تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۱ تير ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبرنگار الجزیره: وزارت خزانه‌داری آمریکا معافیت‌های ۶۰ روزه برای نفت و پتروشیمی ایران صادر کرد

خبرنگار الجزیره می‌گوید وزارت خزانه‌داری آمریکا معافیت‌های ۶۰ روزه برای نفت ایران صادر کرده است.
نفت ایران

رویداد۲۴| نورالدین الدغیر، خبرنگار الجزیره در تهران در مورد نتایج مذاکرات سوئیس گزارش داد: سازوکاری نظارتی درباره لبنان با نام «واحد نظارت بر درگیری» با حضور لبنان، واشنگتن، قطر و ایران ایجاد شد.

وی افزود: به منظور تضمین بازگشایی تدریجی تنگهٔ هرمز، مقرر شد خط ارتباطی مستقیم (خط داغ) برای مواقع بروز هرگونه مشکل ایجاد شود. یادداشت تفاهم میان ایران و قطر دربارهٔ اجرای آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شدهٔ ایران امضا شد.

او ادامه داد: وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) معافیت‌های ۶۰ روزه برای نفت و پتروشیمی صادر کرد. سه کمیته (هسته‌ای، تحریم‌ها و نظارت) برای مذاکرات ۶۰ روزه تشکیل شد.

منبع: اعتماد آنلاین
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: معافیت نفتی
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
چرا قدرت چهارم جهان از دونالد ترامپ اجازه می گیرد.
نظرات شما
captcha