تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز یکشنبه ۹۸/۰۶/۲۴

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز یکشنبه بیست و چهارم شهریور نسبت به روز گذشته کاهش داشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز یکشنبه ۹۸/۰۶/۲۴
رویداد۲۴ بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۳ هزار ۵۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۸۸ دلار قیمت خورد.
 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۲۴

 
قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو ۱۲هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت دلار ، قیمت یورو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
تمدید ارزی برای غارت وحراج ار ز مملکت تمدیدشد چون مال پدرشان که نیست دلشان بسوزد بیت المال است این روش فقط کمک به حفظ مقام خودشان می کند نه اینکه به مردم اگر فکر مردم بودند به تولید کمک می کردند نه حراج بیتالمال ار مقامشان در خطر باشد ارز مملکت به ۱ریال هم می فروشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
قیمت طلا را جناب محمدولی رئیس اتحادیه طلا در ایران بر روی حداقل ۴۰۰هزار تومان و حداکثر ۴۱۵هزار تومان قفل کرده و قیمت طلا در ایران حداقل به مدت ۶ ماه دیگه همین خواهد بود.قیمت دلار را نیز جناب همتی بر روی ۱۱هزار و ۲۰۰تومان تا ۱۱هزار و ۵۰۰تومان قفل کرده اند و بالاتر و پایین تر از اون رنجی که عرض کردم نخواهد رفت.اگه طلای جهانی به ۲۰۰۰دلار در هر اونس هم برسه بازم طلا در ایران از ۴۱۵هزار تومان فراتر نخواهد رفت چون قفل شده.هرچند قیمت تمامی اجناس داره هر روز صعود میکنه.فقط طلا و دلار ثابت مانده.
نظرات شما
پیشخوان