تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی دوزیست

فیلم سینمایی دوزیست جدید‌ترین ساخته برزو نیک نژاد است که با حضور بازیگرانی همچو.ن پژمان جمشیدی و جواد عزتی ساخته شده است.

فیلم سینمایی دوزیست

رویداد۲۴ دوزیست چهارمین تجربه برزو نیک‌نژاد به‌عنوان کارگردان در سینمای ایران است. او پیش از این فیلم‌های زاپاس، ناخواسته و لونه زنبور را ساخته بود. البته به گفته سعید خانی، تهییه کننده فیلم سینمایی دوزیست، این عنوان هیچ تشابهی با کار‌های قبلی برزو نیک نژاد ندارد و داستان این فیلم سینمایی بیشتر حول محور معضلات اجتماعی رخ می‌دهد.

خلاصه داستان فیلم دوزیست

در خلاصه داستان این فیلم این جمله آمده است:

«حمید: قورباغه که هی میره توی آب، تمیزه
ابراهیم: ذاتش کثیفه، زیر آبی میره
حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه.»

فیلم نامه، فیلم دوزیست روایت سرقت یک گاو صندوق توسط چند جوان است که در زندگی هایشان دچار مشکلات مالی هستند. به گزارش رویداد۲۴ فیلم با صحنه‌های شاد در یک عروسی آغاز می‌شود و شخصیت‌های اصلی‌اش را در قالب طنز به مخاطب معرفی می‌کند. عطا، مجتبی و حمید در کنار آزاده شخصیت‌های اصلی دو فیلم سینمایی زیست هستند که هرکدام در زندگی شخصیشان دچار مشکلاتی هستند و حالا برای پیش بردن داستان این فیلم، برحسب شرایط در کنار هم دیگر قرار گرفته‌اند.

نقش اصلی مرد فیلم سینمایی دوزیست، برعهده جواد عزتی است که به جای کاراکتر عطا ایفای نقش کرده است، نقش او در این فیلم بیانگر سبک زندگی جوانی است که علیرغم ظاهر زیبا و شیک پوشی اش شرایط اجتماعی و مالی مناسبی ندارد و زندگی خود را در یک گاراژ می‌گذراند.

معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی دوزیست

به گزارش رویداد۲۴ ستاره پسیانی در اولین تجربه نقش اصلی زن در سینمای ایران در کاراکتر آزاده ایفای نقش کرده استف که در فیلم نقش معشوقه‌ای را بازی می‌کند، که گویا بنا به شرایط زندگی اش خیلی مورد توجه عطا قرار نگرفته است و قصد دارد تا با زبان شوخ و شیطنت‌های زنانه عطا را به خود علاقه‌مند کند.

هادی حجازی فر در اولین تجربه متفاوت خود نسبت به تمام کار‌های سینمایی اش در کاراکتر حمید ایفای نقش کرده است، که با سری تراشیده و استفاده از کلاه گیس و شخصیتی به ظاهر ساده لوح و البته زرنگ به خوبی از پس نقشش بر آمده است.


بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران و داستان سریال خون سرد


همچنین پژمان جمشیدی با بازی در شخصیتی به نام مجتبی که درد کشیده و اهل رفاقت است، در این فیلم ایفای نقش کرده است. مجتبی بنا به شرایط سخت روزگار به ناچار مجبور به زندگی مشترک در کنار حمید و عطا شده است. پژمان جمشیدی در اغلب کار‌های سینمایی خود در نقش‌های طنز حضور پررنگ داشته است، اما او این بار با مجتبی نقش جدیدی را تجربه کرده است و سعی در تغییر افکار عمومی مخاطب نسبت به نقش‌های قبلی اش دارد.

معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی دوزیست

بازیگران فیلم سینمایی دوزیست

بازیگران اصلی فیلم سینمایی دوزیست عبارت اند از: هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و سعید پورصمیمی با معرفی الهام اخوان

جواد عزتی در فیلم دوزیست

معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی دوزیست

جواد عزتی از بازیگران مطرح، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ شروع کرد. این بازیگر با بازی در فیلم هزارپا رکورد فروش در بین فیلم‌های ایرانی را شکست. عزتی که در جشنواره‌های خارجی بسیاری حضور داشته، امسال با حضور در جشنواره ونیز برای فیلم خورشید خبر ساز شد. جواد عزتی که فعالیت هنری خود را با تئاتر‌های خیابانی شروع کرده، از معدود بازیگرانی است که همکاری با کارگردانان معروف را در کارنامه هنری خود دارد.

هادی حجازی فر در فیلم دوزیست

معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی دوزیست

هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی است. او دانش آموخته پردیس هنر‌های زیبای دانشگاه تهران است. از جمله افتخارات هادی حجازی فر می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

هادی حجازی فر سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون ایستاده در غبار، لاتاری، منطقه پرواز ممنوع، ماجرای نیمروز، به وقت شام، ژن خوک، آستیگمات و شاه کشرا در کارنامه هنری خود دارد. وی در برنامه همرفیق و پیشگو نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

الهام اخوان در فیلم دوزیست

معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی دوزیست

الهام اخوان متولد ۹ شهریور ۱۳۶۷ در تهران، منشی صحنه و بازیگر است، او فارغ التحصیل لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی می‌باشد که از بازیگر تئاتر شروع کرد و به عنوان منشی صحنه ادامه داد و حالا در جدی‌ترین و حرفه ای‌ترین کار سینمایی خود در فیلم دوزیست ایفای نقش کرده است.

عوامل پشت صحنه فیلم دوزیست

  • کارگردان: برزو نیک‌نژاد
  • تهیه‌کننده: سعید خانی
  • نویسنده: برزو نیک‌نژاد
  • موسیقی: آرمان موسی‌پور
  • فیلم‌بردار: علیرضا برازنده
  • تدوین‌گر: مهدی سعدی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
1
4
مرگ بر پزشکیان خائن وطن فروش بی سواد مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ بر وطن فروشان مرگ بر ضدولایت فقیه مرگ بر اغتشاش گر مرگ بر مسیح پولی‌نژاد مرگ بر منافق مرگ بر خائنین فراری مرگ بر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
1
0
داغون افتضاح چرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
1
0
داغون افتضاح چرت بدترین و بی معنی ترین فیلمی که دیدم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان