تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

همشهری: از ۵ هزار خودروی واردگانی تنها ۱۰۰ دستگاه چانگان تحویل متقاضیان شده!

روزنامه همشهری نوشت: از مجموع ۵ هزار خودرو وارد شده به کشور، تا امروز فقط ۱۰۰ دستگاه چانگان به متقاضیان تحویل داده شده و از تحویل بقیه خودرو‌ها «فعلا» خبری نیست.

همشهری: از ۵ هزار خودروی واردگانی تنها ۱۰۰ دستگاه چانگان تحویل متقاضیان شده!
رویداد۲۴ روزنامه همشهری خبر داد که از ۵ هزار خودروی وارد شده به کشور فقط ۱۰۰ دستگاه چانگان به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش همشهری، شش شهریورماه همزمان با رونمایی از نخستین خودرو‌های وارداتی در نمایشگاه بین‌المللی تهران، رئیس سازمان توسعه تجارت از واردات ۵ هزار دستگاه خودرو به کشور تا آن زمان خبر داد و اعلام کرد که با همکاری سازمان استاندارد و تسهیل روند واردات، طی نیمه دوم سال واردات خودرو تا ۲۰ هزار دستگاه در ماه افزایش می‌یابد. در همان روز، یک دستگاه خودرو چانگان به عنوان نخستین خودرو وارداتی تحویل یکی از متقاضیان شد. اما با گذشت یک ماه از آن زمان، نه روند واردات شتاب گرفته و نه خودرو‌های وارداتی به متقاضیان تحویل داده شده است.

این روزنامه افزوده است: به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت، از مجموع ۵ هزار خودرو وارد شده به کشور، تا امروز فقط ۱۰۰ دستگاه چانگان به متقاضیان تحویل داده شده و از تحویل بقیه خودرو‌ها «فعلا» خبری نیست. ضیغمی در گفت‌گو با خبرگزاری‌ها دلیل این تاخیر را عدم تعیین قیمت در شورای رقابت اعلام کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: واردات خودرو
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان