تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱
نماینده چابهار در مجلس:

اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه عین حماقت دیپلماتیک است/ کجاست جواب دندان شکن به چینی‌ها؟

نماینده چابهار با اشاره به مواضع اخیر رئیس‌جمهوری چین در جریان سفر به عربستان علیه ایران، گفت: این موضوع نشان داد اگر اعتماد بی‌جا به آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان اوج ساده‌لوحی سیاسی است، اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه نیز عین حماقت دیپلماتیک است.

نماینده چابهار
رویداد۲۴ معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس، در تذکری با تسلیت درگذشت رستم قاسمی، شهادت مولوی عبدالواحد ریگی و از همه مهمتر شهادت مظلومانه نمازگزاران بی‌گناه جمعه خونین زاهدان گفت که امیدوارم بانیان اتفاقات اخیر در هر لباس و جایگاهی که باشند، به سزای اعمال خود برسند.

به گزارش اعتمادآنلاین، او با اشاره به اینکه از مردم سربلند استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم که آرامش را حفظ کنند، گفت: توسعه اقتصادی و عمرانی فقط در بستر امنیت شکل می‌گیرد.

نماینده چابهار در مجلس ادامه داد: از سفر نمایندگان رهبری به سیستان و بلوچستان سپاسگزارم و امیدوارم مصوبات این سفر به طور کامل اجرایی شود.

سعیدی تاکید کرد:، اما آن‌هایی که به مردم استان انگ تجزیه‌طلبی زدند و مسئولینی که در قبال درد مردم سکوت کردند، بدانند که تاریخ درباره آن‌ها قضاوت سختی خواهد کرد.

نماینده چابهار در مجلس با بیان اینکه اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند و بلوچ می‌میرد، اما از ناموس‌اش نمی‌گذرد، گفت: ما در استان، نه تجزیه‌طلب داشته‌ایم، نه داریم و نه خواهیم داشت.

او با اشاره به مواضع اخیر رئیس‌جمهوری چین در جریان سفر به عربستان علیه ایران، گفت: این موضوع نشان داد اگر اعتماد بی‌جا به آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان اوج ساده‌لوحی سیاسی است، اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه نیز عین حماقت دیپلماتیک است.

سعیدی ادامه داد: در روز رای اعتماد به رئیس‌جمهوری گفتم که از مار غاشیه غرب به عقراب جراره شرق پناه نبرید. آنچه مهم است منافع ملت ایران است. او خطاب به وزیر امور خارجه گفت: کجاست جواب دندان شکن به بی‌شرمی چینی‌ها؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
پیشخوان