تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۳ دی ۱۴۰۱

آیا خرید از پت شاپ‌های آنلاین قابل‌اطمینان است؟

در این روزها به‌خصوص در شهرهای شلوغ، خرید حضوری به کاری بسیار سخت و زمان‌بر تبدیل شده است؛ به گونه‌ای که بیشتر افراد به سمت خرید آنلاین روی آورده‌اند. اما از طرفی برای برخی دیگر اعتماد به یک پت شاپ سگ و گربه به صورت آنلاین می‌تواند کاری دشوار باشد. از این رو ما در این مطلب قصد داریم در مورد ویژگی‌های یک پت شاپ آنلاین قابل‌اطمینان و معتبر صحبت کنیم تا شما آگاهی‌های لازم را در این باره داشته باشید.

رویداد۲۴ امروزه افراد زیادی به دلایل مختلف تمایل به نگهداری از حیوانات خانگی مانند سگ، گربه و یا انواع مختلف پرنده‌ها دارند. مراقبت از یک حیوان خانگی دوست‌داشتنی می‌تواند کاری لذت‌بخش باشد و اوقات خوشی را برای شما فراهم کند؛ اما قبل از همه چیز لازم است که شما لوازم موردنیاز حیوان خانگی خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید تا از بابت سلامتی و تغذیه حیوان خانگی محبوبتان نگرانی نداشته باشید. در این روزها به‌خصوص در شهرهای شلوغ، خرید حضوری به کاری بسیار سخت و زمان‌بر تبدیل شده است؛ به گونه‌ای که بیشتر افراد به سمت خرید آنلاین روی آورده‌اند. اما از طرفی برای برخی دیگر اعتماد به یک پت شاپ سگ و گربه به صورت آنلاین می‌تواند کاری دشوار باشد. از این رو ما در این مطلب قصد داریم در مورد ویژگی‌های یک پت شاپ آنلاین قابل‌اطمینان و معتبر صحبت کنیم تا شما آگاهی‌های لازم را در این باره داشته باشید.

آیا خرید از پت شاپ‌های آنلاین قابل‌اطمینان است؟

یک پت شاپ آنلاین معتبر چه ویژگی‌هایی دارد؟

زمانی که شما قصد نگهداری یک حیوان خانگی را دارید، لازم است که برای مراقبت از سلامتی جسمی و روانی و حتی گاهی به منظور آموزش دادن به آن‌ها وسایل و تجهیزاتی را تهیه کنید. برای مثال برخی نژاد سگ‌ها به رژیم غذایی خاصی نیاز دارند و لازم است که تغذیه آن‌ها طبق یک برنامه مشخص باشد و شما نیاز دارید تا غذای آن‌ را از یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی قابل‌اطمینان تهیه کنید یا برای آموزش دستشویی سگ خود به لوازم آموزشی نیاز پیدا می‌کنید. در این میان وقت کافی برای خرید حضوری را ندارید و اعتماد به یک پت شاپ آنلاین برایتان کاری دشوار است. ما در ادامه این بخش به شما خواهیم گفت که یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی آنلاین چه ویژگی‌هایی دارد که شما می‌توانید به‌راحتی برای تهیه لوازم موردنظرتان به آن اعتماد کنید. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • عرضه محصولات با مناسب‌ترین قیمت

برای اکثر صاحبان حیوانات خانگی خرید محصولات موردنیازشان با مناسب‌ترین قیمت ممکن اهمیت بسیار دارد. یک پت شاپ آنلاین محصولات خود را باقیمتی منطقی و معقولانه ارائه می‌دهد. برای بررسی این موضوع تنها لازم است لیست قیمت کالاهای مشابه را در وب‌سایت چند فروشگاه آنلاین بررسی کنید.

  • عرضه محصولات متنوع

شاید حیوان خانگی شما تنها به غذاهای برند خارجی عادت داشته باشد و همچنین میان وعده‌های ایرانی با بدن او سازگار است. پس شما به پت شاپی نیاز دارید که محصولاتی هم از برندهای ایرانی و هم برندهای خارجی داشته باشد و تمام آنچه را که شما به آن نیاز دارید در لیست کالاهای خود قرار داده است.

  • کیفیت کالا

اورجینال بودن و کیفیت بالای محصولات از مهم‌ترین پارامترهایی است که نشان از اعتبار یک پت شاپ خوب دارد. یک پت شاپ آنلاین خوب، تمام کالاهای اصل که دارای تاریخ هستند را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما برای اطمینان از عرضه کالاهای باکیفیت می‌توانید از تجربه مشتریان دیگر استفاده کنید.

  • امکان خرید آنلاین

شرایط خرید آنلاین از بهترین قابلیت‌های یک فروشگاه لوازم‌ حیوانات خانگی است؛ زیرا مشکلاتی مانند نبود جای پارک، ترافیک، آلودگی هوا، داشتن مشغله‌های کاری زیاد و موارد دیگر همه از دلایلی هستند که باعث می‌شود تا صاحبان حیوانات خانگی تمایل به خرید آنلاین داشته باشند. یک پت شاپ آنلاین خوب، شرایط خرید راحتی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند و قابلیت‌هایی مانند مرجوع کردن کالا و یا تعویض آن را در لیست کاری خود قرار می‌دهد.

زیماپت یکی از بهترین پت‌شاپ‌های آنلاین

صاحبان حیوانات خانگی برای این‌که خریدی امن و مطمئن از یک پت شاپ داشته باشند، لازم است که پارامترهای بالا را قبل از خرید خود در یک فروشگاه موردبررسی قرار دهند، اما اگر این کار برای شما مشکل و زمان‌بر است ما در این قسمت یک پت شاپ معتبر و معروف را معرفی می‌کنیم. زیماپت با آغاز فعالیت خود از سال 1395 تاکنون توانسته به عنوان بهترین پت‌شاپ‌های کشور در شهر تهران، هم به‌عنوان یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی حضوری و هم یک پت شاپ آنلاین شناخته شود. شما هر آنچه برای حیوان خانگی خود نیاز داشته باشید از انواع غذای سگ، غذای خشک گربه و کنسرو گربه تا لوازم بهداشتی و درمانی حیوانات مختلف را در این پت شاپ پیدا می‌کنید. حتی اگر به دنبال اسباب بازی متنوع و لباس برای حیوان عزیز خود هستید، حتماً سری به وب‌سایت زیماپت بزنید. شما می‌توانید با مراجعه به وبلاگ این فروشگاه اطلاعات لازم را در مورد لوازم حیوانات خانگی بالا ببرید.

اگر قصد مراجعه حضوری به پت شاپ زیماپت دارید تنها لازم است به محله یوسف‌آباد و خیابان جهان‌آرا بروید و برای خرید آنلاین به آدرس zimapetshop.com سری بزنید. تمام محصولات زیماپت اصل و تاریخ‌دار هستند و تنوع گسترده‌ای دارند. از بابت مناسب بودن قیمت محصولات این پت شاپ نیز مطمئن باشید، زیرا سابقه فعالیت زیماپت گویای همه‌چیز هست.

آیا خرید از پت شاپ‌های آنلاین قابل‌اطمینان است؟

چگونه می‌توان از پت شاپ زیماپت به‌صورت آنلاین خرید کرد؟

با مراجعه به سایت زیماپت، برای خرید اینترنتی تنها لازم است که ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت‌نام به دسته‌بندی موردنظرتان بروید. مثلاً اگر قصد خرید تشویقی سگ را دارید، وارد منوی غذای تشویقی سگ شوید و از لیست حاضر در صفحه، کالای موردنظر خود را به سبد خریدتان بیفزایید. بعد از ثبت سفارش‌هایتان، زیماپت آن‌‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رساند. به‌خصوص اگر ساکن تهران باشید، سفارشتان زیر یک ساعت به درب منزلتان ارسال می‌شود. برای ساکنین شهرهای دیگر، ارسال سفارش‌ها چند روز کاری زمان می‌برد. پس برای خرید هر آنچه حیوان خانگی‌تان به آن نیاز دارد تنها لازم است به‌صورت آنلاین سفارش‌های خود را وارد کنید و از بابت خرید خود از زیماپت کاملاً مطمئن باشید.

مزایای خرید از زیماپت

  • تمام کالاهای زیماپت قیمت مناسب و منطقی دارند.
  • زیماپت تنوع بالایی از محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  • تمام محصولات فروشگاه اصل هستند و کیفیت بالایی دارند.
  • شما با ثبت‌نام در باشگاه مشتریان زیماپت می‌توانید از تخفیف‌ها و امتیازهای ویژه فروشگاه بهره‌مند شوید.
  • در صورت باز نشدن بسته‌بندی کالا، زیماپت شرایط مرجوع کردن کالا و یا تعویض آن را فراهم کرده است.
  • به دلیل شرایط خرید آنلاین از زیماپت، مشتریان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز، سفارش‌های خود را ثبت کنند.
  • تمام سفارش‌های مشتریان درزمانی کوتاه به دستشان خواهد رسید.
  • سفارش‌های ساکنین تهران در صورت نیاز زیر یک ساعت به دستشان می‌رسد.

 

سخن آخر

برای برخی از صاحبان حیوانات خانگی خرید از یک پت شاپ آنلاین قابل‌اطمینان نیست و باوجود مشغله‌های کاری زیاد و دشواری ترجیح می‌دهند که به‌صورت حضوری برای خرید لوازم موردنیاز حیوان محبوب خود اقدام کنند، اما ما در این مطلب به شما گفتیم که یک پت شاپ آنلاین چه ویژگی‌هایی دارد و شما تنها لازم است با بررسی این پارامترها خرید آنلاین خود را آغاز کنید. همچنین یکی از بهترین پت‌شاپ‌های آنلاین یعنی زیماپت را معرفی کردیم.

از زمانی که زیماپت، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرد، مشکلات خرید حضوری را برای بسیاری از مشتریان برطرف کرده است. از طرفی سابقه درخشان زیماپت دلیلی است که خرید آنلاین برای مشتریان قابل‌اطمینان باشد. عرضه محصولات اورجینال، دارای تاریخ انقضاء و با قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های خوب زیماپت است.

برچسب ها: حیوانات خانگی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان