تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه

برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه باید به گونه ای باشد که تمام شرایط را مهیا سازد و موفقیت را در پی داشته باشد.

یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه

رویداد۲۴ برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه باید به گونه ای باشد که تمام شرایط را مهیا سازد و موفقیت را در پی داشته باشد. با توضیحاتی که در این مقاله به نگارش در آمده است می توانید این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذارید. راهکار هایی که آموزشگاه زبان انگلیسی ملل در اختیار شما عزیزان قرار می دهد می تواند پیشرفت را به همراه داشته باشد. در ادامه با ما باشید و توصیه های ما را مورد توجه قرار دهید.

یادگیری زبان انگلیسی در خانه رایگان

برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه یا در کلاس ها و دوره های مختلف راهی جادویی و سحر آمیز وجود ندارد. با تکنیک های آموزشی خاص می توانید در این مسیر راه خود را پیدا کرده و قله های موفقیت را فتح نمایید. افرادی که اصلا با زبان آشنایی ندارند باید حداقل در روز سه ساعت برای مطالعه و تمرین وقت بگذارند. با این روش می توانند در غرض یک سال خود را به سطحی قابل قبول و متوسط برسانند‌.

قبل از هر اقدامی سعی کنید برای خودتان مشخص کنید که هدفتان از یادگیری زبان انگلیسی چیست ‌و در همین راستا قدم بردارید. هر کدام از هدف ها و انگیزه ها روش خاصی از مطالعه و آموزش زبان را می طلبد. زمانی که مطلب جدیدی را فرا می گیرد یا لغت جدیدی را مشاهده می کنید سعی کنید آن‌ را یادداشت نموده و در طی ۲۴ ساعت تمرین کنید. این کار باعث می شود که موضوع مورد نظر ملکه ذهن شما شود.

برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه سعی کنید حداقل چهار ساعت در روز تمرین داشته باشید. پشتکار شماست که پیشرفت را به همراه دارد. حتی پیشنهاد می شود تمام مطالب آموخته را جلوی آینه با خودتان تمرین کنید. گوش دادن به موسیقی از روش های بسیار جذاب و مهم در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می باشد. هر موقع که مطلب جدیدی  را یاد گرفته اید آن را به طور خلاصه در دفتر یادداشت نمایید و همیشه مطالب را مرور کنید. تقویت مهارت های چهارگانه در آموزش زبان در اولویت قرار دارد و شما باید گوش، چشم و زبان خود را به انگلیسی عادت دهید.

یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه

گوش دادن به مکالمات انگلیسی، مطالعه و صحبت کردن باید مدام تمرین شود تا بدن به این زبان عادت پیدا کند. مطلب مورد نظر را حتما با صدای بلند بخوانید. این کار یادگیری زبان انگلیسی را برای شما راحت تر می سازد. حتی اگر در منزل تنها هستید با خودتان انگلیسی صحبت کنید. راهکار دیگر این است که هر چیزی را مشاهده می نمایید، بگویید. این کار دامنه لغات شما را بسیار بالاتر برده و صحبت کردن شما را روان تر می سازد. سعی کنید با زبان آموزان دیگر و افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند، تمرین کنید. این کارها انگیزه شما را بسیار بالاتر می برد.

یادداشت برداری را حتما در برنامه خود قرار داده و تمام نکات یاد گرفته‌ را در دفتری یادداشت کنید. رادیو و اخبار منبع بسیار خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. همیشه در زندگی روزمره خود از واژه ها و جمله های انگلیسی استفاده کرده و محیط را برای خودتان انگلیسی کنید. موضوعات مختلف را در نظر گرفته و درباره آن ها تحقیق کرده و صحبت کنید. از اپلیکیشن ها و کتاب های مختلف برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی استفاده نمایید. برخی از نرم افزارهای خودآموز می توانند در این مسیر شما را یاری دهند. روش های سرگرم کننده می توانند این فضا را برای شما جذاب تر کنند.

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

اصولا افراد مبتدی برای یادگیری زبان انگلیسی با چالش های زیادتری مواجه می شوند. کتاب های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه وجود دارد که می تواند مهارت های شما را تقویت کرده و این مسیر را به راحتی طی کنید. امروزه دانستن زبان انگلیسی از ضرورت های زندگی هر شخص محسوب می شود.

مهاجرت، ادامه تحصیل، یافتن فرصت های شغلی مناسب، سفر، تجارت و بسیاری از فعالیت های دیگر نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی دارند. مجموعه کتاب های Top notch برای مبتدیان بسیار مناسب بوده و مهارت های زبانی را در آن ها تقویت می نماید. همچنان دامنه لغات شما به میزان زیادی افزایش می یابد. مجموعه کتاب دیگر interchange است و تمرکز خود را بر روی مهارت گفتاری قرار داده است. این کتاب از دوره مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود. همچنین مجموعه کتاب های American English File نیز از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی محسوب شده و مهارت های شنیداری و گفتاری را بهبود می بخشد‌.

یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه

بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

از آن جایی که امروزه همه افراد با استفاده از اینترنت کارهای خود را انجام می دهند و موبایل زیاد مورد استفاده می باشد، همه در پی استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی هستند. یکی از راه های یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه استفاده از اپلیکیشن های مناسب است‌. این برنامه ها مهارت ها را تقویت نموده و زبان آموزان را برای انجام تکالیف و تمرین و تکرار ترغیب می نمایند.

یکی از اپلیکیشن های مهم در یادگیری زبان انگلیسی، اپلیکیشن preply است. در این اپلیکیشن از زبان آموزان آزمون نیز گرفته می شود. بازه زمانی کلاس ها مشخص شده است اما شما نیز می توانید این مدت را تغییر دهید. اپلیکیشن دیگر چرب زبان است که معروفیت زیادی دارد. در واقع باید گفت که این اپلیکیشن اصلا عیب و ایراد خاصی ندارد. کاربردی ترین عبارات و کلمات روزمره را می توانید در این اپلیکیشن فرا بگیرید. توصیه ما این است که روزانه حداقل بیست دقیقه با این اپلیکیشن کار کنید. این برنامه بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

بهترین پادکست یادگیری زبان انگلیسی در خانه

امروزه استفاده از پادکست بسیار رواج پیدا کرده و فواید زیادی نیز دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این مقاله پادکست های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی را معرفی نماییم. برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه باید برنامه ریزی صحیح داشته باشید و روش های کاربردی را مورد استفاده قرار دهید.

یکی از پادکست های بسیار کاربردی British council podcasts است که برای مبتدیان تا متوسط بسیار مناسب است. شما این فرصت را دارید که هر قسمت را دانلود کرده و استفاده نمایید. این پادکست ها سطح بندی شده اند و متن انگلیسی و تمرین هایی دارند که برای شما بسیار جذاب است. پادکست انگلیسی Voice of America: Learning English نیز شامل ژانر های مختلف است. اخبار، بهداشت و سبک زندگی، علم و فناوری، فرهنگ را از سطح مبتدی تا پیشرفته در این پادکست وجود دارد. پادکست مهم دیگر BBC 6 Minute English است که هر هفته یک روش را برای یادگیری زبان انگلیسی در نظر دارد. واژگان روزمره و مهم در این پادکست ها آموزش داده می شود. متن و واژگان را می توانید مشاهده کنید. سرعت صحبت کردن در این پادکست آهسته تر از حد معمول است.

یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه

بهترین فیلم برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

یکی از روش های مهم برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه مشاهده فیلم و سریال است. با این روش می توان یادگیری را بسیار جذاب و سرگرم کننده انجام داد. همیشه سعی کنید فیلم و سریال را با توجه به سطح زبانی خود انتخاب نمایید. همچنین موضوع فیلم را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرده و کاری کنید که خسته نشوید. فیلم را حتما با زیر نویس زبان‌ انگلیسی مشاهده نمایید. سعی کنید هر فیلم را حداقل دو بار نگاه کنید و واژه های مهم و کاربردی را یادداشت نمایید.

هنگامی که واژه جالبی را می شنوید فیلم را نگه داشته و آن‌ را تکرار نمایید. یکی از فیلم های جالب برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه فیلم The King' s Speech است. این فیلم بسیار جذاب بوده و دیالوگ‌ ها به صورت بریده و غیر پیوسته هستند. فیلم پارک ژوراسیک را نیز اکثرا می شناسند و جزء بهترین فیلم‌های سینمایی محسوب می شود. فیلم هری پاتر نیز همه می شناسند. ژانر تخیلی این فیلم برای برخی بسیار جذاب است. از آن جایی که این فیلم با تم کودکان ساخته شده برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی بسیار مفید و کاربردی است.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین روش‌ ها برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد در خانه را مورد بررسی قرار داده ایم. آموزشگاه زبان ملل در این مقاله نکات مهمی را مد نظر قرار داده و درباره آن ها توضیحاتی ارائه داده است. نکات را با دقت مطالعه و مورد استفاده قرار دهید. کارشناسان ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نظرات شما
پیشخوان