تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۳۱

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت یورو ۱۲هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.
قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۳۱
رویداد۲۴ صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰ تومان کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۳۴۶ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۵۰۳ تومان و ۳ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۱۷۳ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار نسبت به روز کاری قبل کاهش و یورو و پوند افزایش یافته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۸۰ تومان می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

 مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
 
 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۳۱

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۳۱

 


قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال طلا امروز ۹۸/۰۶/۳۱

 
 
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۴ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۸ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۲۷۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۰۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۱۶.۷ دلار معامله می‌شود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۱.۱۹ درصد افزایش به ۱۵۱۶ دلار و ۹۰ سنت رسید. قیمت فلز زرد در بازار آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با ۰.۵۹ درصد افزایش به ۱۵۱۵ دلار و ۱۰ سنت رسید.
 

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۹۸/۰۶/۳۱

 

 

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان