تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

چه کسی پیش از دربی تیم استقلال را به هم ریخت؟

از جمله اتفاقات غیر معمول در روز دربی برگشت پیامکی بود که صبح روز مسابقه با رقیب قهرمانی این تیم برای شاگردان ساپینتو ارسال شد!

چه کسی پیش از دربی تیم استقلال را به هم ریخت؟

رویداد۲۴ در طول هفته‌های باقیمانده تا دیدار دربی برگشت بارها از زبان بازیکنان استقلال می‌شنیدیم که حقوقشان را طی ماه‌های اخیر، به ویژه شب عید دریافت نکرده اند.

فارغ از بحث دریافت پول قرارداد، یکی دیگر از مسایل مورد بحث که از سوی سرمربی پرتغالی استقلال هم مطرح می‌شد عدم واریز به موقع پاداش بردهای این تیم بود. پاداش‌هایی که قطعاً باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان برای کسب بردهای بیشتر می‌شد. ساپینتو این موضوع را در نشست خبری بازی مقابل فولاد خوزستان - پیش از فرا رسیدن ایام نوروز - هم مطرح کرد.

استقلالی‌ها تا پیش از دیدار دربی به اندازه ۵ پاداش برد از باشگاه طلب داشتند که این موضوع از طریق مسئولان و کادر فنی به شکل مشورتی از سرپرست جدید مدیرعاملی باشگاه استقلال تقاضا شد تا جهت ایجاد روحیه بیشتر برای حضور بازیکنان در دربی این مبلغ به حسابشان واریز شود.

اما نکته عجیب آنجاست که از اتاق مدیریت باشگاه استقلال خبر می‌رسد این مبلغ ۴ روز قبل از دربی در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد تا به حساب اعضای این تیم واریز شود اما این اتفاق نمی‌افتد!

طبق اخبار رسیده از مجموعه استقلال ظاهراً این مبلغ به جای اینکه حداکثر ۴۸ ساعت پیش از دربی به حساب بازیکنان واریز شود صبح روز مسابقه به حساب آنها واریز شده و پیامکش برای آنها ارسال می‌شود.


بیشتر بخوانید: خداحافظی استقلال با قهرمانی؟


نکته قابل توجه این است که ظرف دو روز باقیمانده تا مسابقه دربی تعدادی از بازیکنان بارها در این باره سوال می‌کردند که چرا پاداش‌ها واریز نمی‌شود؟ تعدادی از آنها که ظاهراً روی دریافت این ۵ پاداش حساب باز کرده بودند حتی با حجت کریمی هم تماس گرفته و در این باره علت نریختن پول به حساب‌شان را جویا می‌شدند. کریمی هم در این باره پیگیر ماجرا بوده که چرا پولی که چهار روز زودتر در اختیار باشگاه قرار داده به حساب بازیکنان واریز نشده است. در نهایت مسئولان باتجربه فنی حاضر در تیم استقلال وقتی اس ام اس واریز پول را صبح روز بازی می‌بینند متوجه برخی شیطنت‌ها می‌شوند.

یکی از مسئولان نزدیک به تیم استقلال در این باره خبر ورزشی گفت: «معمولاً چنین پاداش‌هایی دو روز پیش از مسابقه به حساب بازیکنان واریز می‌شود تا آنها برای رسیدگی به مبلغ واریزی اقدامات مورد نظرشان را انجام دهند اما فکر واریز نشدن پول به حسابشان و ریختن مبلغ، صبح روز دربی تمرکز آنها را کاملاً بهم ریخت و در نهایت موجب شد با هوش و حواس کامل خودشان را آماده بازی نکنند!».

از داخل اردوی تیم خبر هم می‌رسد بازیکنان پس از دریافت اس ام اس واریز بانک تا مدتی مشغول رسیدگی به کارهای مالی‌شان از طریق موبایل بانک‌های‌شان بودند و همین درگیری‌های ذهنی در نهایت موجب شد تا بخشی از تمرکز استقلالی‌ها روی بازی دربی از بین برود.

کریمی به همکارانش در باشگاه استقلال اعلام کرده می‌داند این شیطنت از کجا آب می‌خورد اما فعلا برای اینکه آرامش تیم برای دیدار با پارس جنوبی جم برهم نریزد صحبتی به میان نیاورده بود. در حال حاضر هم این موضوع به شکل جدی از سوی مسئولان عالی رتبه باشگاه استقلال و معاونت حقوقی این مجموعه در حال پیگیری است تا علت این اتفاق به طور دقیق مشخص شود. ظاهراً در بررسی‌های اولیه عنوان شده که مشکلات اینترنتی و تعللِ بانکی که باید این کار را انجام می‌داده علت اصلی عدم واریز به موقع پول (۴۸ ساعت زودتر از دربی) بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان