تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

جزئیات تازه درباره آغاز پخش سری جدید دورهمی

تهیه‌کننده مجموعه «دورهمی» درباره دلایل مهران مدیری، مجری این برنامه برای بازگشت این مجموعه به تلویزیون و زمان‌بندی آغاز ضبط و پخش سری جدید این مجموعه توضیحاتی ارائه کرد.

جزئیات تازه درباره آغاز پخش سری جدید دورهمی

رویداد۲۴  سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره تولید و پخش سری جدید این مجموعه با وجود اعلام قطعی منتفی شدن دنباله آن، ب گفت: با توجه به استقبال کم‌نظیر بینندگان عزیز از چند سری قبل برنامه «دورهمی»، همچنین پیشنهاد سازمان صداوسیما و تأکید مهران مدیری مبنی‌بر آنکه برنامه‌ای تولید شود که همه مردم در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه امکان دسترسی به آن را داشته باشند و باعث بهتر شدن حال مردم شود، تصمیم گروه بر آن شد که تولید «دورهمی» برای پخش از تلویزیون را مجدداً آغاز کنیم.
 

بیشتر بخوانید:



احمدی درباره اینکه چه تغییراتی قرار است در این برنامه انجام شود، اظهار کرد: «دورهمی» در حال حاضر با همان سبک و ساختار قدیمی به آنتن بازمی‌گردد و با تشکیلِ اتاق فکر مشغولِ ایده‌پردازی برای اضافه کردن بخش‌های جذاب و گوناگون به برنامه هستیم که به تدریج در طول کار انجام خواهد شد.
مهران مدیری و مصطفی احمدی

وی همچنین در پاسخ به شروع ضبط این مجموعه عنوان کرد: به زودی ضبط و تصویربرداری مجموعه را آغاز می‌کنیم و «دورهمی» طی یک یا دو هفته آینده روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

تهیه‌کننده «دورهمی» در پایان در پاسخ به اینکه این مجموعه چه رویکرد جدیدی برای رضایت مخاطبان دارد هم عنوان کرد: طی بیش از سی سال فعالیت هنری ِ مهران مدیری، همواره شاهد نوآوری و ارائه سبک‌های گوناگون از ایشان در کار‌های مختلف بوده‌ایم که مورد توجه مردم هم قرار گرفته و در سری جدید برنامه «دورهمی» هم این اتفاق تکرار خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهران مدیری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان