تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

معرفی جک سیماران بهترین برند جک ایرانی

بارزترین ویژگی برند سیماران کیفیت بالا و تنوع محصولات می‌باشد و همین نکته دلیلی بر ماندگاری و محبوبیت این برند داخلی شده است. همانطور که اشاره شد شرکت سیماران در زمینه سیستم‌های حفاظتی از جمله تولیدات جک پارکینگ و موتور‌های ریلی درب پارکینگ فعالیت می‌کند.  جک سیماران در دو مدل ایرانی و پروتکو ایتالیا تولید شده است.

معرفی جک سیماران بهترین برند جک ایرانی

رویداد۲۴ شرکت سیماران با نیم قرن تجربه به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیستم های حفاظتی  و با ارائه محصولاتی باکیفیت توانست به برندی محبوب و شناخته شده در کشور تبدیل شود. بارزترین ویژگی برند سیماران کیفیت بالا و تنوع محصولات می باشد و همین نکته دلیلی بر ماندگاری و محبوبیت این برند داخلی شده است. همانطور که اشاره شد شرکت سیماران در زمینه سیستم های حفاظتی از جمله تولیدات جک پارکینگ و موتورهای ریلی درب پارکینگ فعالیت می کند. جک سیماران در دو مدل ایرانی و پروتکو ایتالیا تولید شده است. همچنین موتورهای ریلی تولید شده از این برند مجهز به برند ایتالیایی می باشد. در تولید مدل های فراز S  و P  و جک فراز ریلی با توجه به کیفیت بالا استقبال بالایی شده است.

معرفی جک سیماران

با وجود تنوع برندهای ایرانی و خارجی در زمینه تولید جک برقی ، سیماران توانسته رضایت مشتریان را جلب کرده و جایگاه خود را حفظ کند البته لازم به ذکر است با توجه به قابلیت های جک سیماران و قیمتی که در بازار موجود است، بسیار مقرون به صرفه و معقول می باشد. از لحاظ ظاهری جک سیماران شباهت زیادی به تولیدات جک ایتالیا دارد که با قیمت های نجومی در بازار موجود است . اما با انتخاب این برند ایرانی نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نخواهید داشت چرا که تولیدات سیماران براساس استاندارهای بین المللی و قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد.

همانطور که اشاره شد در ابتدا شرکت، از موتور پروتکو ایتالیا برای تولید محصولاتش استفاده می کرد اما با گذشت زمان و تلاش متخصصین این حوزه  توانستند تمام قطعات جک پارکینگی را مطابق با استاندارهای بین المللی تولید کنند و جایگزین ایده آل نمونه برندهای خارجی شود.

انواع جک شرکت سیماران

جک های سیماران که با نام فراز شناخته می شود از ساختار ریلی و بازویی پشتیبانی می کند و در سری های  S ،P ، V که هر کدام  مدل و قابلیت های متفاوت دارند در بازار ارائه می شود.

این محصول همانند آیفون تصویری سیماران از بهترین تولیدات برند ایرانی تا کنون بوده است. با معرفی مدل های جدید و متنوع با استقبال بالایی روبرو شده است. کیفیت و کارایی دو نکته مهم در تولیدات این شرکت می باشد. از نقاط قوت این محصول قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با برندهای خارجی است که از لحاظ کیفیت و عملکرد جایگزین خوبی برای سایر برندها می باشد.

  • جک سیماران فرازS

فراز S از اولین تولیدات در زمینه جک پارکینگی بوده است که با گذشت زمان و تولید محصولات باکیفیت، مدل های دیگری هم راهی بازار شده تا مشتریان براساس نیاز خود جک پارکینگی مناسب را تهیه کنید. این محصول در دو مدل 4S و 6S ساخته می شود . تفاوت این دو مدل در قدرت جابه جایی درب پارکینگ براساس طول درب می باشد. به طور مثال مدل 4S تا 3 متر را پشتیبانی می کند در حالی که مدل 6S تا 4.5 متر قدرت جابه جایی درب پارکینگ را دارد.

  • جک سیماران فراز P

جک فراز P از پر قدرت ترین تولیدات جک پارکینگی سیماران محسوب می شود. در دو مدل 4P  و 5P عرضه شده و از لحاظ ظاهری و کیفیت بسیار شبیه جک های پروتکو ایتالیا است. عدد های کنار حرفP نشان دهنده ی طول شفت جک می باشد. هرچه طول شفت بیشتر شود قابلیت جابه جایی درب با عرض بالا را دارند و در فضاهایی با تردد بالا استفاده می شود و بدون هیچ مشکلی کار می کنند . البته علاوه بر کیفیت ، گارانتی 2 ساله جک سیماران نیز باعث اطمینان بیشتر مشتریان برای خرید شده است.

  • جک ریلی سیماران

یکی دیگر از انواع جک برقی تولید سیماران ، جک ریلی می باشد که در مدل های مختلفی بر اساس وزن درب پارکینگ تولید می شود و مناسب کاربری های تجاری و اداری است .کیفیت این محصول باعث شده تا تقاضای خرید این محصول نسبت به برندهای خارجی بالا برود. از نقاط قوت جک ریلی سیماران دو زمانه بودن جک ها است که مانع محکم بسته شدن درب می شود و تاثیر مثبتی در طول عمر جک خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد جک ریلی سیماران در انواع مختلف با قدرت و توان جابه جایی مختلفی همچون 500 ،800 ،1500 و 2000 ساخت می شود که با توجه به کشش جابه جایی درب با وزن های مشخص تقسیم می شوند. تا متقاضیان این محصول، به راحتی جک موردنظر خود را انتخاب نمایند.

قیمت جک سیماران

یکی از نکات مهم هنگام خرید ، قیمت آن محصول می باشد. از آن جا که قیمت محصول با کیفیت با کارای و مشخصات محصول رابطه مستقیمی دارد می توان این موضوع را از مشخصات جک سیماران دانست. چرا که با توجه به قابلیت و کیفیت بالا تولیدات این برند از قیمت اقتصادی و معقولی برخوردار است.

راهنمای نصب

این روزها به دلیل بالا رفتن تقاضای نصب جک برقی ، نیاز به فردی متخصص و مطمئن در این حوزه افزایش یافته . نصب درب های لنگه ای به دو صورت بیرون بازشونده و درون بازشونده می باشد در نتیجه روش نصب متفاوتی خواهند داشت. برای نصب جک برقی سیماران ، ابتدا دو طرف درب پارکینگ که قرار است بازوهای جک نصب شود مشخص شده و سپس بخش انتهایی جک را روی درب نصب کنید . همچنین برای درب هایی با طول و وزن بالا جک هایی با شفت بلندتر نیاز است. چشمی ها هم در بیرون درب و در دو طرف دیواره های کناری نصب می شوند و برای عملکرد بهتر بایستی دقیقا روبروی همدیگر قرار بگیرند .

موتور ریلی

موتورهای ریلی سیماران که با مکانیزم الکترومکانیکی کار می کنند و با وجود گیربکس های بی صدا توانسته اند رضایت مخاطب را جلب نمایند. در واقع استفاده از جک ریلی زمانی که تردد بالا است و یا فضای کافی برای حرکت بازو حول لولا وجود نداشته باشد مناسب است. و با قدرتهای مختلف اعم از موتور ریلی جک سیماران P500 ، موتور ریلی فراز سیماران P800 ، موتور ریلی سیماران P1500  ، و مدل P1800  براساس وزن درب پارکینگ قابل استفاده می باشند.

همچنین مدار کنترل موتورهای ریلی سیماران الهام گرفته از نمونه جک پروتکو و مدل Q60 می باشد.مدار کنترل موتور جک به وسلیه ولتاز شهری کار کرده و از وروی میکروسوئیچ نیز بهره مند است که قابلیت تنظیم زمان دوم موتور را دارد. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • امنیت بالا
  • اجرا در شرایط جوی مختلف
  • مناسب برای مجتمع های تجاری ، اداری ، کارگاه
  • اتصال همزمان به گیت کنترل تردد
  • اتصال به سیستم پلاک خوان
برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان