دامنه بین المللی، از کدام پسوند استفاده کنید، هزینه و قیمت متفاوت خواهد بود. برای مثال ثبت دامنه ارزان با پسوند ملی ir یکی از راه های پیش روی شما است.

اما اگر قصد ثبت دامنه های بین المللی را نیز داشته باشید، بسته به پسوند مد نظر شما، امکان خرید و ثبت دامنه ارزان برای شما وجود دارد. شرکت سرورپارس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی در حال حاضر، این امکان را به شما داده است تا بتوانید با قیمت مناسب نسبت به ثبت دامنه مورد نظر خود اقدام کنید.

سرورپارس به عنوان بزرگترین شرکت آنتی تحریم و واسطه ثبت دامنه، با کارشناسان و متخصصین 24 ساعته در خدمت شما است تا بتوانید با کمترین دغدغه و با بیشترین سرعت، نسبت به ثبت دامنه خود اقدام کنید. در حال حاضر بیش از 200 پسوند فعال دامنه موجود است که با توجه به حوزه کسب و کار خود می توانید بهترین و مناسبترین پسوند ثبت دامنه را برای خود انتخاب کنید.

مناسبترین پسوند دامنه برای من چیست؟

ثبت دامنه ارزان با خرید هاست سرورپارس

پاسخ به این سوال کمی دشوار است و نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص کسب و کار شما دارد. برای مثال اگر در یک حوزه به خصوصی فعالیت می کنید، بهتر است پسوند دامنه مرتبط با آن کسب و کار را انتخاب کنید.

با توجه به قدیمی بودن پسوند Com، بیشتر برندها و کسب و کارها با این پسوند به ثبت رسیده اند. شاید پیدا کردن یک دامنه مناسب با این پسوند کار دشواری باشد. به همین دلیل است که تاکنون پسوندهای دیگری معرفی شده و بسیاری از افراد برای ثبت دامنه های خود از این پسوندها استفاده می کنند.

در هر صورت سرورپارس، با در نظر گرفتن مهمترین نکات، یک راهنمای ثبت دامنه مناسب برای شما آماده کرده است که با مطالعه آن می توانید یک انتخاب هوشمندانه برای ثبت دامنه داشته باشید.

خرید هاست مناسب

بعد از  ثبت دامنه ارزان در سرورپارس نیاز به خرید یک سرویس مناسب برای میزبانی وب سایت خود و بارگذاری اطلاعات آن دارید. خرسندیم که بگوییم، سرورپارس بهترین سرویس های میزبانی وب در ایران با لوکیشن های ایران و خارج در بهترین دیتاسنترهای جهان را ارائه می دهد. بعد از ثبت دامنه می توانید با خرید یک هاست نامحدود مناسب و با قیمت ارزان، وب سایت خود را راه اندازی کنید.

همچنین لازم به ذکر است که سرورپارس آفر و پیشنهادهای شگفت انگیزی برای خرید هاست و دامنه ارزان برای مشتریان در نظر گرفته است. برای اطلاع از این پیشنهاد های شگفت انگیز با کارشناسان فروش شرکت در تماس باشید.

برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان