تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

۶ اپلیکیشن برتر سلفی برای اندروید

برای اینکه اطمینان حاصل کنید که هر زمان که عکسی می‌گیرید، همیشه بهترین ظاهر را دارید، از اپلیکیشن‌های برتر سلفی برای اندروید استفاده کنید. ما در این گزارش ۶ برنامه برتر سلفی را گردآوری کرده ایم.

۶ اپلیکیشن برتر سلفی برای اندروید

رویداد۲۴  حسین فلاحی: دوربین‌های گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته بسیار پیشرفت کرده‌اند اما با وجود این، گرفتن بهترین سلفی به چیزی بیش از سخت افزار فوق‌العاده دوربین جلو نیاز دارد. برای ارتقای سطح بازی سلفی خود، باید از بهترین اپلیکیشن‌های سلفی موجود در بازار نیز استفاده کنید.

برای رفع این نیاز، توسعه‌دهندگان از بسیاری از برنامه‌های سلفی موجود در فروشگاه Google Play رونمایی کرده‌اند. در دسترس بودن گزینه‌های زیاد، مانند جدا کردن گندم از کاه می‌تواند دشوار باشد. بنابراین در اینجا 6 بهترین اپلیکیشن سلفی برای اندروید را معرفی می‌کنیم.

1. Snapchat

اپلیکیشن برتر عکس سلفی برای اندروید

اگرچه اسنپ چت یک برنامه رسانه اجتماعی است، اما ویژگی‌های زیادی دارد که می‌تواند به گرفتن بهترین عکس‌های سلفی کمک کند. این اپلیکیشن مجموعه‌ای از لنزها و فیلترهای چهره روزافزون دارد که کل این فرآیند را پیچیده می‌کند.


بیشتر بخوانید: نحوه ارسال چندین عکس در اینستاگرام


اسنپ ​​چت که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اندروید است، جامعه‌ای پرجنب‌وجوش از کاربران و سازندگان دارد که لنزها و فیلترهای جدیدی را نیز می‌سازند که استفاده از آن‌ها را رایگان کرده است. اگر ترجیح می‌دهید که عکس‌های سلفی متمایز بگیرید، این برنامه به شما امکان می‌دهد فیلترهای خود را ایجاد کنید. از آنجایی که اسنپ چت نیز یک برنامه رسانه اجتماعی است، می‌توانید تصاویر خود را فوراً با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

2. AirBrush

اپلیکیشن های برتر سلفی برای اندروید

به گزارش رویداد ۲۴ اگر روی صورتتان لک یا هر گونه نقص پوستی دارید، Airbrush یکی از بهترین برنامه‌های سلفی برای این کار است. Airbrush یک برنامه ویرایش عکس همه‌جانبه با ابزارهای مختلف است تا بازی سلفی شما را در یک لحظه ارتقا دهید.

ابتدا این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از ابزار پاک کننده لکه‌ها به راحتی لکه‌ها و جوش‌ها را از بین ببرید. همچنین به شما امکان می‌دهد دندان‌هایتان را سفید کنید، چشم‌ها را درخشان کنید، تاری اضافه کنید و شکل سلفی‌تان را تغییر دهید.

مانند اسنپ چت، ویرایش بلادرنگ نیز دارد، بنابراین می‌توانید قبل از زدن دکمه عکسبرداری، از همه چیز اطمینان داشته باشید. به این ترتیب، هر سلفی که می‌گیرید همیشه برای اشتراک گذاری آماده است.

3. Camera360

اپلیکیشن برتر عکس سلفی برای اندروید

Camera360 بدون شک یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای سلفی است. اگر به دنبال فیلترهای سرگرم کننده و ترفندهای ویرایش عکس بدون انجام کارهای سنگین هستید، Camera360 بهترین برنامه است.

این شامل بیش از 100 برچسب خنده دار است که در دسته‌های مختلف برای کشف آسان تر قرار داده شده است. علاوه بر این، این برنامه دارای فیلترهای زیبایی و آرایش است و دوربین به طور خودکار زیبایی را اضافه می کند، بنابراین شما نیازی به این کار ندارید.

این برنامه همچنین از ویرایش بی‌درنگ با فیلترهای زیبایی و آرایشی که در اختیار شماست پشتیبانی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که سلفی عالی می‌گیرید. علاوه بر برچسب‌های خنده‌دار، فیلترهای زیبایی و آرایش، بیش از 100 فیلتر تصویر کلاسیک را نیز در خود جای داده است که به شما امکان می‌دهد با یک ضربه، ظاهر عکس‌های خود را تغییر دهید.

شما همچنین از ویژگی‌های اولیه ویرایش عکس مانند برش، تنظیم رنگ و محو کردن، و همچنین یک ویژگی کولاژ داخلی برای ترکیب عکس‌ها در تلفن Android خود برخوردار هستید.

4. HD Camera

اپلیکیشن برتر عکس سلفی

یکی از مواردی که پیشنهاد دوربین HD را آسان‌تر می‌کند، رابط کاربری آسان آن است. هنگامی که برنامه را نصب کردید، به سادگی آن را باز کنید و روی نماد دوربین ضربه بزنید تا دوربین سلفی خود را راه اندازی کنید.

دوربین HD مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر در این لیست، شما را از مشکل جابجایی بین دوربین‌های جلو و عقب راحت می‌کند. دوربین دارای انواع فیلترهای فوری در زمان عکسبرداری نیز هست، اما همچنان می‌توانید سلفی‌های خود را پس از گرفتن آن‌ها ویرایش کنید.

قبل از گرفتن عکس سلفی، می‌توانید با فیلترهای داخلی بازی کنید تا از تصاویر بی‌نقص اطمینان حاصل کنید. یک سازنده کلاژ داخلی به شما امکان می‌دهد چندین عکس را ترکیب کنید.

به علاوه، این برنامه دارای یک ویرایشگر با ویژگی‌های اولیه ویرایش دستی مانند برش، آینه، تاری، قاب‌ها و موارد دیگر است. این برنامه دارای تنظیمات مختلفی است که به شما امکان می‌دهد مکان ذخیره عکس‌های سلفی خود را تغییر دهید، تشخیص چهره را اضافه کنید و اطلاعات مکان را حذف کنید (برای افرادی که از حریم خصوصی آگاه هستند).

5. BeautyPlus

اپلیکیشن برتر عکس سلفی برای اندروید

BeautyPlus دارای مجموعه وسیعی از فیلترها است که به شما کمک می‌کند سلفی بی‌نقصی بگیرید. استیکرهای زیادی را با پشتیبانی از ویرایش فوری پشتیبانی می‌کند، و دسته بندی‌های جدید همیشه بسته به فصل اضافه می‌شود. همچنین یک دکمه دوربین به راحتی قابل دسترسی است که می‌توانید برای گرفتن سلفی روی آن ضربه بزنید.

این ویرایشگر دارای مجموعه‌ای غنی از گزینه‌ها، از قالب‌های آماده گرفته تا فیلترها و برچسب‌ها است. اگر گزینه‌های ویرایش افراطی را برای تغییر ظاهر چهره خود ترجیح می‌دهید، BeautyPlus با قابلیت روتوش خود برای شما است.

گزینه آرایش به شما امکان می‌دهد رژ لب اضافه یا تغییر دهید و ابرو، مژه، سایه چشم و موارد دیگر را تنظیم کنید. همچنین یک کانسیلر داخلی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فوراً آن لکه‌ها و جوش‌ها را برای پوستی بی‌عیب و نقص پنهان کنید.

خوب، شما حتی می‌توانید صورت خود را لاغر کنید، دندان‌ها را سفید کنید و با ابزارهای ویرایشی اضافی بازی سلفی خود را ارتقا دهید. این ابزارها به کار می‌آیند زیرا همه نمی‌توانند به فتوشاپ مسلط شوند.

6. Sweet Selfie

اپلیکیشن برتر عکس سلفی برای اندروید

Sweet Selfie یک برنامه دوربین است که دارای فیلترهای داخلی زیادی است. شما یک دکمه شاتر در دسترس خواهید داشت که با راه اندازی برنامه فوراً دوربین سلفی شما را باز می کند.

چیزی که استفاده از Sweet Selfie را آسان می‌کند، افکت‌های فوری است که به شما امکان می‌دهد سلفی‌های خود را زیبا کنید. به عنوان مثال، می‌توانید آرایش اضافه کنید و صورت خود را با انواع گزینه‌های روتوش که در اختیار دارید زیبا کنید.

همچنین می‌توانید قبل از گرفتن عکس، فیلترهایی را به تصاویر خود اضافه کنید، همانطور که در برنامه دوربین استوک خود انجام می‌دهید، اگرچه Sweet Selfie با انتخاب‌های غنی‌تر بسیار جلوتر می‌رود.

دوربین سلفی خود را با بهترین برنامه‌های سلفی در اندروید کامل کنید

با توجه به اینکه سلفی‌ها همیشه در شرایط عالی گرفته نمی‌شوند، باید اطمینان حاصل کنید که با تکمیل سخت‌افزار دوربین خود با حداقل یک یا دو مورد از بهترین برنامه‌های سلفی که در بالا ذکر شد، به نتایج عالی می‌رسید.

بسته به آنچه می‌خواهید، ما برخی از بهترین برنامه‌ها را برای کمک به شما در ارتقای سطح بالاتر بازی سلفی خود ارائه کرده‌ایم. اسنپ ​​چت به دلیل لنزها و فیلترهای گسترده‌ای که دارد یکی از بهترین‌ها است. اگر می‌خواهید قابلیت ویرایش قدرتمندی داشته باشید، Sweet Selfie، AirBrush و BeautyPlus دارای افکت‌های فوری برای اصلاح جنبه‌های مختلف چهره شما هستند. Camera360 دارای مجموعه ای غنی از فیلترهای زیبایی و آرایش است و HD Camera نیز با رابط کاربری آسان خود یک رقیب قدرتمند است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان